Cid Skrevet 12. juni 2023 #241 Del Skrevet 12. juni 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Begge Stort ansvar (snabelen kom opp på autokorrekt her 🤨) Mener du å fortsette dåseby historien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. juni 2023 #242 Del Skrevet 12. juni 2023 (endret) Jeg har 3 ideer til hovedsåpen 12 angry women (basert på filmen 12 angry men) Tatt av kvinneguiden ( basert på filmen tatt av vinden) Butchered cassidy tvillingene og the sundance cid ( basert på filmen butch cassidy og the sundance kid) Endret 12. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. juni 2023 #243 Del Skrevet 12. juni 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Stort ansvar (snabelen kom opp på autokorrekt her 🤨) Mener du å fortsette dåseby historien? Ja du kan skrive i begge, du har så god fantasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juni 2023 #244 Del Skrevet 12. juni 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Ja du kan skrive i begge, du har så god fantasi Like så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juni 2023 #245 Del Skrevet 12. juni 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Jeg har 3 ideer til hovedsåpen 12 angry women (basert på filmen 12 angry men) Tatt av kvinneguiden ( basert på filmen tatt av vinden) Butchered cassidy tvillingene og the sundance cid ( basert på filmen butch cassidy og the sundance kid) Ha Ha Cassidy Tvillingene gleder oss til å lese den historien vi Lurven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juni 2023 #246 Del Skrevet 12. juni 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Jeg har 3 ideer til hovedsåpen 12 angry women (basert på filmen 12 angry men) Tatt av kvinneguiden ( basert på filmen tatt av vinden) Butchered cassidy tvillingene og the hoppalong cid ( basert på filmen butch cassidy og the sundance kid) Er vel av romp rosen antar jeg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juni 2023 #247 Del Skrevet 12. juni 2023 Cid skrev (På 10.6.2023 den 0.49): Har han dukket opp enda? Nei, bare lokkestokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juni 2023 #248 Del Skrevet 12. juni 2023 Lurven skrev (8 minutter siden): Jeg har 3 ideer til hovedsåpen 12 angry women (basert på filmen 12 angry men) Tatt av kvinneguiden ( basert på filmen tatt av vinden) Butchered cassidy tvillingene og the sundance cid ( basert på filmen butch cassidy og the sundance kid) Ikke basert på filmenTatt av kvinnen? 😁 Den er morsom! Hun spør om han ville likt det om hun «locked him down in her basement.» Han bare: «that depends a lot on the basement»🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juni 2023 #249 Del Skrevet 12. juni 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Nei, bare lokkestokk Han er sikkert i lokkholm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 12. juni 2023 #250 Del Skrevet 12. juni 2023 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juni 2023 #251 Del Skrevet 12. juni 2023 Fikk lyst til å lage en episode hvor jeg gjør skrivefeil i tråd titler nå 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juni 2023 #252 Del Skrevet 12. juni 2023 Jeg blir nok å holde meg til den andre såpe tråden, blir for mye for meg å skulle lage episoder til begge trådene og dette er jo din tråd med en langvarig historie så bedre å vente til du vil skrive fortsettelsen jeg blir nok ikke like aktiv fremover heller, jeg får ikke like mye glede av kg som før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juni 2023 #253 Del Skrevet 12. juni 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg blir nok å holde meg til den andre såpe tråden, blir for mye for meg å skulle lage episoder til begge trådene og dette er jo din tråd med en langvarig historie så bedre å vente til du vil skrive fortsettelsen jeg blir nok ikke like aktiv fremover heller, jeg får ikke like mye glede av kg som før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. juni 2023 #254 Del Skrevet 12. juni 2023 (endret) Cid skrev (3 timer siden): Fikk lyst til å lage en episode hvor jeg gjør skrivefeil i tråd titler nå 😄 Skriveleif altså ? god natt til deg og dine @Cid Endret 12. juni 2023 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. juni 2023 #255 Del Skrevet 12. juni 2023 Cid skrev (3 timer siden): Er vel av romp rosen antar jeg? Hoppalong Dal i fra Texas var det ikke det de sa i Legenden om Atlantis ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. juni 2023 #256 Del Skrevet 13. juni 2023 Frøkenfryden skrev (12 timer siden): Ikke basert på filmenTatt av kvinnen? 😁 Den er morsom! Hun spør om han ville likt det om hun «locked him down in her basement.» Han bare: «that depends a lot on the basement»🤣 Åhåhå😄, har ikke sett den filmen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. juni 2023 #257 Del Skrevet 13. juni 2023 Lurven skrev (22 minutter siden): Åhåhå😄, har ikke sett den filmen jeg Du drømte deg mere bort med Vivien Leigh og Lawrence Olivier? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. juni 2023 #258 Del Skrevet 13. juni 2023 Boetica skrev (43 minutter siden): Du drømte deg mere bort med Vivien Leigh og Lawrence Olivier? Vivien var jo veldig pen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. juni 2023 #259 Del Skrevet 13. juni 2023 Lurven skrev (19 minutter siden): Vivien var jo veldig pen da Alle var pene på 40-tallet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. juni 2023 #260 Del Skrevet 13. juni 2023 Boetica skrev (7 minutter siden): Alle var pene på 40-tallet Men hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå