Cid Skrevet 20. juni 2023 #321 Del Skrevet 20. juni 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Episode 13 Dåsemiklene skulle ta ferie og sånn. @TheHairyToothfairy skulle på en slags festival som het Tons of cock @Frøkenfryden skulle til danmark nærmere bestemt bolleby og knepperøven @Kvakkekyllingen skulle til kyllingby @Adobyen skulle på ferie i westworld @Entern var tilbake fra naughty Island og skulle tilbringe ferien med sosiopat og husmor @Ciaran og Ciara skulle opp fra kjelleren og endelig få litt sol i trynet @Titania skulle til Legoland @Ford3000 tilbringer som vanlig ferien i beverby @jukkapalmeskulle til yucatan @Sola de skulle reise rundt på melkeveien i ferien @Hoppetaujenta skulle til trøgstad @Polly Ester skulle til cotton fields back home @Marianne E tok sjansen på danskebåten i år også, men denne gangen skulle hun være ute i god tid @Ane Rikke hadde ennå ikke bestemt seg for hvor hun skulle dra. @Cid skulle være vikarskribent for @Lurven mens han var på ferie Skal du til Lurvestad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. juni 2023 #322 Del Skrevet 20. juni 2023 Cid skrev (36 minutter siden): Skal du til Lurvestad? Lurvistan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 20. juni 2023 #323 Del Skrevet 20. juni 2023 Lurven skrev (42 minutter siden): Episode 13 Dåsemiklene skulle ta ferie og sånn. @TheHairyToothfairy skulle på en slags festival som het Tons of cock @Frøkenfryden skulle til danmark nærmere bestemt bolleby og knepperøven @Kvakkekyllingen skulle til kyllingby @Adobyen skulle på ferie i westworld @Entern var tilbake fra naughty Island og skulle tilbringe ferien med sosiopat og husmor @Ciaran og Ciara skulle opp fra kjelleren og endelig få litt sol i trynet @Titania skulle til Legoland @Ford3000 tilbringer som vanlig ferien i beverby @jukkapalmeskulle til yucatan @Sola de skulle reise rundt på melkeveien i ferien @Hoppetaujenta skulle til trøgstad @Polly Ester skulle til cotton fields back home @Marianne E tok sjansen på danskebåten i år også, men denne gangen skulle hun være ute i god tid @Ane Rikke hadde ennå ikke bestemt seg for hvor hun skulle dra. @Cid skulle være vikarskribent for @Lurven mens han var på ferie 🤣 I år har jeg faktisk bestemt meg…. Tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juni 2023 #324 Del Skrevet 20. juni 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 13 @Hoppetaujenta skulle til trøgstad Der er det mye bra natur og sikkert den stillheten jeg lengter etter, så det var et bra mål i sommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. juni 2023 #325 Del Skrevet 20. juni 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 13 Dåsemiklene skulle ta ferie og sånn. @TheHairyToothfairy skulle på en slags festival som het Tons of cock @Frøkenfryden skulle til danmark nærmere bestemt bolleby og knepperøven @Kvakkekyllingen skulle til kyllingby @Adobyen skulle på ferie i westworld @Entern var tilbake fra naughty Island og skulle tilbringe ferien med sosiopat og husmor @Ciaran og Ciara skulle opp fra kjelleren og endelig få litt sol i trynet @Titania skulle til Legoland @Ford3000 tilbringer som vanlig ferien i beverby @jukkapalmeskulle til yucatan @Sola de skulle reise rundt på melkeveien i ferien @Hoppetaujenta skulle til trøgstad @Polly Ester skulle til cotton fields back home @Marianne E tok sjansen på danskebåten i år også, men denne gangen skulle hun være ute i god tid @Ane Rikke hadde ennå ikke bestemt seg for hvor hun skulle dra. @Cid skulle være vikarskribent for @Lurven mens han var på ferie Bollebyyy😁! I dag så jeg en blokk som het bøgebjerget😂(apropos @Titania) Jeg kan også være vikar, men ikke i dag, snyter meg 754333 ganger i timen😪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. juni 2023 #326 Del Skrevet 20. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden): Der er det mye bra natur og sikkert den stillheten jeg lengter etter, så det var et bra mål i sommer. Men se opp for Rune Rudberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. juni 2023 #327 Del Skrevet 20. juni 2023 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Bollebyyy😁! I dag så jeg en blokk som het bøgebjerget😂(apropos @Titania) Jeg kan også være vikar, men ikke i dag, snyter meg 754333 ganger i timen😪 Gleder meg til å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. juni 2023 #328 Del Skrevet 20. juni 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Gleder meg til å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni 2023 #329 Del Skrevet 20. juni 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 13 Dåsemiklene skulle ta ferie og sånn. @TheHairyToothfairy skulle på en slags festival som het Tons of cock @Frøkenfryden skulle til danmark nærmere bestemt bolleby og knepperøven @Kvakkekyllingen skulle til kyllingby @Adobyen skulle på ferie i westworld @Entern var tilbake fra naughty Island og skulle tilbringe ferien med sosiopat og husmor @Ciaran og Ciara skulle opp fra kjelleren og endelig få litt sol i trynet @Titania skulle til Legoland @Ford3000 tilbringer som vanlig ferien i beverby @jukkapalmeskulle til yucatan @Sola de skulle reise rundt på melkeveien i ferien @Hoppetaujenta skulle til trøgstad @Polly Ester skulle til cotton fields back home @Marianne E tok sjansen på danskebåten i år også, men denne gangen skulle hun være ute i god tid @Ane Rikke hadde ennå ikke bestemt seg for hvor hun skulle dra. @Cid skulle være vikarskribent for @Lurven mens han var på ferie Cassidy Tvillingene digger denne episoden, vi synes at den er skikkelig bra.😍😍🤩🤩🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. juni 2023 #330 Del Skrevet 20. juni 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Bollebyyy😁! I dag så jeg en blokk som het bøgebjerget😂(apropos @Titania) Jeg kan også være vikar, men ikke i dag, snyter meg 754333 ganger i timen😪 😂 Jeg må liksom bare beklage om noen norske skulle bli krenket, men jeg syns disse danske bøgene er morsomme 🙈 Samme som jeg fant før jeg skulle til Odense, som jeg aldri hadde hørt om på norsk heller - bøgehatter 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. juni 2023 #331 Del Skrevet 20. juni 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 13 Dåsemiklene skulle ta ferie og sånn. @TheHairyToothfairy skulle på en slags festival som het Tons of cock @Frøkenfryden skulle til danmark nærmere bestemt bolleby og knepperøven @Kvakkekyllingen skulle til kyllingby @Adobyen skulle på ferie i westworld @Entern var tilbake fra naughty Island og skulle tilbringe ferien med sosiopat og husmor @Ciaran og Ciara skulle opp fra kjelleren og endelig få litt sol i trynet @Titania skulle til Legoland @Ford3000 tilbringer som vanlig ferien i beverby @jukkapalmeskulle til yucatan @Sola de skulle reise rundt på melkeveien i ferien @Hoppetaujenta skulle til trøgstad @Polly Ester skulle til cotton fields back home @Marianne E tok sjansen på danskebåten i år også, men denne gangen skulle hun være ute i god tid @Ane Rikke hadde ennå ikke bestemt seg for hvor hun skulle dra. @Cid skulle være vikarskribent for @Lurven mens han var på ferie Hvor et kyllingby? 😁 Bryllupsreisen det da kanskje. Får meg med @Kokeplate. Håper det er i Norge for orker ikke utlandet. Sverige er okej. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. juni 2023 #332 Del Skrevet 20. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Hvor et kyllingby? 😁 Bryllupsreisen det da kanskje. Får meg med @Kokeplate. Håper det er i Norge for orker ikke utlandet. Sverige er okej. Kyllingby er litt til venstre for Andeby og sør for kråkeby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. juni 2023 #333 Del Skrevet 20. juni 2023 Lurven skrev (6 timer siden): Episode 13 Dåsemiklene skulle ta ferie og sånn. @TheHairyToothfairy skulle på en slags festival som het Tons of cock @Frøkenfryden skulle til danmark nærmere bestemt bolleby og knepperøven @Kvakkekyllingen skulle til kyllingby @Adobyen skulle på ferie i westworld @Entern var tilbake fra naughty Island og skulle tilbringe ferien med sosiopat og husmor @Ciaran og Ciara skulle opp fra kjelleren og endelig få litt sol i trynet @Titania skulle til Legoland @Ford3000 tilbringer som vanlig ferien i beverby @jukkapalmeskulle til yucatan @Sola de skulle reise rundt på melkeveien i ferien @Hoppetaujenta skulle til trøgstad @Polly Ester skulle til cotton fields back home @Marianne E tok sjansen på danskebåten i år også, men denne gangen skulle hun være ute i god tid @Ane Rikke hadde ennå ikke bestemt seg for hvor hun skulle dra. @Cid skulle være vikarskribent for @Lurven mens han var på ferie Ææææ, mistenker at yucatan er sabla varmt 😱 jeg som dør når kvikksølvet går over 25 lizzm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni 2023 #334 Del Skrevet 20. juni 2023 jukkapalme skrev (5 minutter siden): Ææææ, mistenker at yucatan er sabla varmt 😱 jeg som dør når kvikksølvet går over 25 lizzm Cassidy Tvillingene har også sterke mistanker om at det er varmt ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. juni 2023 #335 Del Skrevet 20. juni 2023 jukkapalme skrev (57 minutter siden): Ææææ, mistenker at yucatan er sabla varmt 😱 jeg som dør når kvikksølvet går over 25 lizzm Var verre der for 66 millioner år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juni 2023 #336 Del Skrevet 20. juni 2023 Lurven skrev (6 minutter siden): Var verre der for 66 millioner år siden Levde du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. juni 2023 #337 Del Skrevet 20. juni 2023 Cid skrev (8 minutter siden): Levde du da? Nei men har brukt noen av dyrene som levde da som drivstoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juni 2023 #338 Del Skrevet 21. juni 2023 Lurven skrev (7 timer siden): Men se opp for Rune Rudberg Ha er som vanlig på ferie ut mot havet, så det er oversiktlig. 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni 2023 #339 Del Skrevet 21. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Ha er som vanlig på ferie ut mot havet, så det er oversiktlig. 👍 Ha Ha, Cassidy Tvillingene likte den. Skikkelig bra kommentar.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. juni 2023 #340 Del Skrevet 21. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Ha er som vanlig på ferie ut mot havet, så det er oversiktlig. 👍 Han kommer inn mot land nå på Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå