Cid Skrevet 20. juni 2023 #321 Skrevet 20. juni 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Episode 13 Dåsemiklene skulle ta ferie og sånn. @TheHairyToothfairy skulle på en slags festival som het Tons of cock @Frøkenfryden skulle til danmark nærmere bestemt bolleby og knepperøven @Kvakkekyllingen skulle til kyllingby @Adobyen skulle på ferie i westworld @Entern var tilbake fra naughty Island og skulle tilbringe ferien med sosiopat og husmor @Ciaran og Ciara skulle opp fra kjelleren og endelig få litt sol i trynet @Titania skulle til Legoland @Ford3000 tilbringer som vanlig ferien i beverby @jukkapalmeskulle til yucatan @Sola de skulle reise rundt på melkeveien i ferien @Hoppetaujenta skulle til trøgstad @Polly Ester skulle til cotton fields back home @Marianne E tok sjansen på danskebåten i år også, men denne gangen skulle hun være ute i god tid @Ane Rikke hadde ennå ikke bestemt seg for hvor hun skulle dra. @Cid skulle være vikarskribent for @Lurven mens han var på ferie Skal du til Lurvestad?
Gjest Lurven Skrevet 20. juni 2023 #322 Skrevet 20. juni 2023 Cid skrev (36 minutter siden): Skal du til Lurvestad? Lurvistan
Ane Rikke Skrevet 20. juni 2023 #323 Skrevet 20. juni 2023 Lurven skrev (42 minutter siden): Episode 13 Dåsemiklene skulle ta ferie og sånn. @TheHairyToothfairy skulle på en slags festival som het Tons of cock @Frøkenfryden skulle til danmark nærmere bestemt bolleby og knepperøven @Kvakkekyllingen skulle til kyllingby @Adobyen skulle på ferie i westworld @Entern var tilbake fra naughty Island og skulle tilbringe ferien med sosiopat og husmor @Ciaran og Ciara skulle opp fra kjelleren og endelig få litt sol i trynet @Titania skulle til Legoland @Ford3000 tilbringer som vanlig ferien i beverby @jukkapalmeskulle til yucatan @Sola de skulle reise rundt på melkeveien i ferien @Hoppetaujenta skulle til trøgstad @Polly Ester skulle til cotton fields back home @Marianne E tok sjansen på danskebåten i år også, men denne gangen skulle hun være ute i god tid @Ane Rikke hadde ennå ikke bestemt seg for hvor hun skulle dra. @Cid skulle være vikarskribent for @Lurven mens han var på ferie 🤣 I år har jeg faktisk bestemt meg…. Tror jeg!
Hoppetaujenta Skrevet 20. juni 2023 #324 Skrevet 20. juni 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 13 @Hoppetaujenta skulle til trøgstad Der er det mye bra natur og sikkert den stillheten jeg lengter etter, så det var et bra mål i sommer. 1
Frøkenfryden Skrevet 20. juni 2023 #325 Skrevet 20. juni 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 13 Dåsemiklene skulle ta ferie og sånn. @TheHairyToothfairy skulle på en slags festival som het Tons of cock @Frøkenfryden skulle til danmark nærmere bestemt bolleby og knepperøven @Kvakkekyllingen skulle til kyllingby @Adobyen skulle på ferie i westworld @Entern var tilbake fra naughty Island og skulle tilbringe ferien med sosiopat og husmor @Ciaran og Ciara skulle opp fra kjelleren og endelig få litt sol i trynet @Titania skulle til Legoland @Ford3000 tilbringer som vanlig ferien i beverby @jukkapalmeskulle til yucatan @Sola de skulle reise rundt på melkeveien i ferien @Hoppetaujenta skulle til trøgstad @Polly Ester skulle til cotton fields back home @Marianne E tok sjansen på danskebåten i år også, men denne gangen skulle hun være ute i god tid @Ane Rikke hadde ennå ikke bestemt seg for hvor hun skulle dra. @Cid skulle være vikarskribent for @Lurven mens han var på ferie Bollebyyy😁! I dag så jeg en blokk som het bøgebjerget😂(apropos @Titania) Jeg kan også være vikar, men ikke i dag, snyter meg 754333 ganger i timen😪
Gjest Lurven Skrevet 20. juni 2023 #326 Skrevet 20. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden): Der er det mye bra natur og sikkert den stillheten jeg lengter etter, så det var et bra mål i sommer. Men se opp for Rune Rudberg
Gjest Lurven Skrevet 20. juni 2023 #327 Skrevet 20. juni 2023 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Bollebyyy😁! I dag så jeg en blokk som het bøgebjerget😂(apropos @Titania) Jeg kan også være vikar, men ikke i dag, snyter meg 754333 ganger i timen😪 Gleder meg til å lese
Frøkenfryden Skrevet 20. juni 2023 #328 Skrevet 20. juni 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Gleder meg til å lese
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni 2023 #329 Skrevet 20. juni 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 13 Dåsemiklene skulle ta ferie og sånn. @TheHairyToothfairy skulle på en slags festival som het Tons of cock @Frøkenfryden skulle til danmark nærmere bestemt bolleby og knepperøven @Kvakkekyllingen skulle til kyllingby @Adobyen skulle på ferie i westworld @Entern var tilbake fra naughty Island og skulle tilbringe ferien med sosiopat og husmor @Ciaran og Ciara skulle opp fra kjelleren og endelig få litt sol i trynet @Titania skulle til Legoland @Ford3000 tilbringer som vanlig ferien i beverby @jukkapalmeskulle til yucatan @Sola de skulle reise rundt på melkeveien i ferien @Hoppetaujenta skulle til trøgstad @Polly Ester skulle til cotton fields back home @Marianne E tok sjansen på danskebåten i år også, men denne gangen skulle hun være ute i god tid @Ane Rikke hadde ennå ikke bestemt seg for hvor hun skulle dra. @Cid skulle være vikarskribent for @Lurven mens han var på ferie Cassidy Tvillingene digger denne episoden, vi synes at den er skikkelig bra.😍😍🤩🤩🥰🥰
Titania Skrevet 20. juni 2023 #330 Skrevet 20. juni 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Bollebyyy😁! I dag så jeg en blokk som het bøgebjerget😂(apropos @Titania) Jeg kan også være vikar, men ikke i dag, snyter meg 754333 ganger i timen😪 😂 Jeg må liksom bare beklage om noen norske skulle bli krenket, men jeg syns disse danske bøgene er morsomme 🙈 Samme som jeg fant før jeg skulle til Odense, som jeg aldri hadde hørt om på norsk heller - bøgehatter 😂 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. juni 2023 #331 Skrevet 20. juni 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 13 Dåsemiklene skulle ta ferie og sånn. @TheHairyToothfairy skulle på en slags festival som het Tons of cock @Frøkenfryden skulle til danmark nærmere bestemt bolleby og knepperøven @Kvakkekyllingen skulle til kyllingby @Adobyen skulle på ferie i westworld @Entern var tilbake fra naughty Island og skulle tilbringe ferien med sosiopat og husmor @Ciaran og Ciara skulle opp fra kjelleren og endelig få litt sol i trynet @Titania skulle til Legoland @Ford3000 tilbringer som vanlig ferien i beverby @jukkapalmeskulle til yucatan @Sola de skulle reise rundt på melkeveien i ferien @Hoppetaujenta skulle til trøgstad @Polly Ester skulle til cotton fields back home @Marianne E tok sjansen på danskebåten i år også, men denne gangen skulle hun være ute i god tid @Ane Rikke hadde ennå ikke bestemt seg for hvor hun skulle dra. @Cid skulle være vikarskribent for @Lurven mens han var på ferie Hvor et kyllingby? 😁 Bryllupsreisen det da kanskje. Får meg med @Kokeplate. Håper det er i Norge for orker ikke utlandet. Sverige er okej.
Gjest Lurven Skrevet 20. juni 2023 #332 Skrevet 20. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Hvor et kyllingby? 😁 Bryllupsreisen det da kanskje. Får meg med @Kokeplate. Håper det er i Norge for orker ikke utlandet. Sverige er okej. Kyllingby er litt til venstre for Andeby og sør for kråkeby
jukkapalme Skrevet 20. juni 2023 #333 Skrevet 20. juni 2023 Lurven skrev (6 timer siden): Episode 13 Dåsemiklene skulle ta ferie og sånn. @TheHairyToothfairy skulle på en slags festival som het Tons of cock @Frøkenfryden skulle til danmark nærmere bestemt bolleby og knepperøven @Kvakkekyllingen skulle til kyllingby @Adobyen skulle på ferie i westworld @Entern var tilbake fra naughty Island og skulle tilbringe ferien med sosiopat og husmor @Ciaran og Ciara skulle opp fra kjelleren og endelig få litt sol i trynet @Titania skulle til Legoland @Ford3000 tilbringer som vanlig ferien i beverby @jukkapalmeskulle til yucatan @Sola de skulle reise rundt på melkeveien i ferien @Hoppetaujenta skulle til trøgstad @Polly Ester skulle til cotton fields back home @Marianne E tok sjansen på danskebåten i år også, men denne gangen skulle hun være ute i god tid @Ane Rikke hadde ennå ikke bestemt seg for hvor hun skulle dra. @Cid skulle være vikarskribent for @Lurven mens han var på ferie Ææææ, mistenker at yucatan er sabla varmt 😱 jeg som dør når kvikksølvet går over 25 lizzm 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni 2023 #334 Skrevet 20. juni 2023 jukkapalme skrev (5 minutter siden): Ææææ, mistenker at yucatan er sabla varmt 😱 jeg som dør når kvikksølvet går over 25 lizzm Cassidy Tvillingene har også sterke mistanker om at det er varmt ja. 1
Gjest Lurven Skrevet 20. juni 2023 #335 Skrevet 20. juni 2023 jukkapalme skrev (57 minutter siden): Ææææ, mistenker at yucatan er sabla varmt 😱 jeg som dør når kvikksølvet går over 25 lizzm Var verre der for 66 millioner år siden
Cid Skrevet 20. juni 2023 #336 Skrevet 20. juni 2023 Lurven skrev (6 minutter siden): Var verre der for 66 millioner år siden Levde du da?
Gjest Lurven Skrevet 20. juni 2023 #337 Skrevet 20. juni 2023 Cid skrev (8 minutter siden): Levde du da? Nei men har brukt noen av dyrene som levde da som drivstoff
Hoppetaujenta Skrevet 21. juni 2023 #338 Skrevet 21. juni 2023 Lurven skrev (7 timer siden): Men se opp for Rune Rudberg Ha er som vanlig på ferie ut mot havet, så det er oversiktlig. 👍 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni 2023 #339 Skrevet 21. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Ha er som vanlig på ferie ut mot havet, så det er oversiktlig. 👍 Ha Ha, Cassidy Tvillingene likte den. Skikkelig bra kommentar.👨🦰👩🦰👍👍
Cid Skrevet 21. juni 2023 #340 Skrevet 21. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Ha er som vanlig på ferie ut mot havet, så det er oversiktlig. 👍 Han kommer inn mot land nå på Lønneberget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå