Hoppetaujenta Skrevet 1. juni 2023 #221 Del Skrevet 1. juni 2023 Cid skrev (2 minutter siden): DET VAR DERFOR JEG ROPTE SLIPP MEG UT!!!!! Jeg er totalt gazzforgiftet her! Hjeeeelp...... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. juni 2023 #222 Del Skrevet 1. juni 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Dirty Hairy ( @TheHairyToothfairy ) Oh yes. Skikkelig 🐷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juni 2023 #223 Del Skrevet 1. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): DET VAR DERFOR JEG ROPTE SLIPP MEG UT!!!!! Jeg er totalt gazzforgiftet her! Hjeeeelp...... 🍣🍱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juni 2023 #224 Del Skrevet 1. juni 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 11 Faxmisbruk @TheHairyToothfairy hadde endelig fått seg fax, fra før av hadde han bare pult på kontoret. Aaah, godt å endelig få seg fax sa han med et sleskt smil og så bort på @Titania som satt å strikket på noe som lignet min nabo totoro. Eller var det kanskje min nabo @AliceNextDoor Ferdig installert sa @Adobyen det blir 69 kr. Faks over en faktura sa tanny lykkelig. Greit, @Maskinfører kommer i morra for å lære deg hvordan faxmaskinen brukes. Dokidoki sa tanny og pakket sammen og slukket lyset på kontoret. @Hoppetaujenta og @Cid hadde gjemt seg i skapet på kontoret hans, det massive laget av mahogny og kobolt. Lyden av en tungpustet tannfe ble fjernere og fjernere, til slutt kunne de ikke høre blåselydene som kom ut av munnen hans, og de spratt ut. Nå kan vi endelig ha fax jublet de i kor. De faxet helt til @Sola de gikk ned på @Kveldshimmelen Neste dag da @TheHairyToothfairy kom på kontoret var det faxrester overalt Hvem har gjort dette knurret han mot @Frøkenfryden @Ane Rikke sa hun Åhååå, tenkte jeg det ikke bjeffet han! 😍😍🤩🤩 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg insisterer på å komme ut av skapet nu og det med det samme: SLIPP MEG UT! Maskinfører skrev (1 time siden): Takk takk for benevning det varmer fin historie også 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. juni 2023 #225 Del Skrevet 1. juni 2023 Cid skrev (1 time siden): Dirty Hairy ( @TheHairyToothfairy ) Litt her og litt der og rundt går det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juni 2023 #226 Del Skrevet 1. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): DET VAR DERFOR JEG ROPTE SLIPP MEG UT!!!!! Jeg er totalt gazzforgiftet her! Hjeeeelp...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juni 2023 #227 Del Skrevet 1. juni 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Litt her og litt der og rundt går det 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juni 2023 #228 Del Skrevet 1. juni 2023 TheHairyToothfairy skrev (På 15.5.2023 den 0.28): Nei nå! Jeg kommer til Oslo snart, da skal vi sporenstreks innom og kjøpe dumme mengder sjokolade! Jeg har venta lenge ved Freia nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. juni 2023 #229 Del Skrevet 1. juni 2023 Lurven skrev (9 timer siden): Episode 11 Faxmisbruk @TheHairyToothfairy hadde endelig fått seg fax, fra før av hadde han bare pult på kontoret. Aaah, godt å endelig få seg fax sa han med et sleskt smil og så bort på @Titania som satt å strikket på noe som lignet min nabo totoro. Eller var det kanskje min nabo @AliceNextDoor Ferdig installert sa @Adobyen det blir 69 kr. Faks over en faktura sa tanny lykkelig. Greit, @Maskinfører kommer i morra for å lære deg hvordan faxmaskinen brukes. Dokidoki sa tanny og pakket sammen og slukket lyset på kontoret. @Hoppetaujenta og @Cid hadde gjemt seg i skapet på kontoret hans, det massive laget av mahogny og kobolt. Lyden av en tungpustet tannfe ble fjernere og fjernere, til slutt kunne de ikke høre blåselydene som kom ut av munnen hans, og de spratt ut. Nå kan vi endelig ha fax jublet de i kor. De faxet helt til @Sola de gikk ned på @Kveldshimmelen Neste dag da @TheHairyToothfairy kom på kontoret var det faxrester overalt Hvem har gjort dette knurret han mot @Frøkenfryden @Ane Rikke sa hun Åhååå, tenkte jeg det ikke bjeffet han! Jeg måtte lese to ganger for å se hva jeg gjorde mot frøkenfryden Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Jeg insisterer på å komme ut av skapet nu og det med det samme: SLIPP MEG UT! I disse pride-dager er det en selvfølge at du skal få komme ut av skapet! Cid skrev (6 timer siden): Dirty Hairy ( @TheHairyToothfairy ) Fun fact. Jeg spilte gitar i bandet Dirty Henry 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. juni 2023 #230 Del Skrevet 1. juni 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg har venta lenge ved Freia nå JAMMENJEGSKULLEJOKOMMEOGHENTEDEG!! Først må jeg jo gjøre meg ferdig her i Åleana! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2023 #231 Del Skrevet 2. juni 2023 TheHairyToothfairy skrev (4 timer siden): I disse pride-dager er det en selvfølge at du skal få komme ut av skapet! Takk, endelig litt forståelse og medfølelse her. 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juni 2023 #232 Del Skrevet 2. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Takk, endelig litt forståelse og medfølelse her. 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2023 #233 Del Skrevet 2. juni 2023 TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden): JAMMENJEGSKULLEJOKOMMEOGHENTEDEG!! Først må jeg jo gjøre meg ferdig her i Åleana! 😂 Okay da.. jeg venter litt til men kun frem til ferien om 13 dager😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 3. juni 2023 #234 Del Skrevet 3. juni 2023 Tråden er ryddet for avsporing og svar til slettede innlegg. Rhodiola, admin. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni 2023 #235 Del Skrevet 8. juni 2023 Dårlig gjort å fjerne tråd titlene på alle trådene du har laget @Lurven… 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. juni 2023 #236 Del Skrevet 9. juni 2023 Frøkenfryden skrev (På 2.6.2023 den 6.18): 😂 Okay da.. jeg venter litt til men kun frem til ferien om 13 dager😎 Har han dukket opp enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juni 2023 #237 Del Skrevet 12. juni 2023 @Lurven kunne du fikset tråd tittelen? Fin tråd som ikke burde dø ut 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. juni 2023 #238 Del Skrevet 12. juni 2023 Cid skrev (3 timer siden): @Lurven kunne du fikset tråd tittelen? Fin tråd som ikke burde dø ut 😃 Da må du lage episoder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juni 2023 #239 Del Skrevet 12. juni 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Da må du lage episoder Her eller i den andre? Jeg har en på lager, hint - alternative jobber 🥸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. juni 2023 #240 Del Skrevet 12. juni 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Her eller i den andre? Jeg har en på lager, hint - alternative jobber 🥸 Begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå