Boetica Skrevet 13. juni 2023 #261 Del Skrevet 13. juni 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Men hvorfor? På alle bilder jeg har sett av blant annet min mor og hennes mange søstre har de ferskenhud, håret ligger i fine bølger, feminine bluser, alle var slanke vet ikke hvordan de fikk det til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. juni 2023 #262 Del Skrevet 14. juni 2023 (endret) Boetica skrev (23 timer siden): På alle bilder jeg har sett av blant annet min mor og hennes mange søstre har de ferskenhud, håret ligger i fine bølger, feminine bluser, alle var slanke vet ikke hvordan de fikk det til. Det var mindre mat og sånn på den tiden, dessuten var det bare de pene som ble tatt bilde av Endret 14. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. juni 2023 #263 Del Skrevet 14. juni 2023 Episode 12 Strømbruddet Dagen hadde startet fint for de aller fleste i dåseby, @Sola de hadde satt på en maskin med rosa klær og @Frøkenfryden hadde iført seg ananas og var klar til å legge på svøm i vannsenga si. Plutselig ble det helt mørkt, @Maskinfører var kommet til å ødelegge en strømkabel da han skulle grave ny utedass til @TheHairyToothfairy. @Titania og @Cid var akkurat i ferd med å bekjempe dem siste bossen i diablo and dragons 14, de ble jævlig forbanna og sånn. @Kokeplaten hadde også sluknet i det @Kvakkekyllingen dreiv å lagde noe greier oppå han @jukkapalme ringte @Elektrikeren men han var opptatt i bandeby. Plutselig dukket @Adobyen opp med gaffateip og fugemasse. Jeg fikser det sa han og hoppet ned i hullet. Gnistene føyk og en fleinsoppformet sky av svart røyk steg opp fra hullet. Strømmen var tilbake og @Boetica kunne endelig fortsette å føne permanenten sin. Røyken fra hullet hadde endelig lagt seg og @Hoppetaujenta la se på magen og titter forsiktig over kanten. @Adobyen var helt borte.. hva hadde skjedd med han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni 2023 #264 Del Skrevet 14. juni 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Episode 12 Strømbruddet Dagen hadde startet fint for de aller fleste i dåseby, @Sola de hadde satt på en maskin med rosa klær og @Frøkenfryden hadde iført seg ananas og var klar til å legge på svøm i vannsenga si. Plutselig ble det helt mørkt, @Maskinfører var kommet til å ødelegge en strømkabel da han skulle grave ny utedass til @TheHairyToothfairy. @Titania og @Cid var akkurat i ferd med å bekjempe dem siste bossen i diablo and dragons 14, de ble jævlig forbanna og sånn. @Kokeplaten hadde også sluknet i det @Kvakkekyllingen dreiv å lagde noe greier oppå han @jukkapalme ringte @Elektrikeren men han var opptatt i bandeby. Plutselig dukket @Adobyen opp med gaffateip og fugemasse. Jeg fikser det sa han og hoppet ned i hullet. Gnistene føyk og en fleinsoppformet sky av svart røyk steg opp fra hullet. Strømmen var tilbake og @Boetica kunne endelig fortsette å føne permanenten sin. Røyken fra hullet hadde endelig lagt seg og @Hoppetaujenta la se på magen og titter forsiktig over kanten. @Adobyen var helt borte.. hva hadde skjedd med han... Cassidy Tvillingene digger denne episoden, vi synes at det er en skikkelig bra episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 14. juni 2023 #265 Del Skrevet 14. juni 2023 Lurven skrev (1 time siden): Det var mindre mat og sånn på den tiden, dessuten var det bare de pene som ble tatt bilde av Så på klassebilder og familiebilder var det sånn: Gerd, du står bak forhenget? Arti forsidebilde forresten (eller hva det heter) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. juni 2023 #266 Del Skrevet 14. juni 2023 Boetica skrev (1 time siden): Så på klassebilder og familiebilder var det sånn: Gerd, du står bak forhenget? Arti forsidebilde forresten (eller hva det heter) Gerd og gunda måtte være hjemme når de tok klassebilde. Det heter profilbilde🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juni 2023 #267 Del Skrevet 14. juni 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 12 Strømbruddet Dagen hadde startet fint for de aller fleste i dåseby, @Sola de hadde satt på en maskin med rosa klær og @Frøkenfryden hadde iført seg ananas og var klar til å legge på svøm i vannsenga si. Plutselig ble det helt mørkt, @Maskinfører var kommet til å ødelegge en strømkabel da han skulle grave ny utedass til @TheHairyToothfairy. @Titania og @Cid var akkurat i ferd med å bekjempe dem siste bossen i diablo and dragons 14, de ble jævlig forbanna og sånn. @Kokeplaten hadde også sluknet i det @Kvakkekyllingen dreiv å lagde noe greier oppå han @jukkapalme ringte @Elektrikeren men han var opptatt i bandeby. Plutselig dukket @Adobyen opp med gaffateip og fugemasse. Jeg fikser det sa han og hoppet ned i hullet. Gnistene føyk og en fleinsoppformet sky av svart røyk steg opp fra hullet. Strømmen var tilbake og @Boetica kunne endelig fortsette å føne permanenten sin. Røyken fra hullet hadde endelig lagt seg og @Hoppetaujenta la se på magen og titter forsiktig over kanten. @Adobyen var helt borte.. hva hadde skjedd med han... Ferie! Jeg er jævlig klar for vannseng og ananas! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 14. juni 2023 #268 Del Skrevet 14. juni 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 12 Strømbruddet Dagen hadde startet fint for de aller fleste i dåseby, @Sola de hadde satt på en maskin med rosa klær og @Frøkenfryden hadde iført seg ananas og var klar til å legge på svøm i vannsenga si. Plutselig ble det helt mørkt, @Maskinfører var kommet til å ødelegge en strømkabel da han skulle grave ny utedass til @TheHairyToothfairy. @Titania og @Cid var akkurat i ferd med å bekjempe dem siste bossen i diablo and dragons 14, de ble jævlig forbanna og sånn. @Kokeplaten hadde også sluknet i det @Kvakkekyllingen dreiv å lagde noe greier oppå han @jukkapalme ringte @Elektrikeren men han var opptatt i bandeby. Plutselig dukket @Adobyen opp med gaffateip og fugemasse. Jeg fikser det sa han og hoppet ned i hullet. Gnistene føyk og en fleinsoppformet sky av svart røyk steg opp fra hullet. Strømmen var tilbake og @Boetica kunne endelig fortsette å føne permanenten sin. Røyken fra hullet hadde endelig lagt seg og @Hoppetaujenta la se på magen og titter forsiktig over kanten. @Adobyen var helt borte.. hva hadde skjedd med han... Har ikke hatt @puddelkrøller siden åttitallet jeg asså, den @katastrofa forbigår jeg i stillhet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. juni 2023 #269 Del Skrevet 14. juni 2023 Boetica skrev (4 timer siden): Har ikke hatt @puddelkrøller siden åttitallet jeg asså, den @katastrofa forbigår jeg i stillhet. Nå har jeg laget et indre bilde av deg med puddelhår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. juni 2023 #270 Del Skrevet 14. juni 2023 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Ferie! Jeg er jævlig klar for vannseng og ananas! 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. juni 2023 #271 Del Skrevet 14. juni 2023 Lurven skrev (11 timer siden): Episode 12 Strømbruddet Dagen hadde startet fint for de aller fleste i dåseby, @Sola de hadde satt på en maskin med rosa klær og @Frøkenfryden hadde iført seg ananas og var klar til å legge på svøm i vannsenga si. Plutselig ble det helt mørkt, @Maskinfører var kommet til å ødelegge en strømkabel da han skulle grave ny utedass til @TheHairyToothfairy. @Titania og @Cid var akkurat i ferd med å bekjempe dem siste bossen i diablo and dragons 14, de ble jævlig forbanna og sånn. @Kokeplaten hadde også sluknet i det @Kvakkekyllingen dreiv å lagde noe greier oppå han @jukkapalme ringte @Elektrikeren men han var opptatt i bandeby. Plutselig dukket @Adobyen opp med gaffateip og fugemasse. Jeg fikser det sa han og hoppet ned i hullet. Gnistene føyk og en fleinsoppformet sky av svart røyk steg opp fra hullet. Strømmen var tilbake og @Boetica kunne endelig fortsette å føne permanenten sin. Røyken fra hullet hadde endelig lagt seg og @Hoppetaujenta la se på magen og titter forsiktig over kanten. @Adobyen var helt borte.. hva hadde skjedd med han... Denne var fin joa har a gravd av noen kabler gjennom tiden takk takk for benevning det varmer for enslige mennesker og bli nevnt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 14. juni 2023 #272 Del Skrevet 14. juni 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Nå har jeg laget et indre bilde av deg med puddelhår Lurer hvem det var som trykket «nyttig» på den 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juni 2023 #273 Del Skrevet 14. juni 2023 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Denne var fin joa har a gravd av noen kabler gjennom tiden takk takk for benevning det varmer for enslige mennesker og bli nevnt Du har alltids dine andre brukere @Entern og @Ciaran og Ciara da 😃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juni 2023 #274 Del Skrevet 14. juni 2023 (endret) Cid skrev (4 minutter siden): Du har alltids dine andre brukere @Entern og @Ciaran og Ciara da 😃 Bruker venner* og flere andre Endret 14. juni 2023 av Cid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni 2023 #275 Del Skrevet 14. juni 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Du har alltids dine andre brukere @Entern og @Ciaran og Ciara da 😃 Ja @Maskinfører har alltid Cassidy Tvillingene vi kommer alltid til å være hans venner.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. juni 2023 #276 Del Skrevet 14. juni 2023 Cid skrev (41 minutter siden): Du har alltids dine andre brukere @Entern og @Ciaran og Ciara da 😃 Ja men nå snakket jeg om utenfor skjermen ikke så lett når man har levd sine 17 år ett annet sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. juni 2023 #277 Del Skrevet 14. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (40 minutter siden): Ja @Maskinfører har alltid Cassidy Tvillingene vi kommer alltid til å være hans venner.🥰🥰 Ja takk takk koselig og høre kommer alltid til og være deres venner også alle andre her inne 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juni 2023 #278 Del Skrevet 14. juni 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja men nå snakket jeg om utenfor skjermen ikke så lett når man har levd sine 17 år ett annet sted Har veldig få venner selv, men jeg er glad i eget selskap da hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni 2023 #279 Del Skrevet 14. juni 2023 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja takk takk koselig og høre kommer alltid til og være deres venner også alle andre her inne 🥰🥰 Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene varme i hjertene våre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. juni 2023 #280 Del Skrevet 15. juni 2023 Lurven skrev (20 timer siden): Episode 12 Strømbruddet Dagen hadde startet fint for de aller fleste i dåseby, @Sola de hadde satt på en maskin med rosa klær og @Frøkenfryden hadde iført seg ananas og var klar til å legge på svøm i vannsenga si. Plutselig ble det helt mørkt, @Maskinfører var kommet til å ødelegge en strømkabel da han skulle grave ny utedass til @TheHairyToothfairy. @Titania og @Cid var akkurat i ferd med å bekjempe dem siste bossen i diablo and dragons 14, de ble jævlig forbanna og sånn. @Kokeplaten hadde også sluknet i det @Kvakkekyllingen dreiv å lagde noe greier oppå han @jukkapalme ringte @Elektrikeren men han var opptatt i bandeby. Plutselig dukket @Adobyen opp med gaffateip og fugemasse. Jeg fikser det sa han og hoppet ned i hullet. Gnistene føyk og en fleinsoppformet sky av svart røyk steg opp fra hullet. Strømmen var tilbake og @Boetica kunne endelig fortsette å føne permanenten sin. Røyken fra hullet hadde endelig lagt seg og @Hoppetaujenta la se på magen og titter forsiktig over kanten. @Adobyen var helt borte.. hva hadde skjedd med han... Takk @Adobyen for at du fikset strømmen 🥳 Nå kan jeg bruke @Kokeplateigjen 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå