Ford3000 Skrevet 15. juni 2023 #301 Del Skrevet 15. juni 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Den globale oppvarmingen kommer først til Finnmark i 2076 Håper jeg er død innen den tid Sommer for meg er slik det er nå. 8-9 grader, overskyet og mygg så langt øynene kan se. Når fisken ikke biter, er det fint mygga kan bite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juni 2023 #302 Del Skrevet 15. juni 2023 Ford3000 skrev (3 minutter siden): Håper jeg er død innen den tid Sommer for meg er slik det er nå. 8-9 grader, overskyet og mygg så langt øynene kan se. Når fisken ikke biter, er det fint mygga kan bite Du har sikkert frosset i hjel innen den tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 15. juni 2023 #303 Del Skrevet 15. juni 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Du har sikkert frosset i hjel innen den tid Fryser heller ihjel som en fiskepinne enn å smelte ihjel i Dåseby og andre plasser i hetebølger og steiksol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. juni 2023 #304 Del Skrevet 15. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (15 timer siden): Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene varme i hjertene våre.♥️♥️ Bare koselig varmer i hjertet mitt også 🥰🥰❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juni 2023 #305 Del Skrevet 17. juni 2023 Cassidy Tvillingene har snakket med @Entern Diskusjon.no. I går, og han fortalte oss at han kommer tilbake her på KG i neste uke, for da er KG ferien hans over. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. juni 2023 #306 Del Skrevet 18. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (På 17.6.2023 den 3.33): Cassidy Tvillingene har snakket med @Entern Diskusjon.no. I går, og han fortalte oss at han kommer tilbake her på KG i neste uke, for da er KG ferien hans over. Så bra! Nå har han jammen vært borte lenge, så blir fint å få han tilbake. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. juni 2023 #307 Del Skrevet 18. juni 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Så bra! Nå har han jammen vært borte lenge, så blir fint å få han tilbake. Cassidy Tvillingene har også savnet han her på KG. Selv om vi snakker med han hver dag på Diskusjon, så skal det bli fint å få han tilbake her på KG også.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. juni 2023 #308 Del Skrevet 18. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har også savnet han her på KG. Selv om vi snakker med han hver dag på Diskusjon, så skal det bli fint å få han tilbake her på KG også.🥰🥰 Ja, det blir fint Jeg er ikke på diskusjon, kun her inne. Hvor lenge har han vært borte nå? 3 mnd? Han forsvant før den lange pausen min i våres, tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. juni 2023 #309 Del Skrevet 18. juni 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ja, det blir fint Jeg er ikke på diskusjon, kun her inne. Hvor lenge har han vært borte nå? 3 mnd? Han forsvant før den lange pausen min i våres, tror jeg. Cassidy Tvillingene mener at Entern har vært borte fra KG i 4 måneder nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. juni 2023 #310 Del Skrevet 18. juni 2023 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Ja, det blir fint Jeg er ikke på diskusjon, kun her inne. Hvor lenge har han vært borte nå? 3 mnd? Han forsvant før den lange pausen min i våres, tror jeg. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. juni 2023 #311 Del Skrevet 18. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene mener at Entern har vært borte fra KG i 4 måneder nå. Cid skrev (4 minutter siden): 4 Dæven, det var lenge! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. juni 2023 #312 Del Skrevet 18. juni 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Dæven, det var lenge! Måneder går fort når man er voksen som barn føltes 4 måneder ut som et år 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. juni 2023 #313 Del Skrevet 18. juni 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Dæven, det var lenge! Cassidy Tvillingene synes at han har vært altfor lenge borte fra KG, så nå blir det fint å få han tilbake her.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. juni 2023 #314 Del Skrevet 18. juni 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Måneder går fort når man er voksen som barn føltes 4 måneder ut som et år 😅 Haha, ikke sant? Og jo eldre man blir, jo fortere går det 😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. juni 2023 #315 Del Skrevet 18. juni 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Haha, ikke sant? Og jo eldre man blir, jo fortere går det 😱 Cassidy Tvillingene synes også at 4 måneder var en evighet da vi var barn, men nå når vi er 19 og et halvt år. Så synes vi at 4 måneder bare flyr av sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. juni 2023 #316 Del Skrevet 18. juni 2023 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Haha, ikke sant? Og jo eldre man blir, jo fortere går det 😱 Denne tiden av året var alltid favoritten min siden da var det snart sommerferie 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juni 2023 #317 Del Skrevet 19. juni 2023 jukkapalme skrev (6 timer siden): Så bra! Nå har han jammen vært borte lenge, så blir fint å få han tilbake. Lenge borte betyr jo også at man sikkert har oppført seg ganske ufint.. jeg bare nevner det.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. juni 2023 #318 Del Skrevet 19. juni 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Lenge borte betyr jo også at man sikkert har oppført seg ganske ufint.. jeg bare nevner det.. Ja, jeg vet det og jeg hadde frivillig pause pga psyken da han forsvant, så jeg vet jo ikke grunnen eller hva som har skjedd/blitt sagt. Men syns bare det er litt rart, for jeg har aldri sett han oppføre seg stygt/dårlig. Og at modsa driver med trynefaktor til tider er ikke noe nytt… Men som sagt, jeg var ikke aktiv da og det er ikke alle underforum jeg er like aktiv i heller. Uansett syns jeg det blir koselig å få han tilbake Endret 19. juni 2023 av jukkapalme 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni 2023 #319 Del Skrevet 19. juni 2023 jukkapalme skrev (3 timer siden): Ja, jeg vet det og jeg hadde frivillig pause pga psyken da han forsvant, så jeg vet jo ikke grunnen eller hva som har skjedd/blitt sagt. Men syns bare det er litt rart, for jeg har aldri sett han oppføre seg stygt/dårlig. Og at modsa driver med trynefaktor til tider er ikke noe nytt… Men som sagt, jeg var ikke aktiv da og det er ikke alle underforum jeg er like aktiv i heller. Uansett syns jeg det blir koselig å få han tilbake Cassidy Tvillingene synes også at det skal bli koselig å få Entern tilbake her på KG.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. juni 2023 #320 Del Skrevet 20. juni 2023 Episode 13 Dåsemiklene skulle ta ferie og sånn. @TheHairyToothfairy skulle på en slags festival som het Tons of cock @Frøkenfryden skulle til danmark nærmere bestemt bolleby og knepperøven @Kvakkekyllingen skulle til kyllingby @Adobyen skulle på ferie i westworld @Entern var tilbake fra naughty Island og skulle tilbringe ferien med sosiopat og husmor @Ciaran og Ciara skulle opp fra kjelleren og endelig få litt sol i trynet @Titania skulle til Legoland @Ford3000 tilbringer som vanlig ferien i beverby @jukkapalmeskulle til yucatan @Sola de skulle reise rundt på melkeveien i ferien @Hoppetaujenta skulle til trøgstad @Polly Ester skulle til cotton fields back home @Marianne E tok sjansen på danskebåten i år også, men denne gangen skulle hun være ute i god tid @Ane Rikke hadde ennå ikke bestemt seg for hvor hun skulle dra. @Cid skulle være vikarskribent for @Lurven mens han var på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå