Gjest Lurven Skrevet 13. mai 2023 #181 Skrevet 13. mai 2023 Boetica skrev (11 minutter siden): Det er strenge regler for utlån av romperosene. Søknad i tre eksemplarer med gjennomslag. Inntil det, ligger de i klorin 🥸 Visste at du var den rette for jobben
Ford3000 Skrevet 13. mai 2023 #182 Skrevet 13. mai 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 10 Arbeit mach freia De ble bestemt fra øverste hold* at alle måtte begynne å jobbe i dåsa** Og de skulle få betalt i sjokolade fra Freia @SVK ble politi @Frøkenfryden fikk ansvar for voksenopplæring @Cid ble tv spill tester @Hoppetaujenta matvareassistent @Kvakkekyllingen slakter @Sola de markiseselger @Lurven Sexolog @Athena Freyja fjernepleier @Adobyen fikk ansvaret for lørdagsunderholdningen @MarianneE butikksjef @Titania kort terminal reparatør @Boetica stelle Romperosene @Polly Ester sjef på bomullsplantasjen @jukkapalme palmeoljekoker @Ford3000 assistende butikksjef på blinklysoljebutikken @Ane Rikke professor @Fighter83 brannkonstabel @Hannah80 kunderådgiver * @TheHairyToothfairy ** slang for dåseby Blinklysoljebutikken kjører tilbud ut søndag! 69% avslag på treliterskanne med blinklysolje for alle med BMW og Audi. 1
Beneath the Moon Skrevet 13. mai 2023 #185 Skrevet 13. mai 2023 Lurven skrev (6 timer siden): Episode 10 Arbeit mach freia De ble bestemt fra øverste hold* at alle måtte begynne å jobbe i dåsa** Og de skulle få betalt i sjokolade fra Freia @SVK ble politi @Frøkenfryden fikk ansvar for voksenopplæring @Cid ble tv spill tester @Hoppetaujenta matvareassistent @Kvakkekyllingen slakter @Sola de markiseselger @Lurven Sexolog @Athena Freyja fjernepleier @Adobyen fikk ansvaret for lørdagsunderholdningen @MarianneE butikksjef @Titania kort terminal reparatør @Boetica stelle Romperosene @Polly Ester sjef på bomullsplantasjen @jukkapalme palmeoljekoker @Ford3000 assistende butikksjef på blinklysoljebutikken @Ane Rikke professor @Fighter83 brannkonstabel @Hannah80 kunderådgiver * @TheHairyToothfairy ** slang for dåseby Kan jeg heller få betalt i Nidar
Cid Skrevet 13. mai 2023 #186 Skrevet 13. mai 2023 Athena Freyja skrev (5 minutter siden): Kan jeg heller få betalt i Nidar 1
Cid Skrevet 13. mai 2023 #188 Skrevet 13. mai 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Nå ble jeg godtesyk 😅🏃♂️
Beneath the Moon Skrevet 13. mai 2023 #189 Skrevet 13. mai 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Nå ble jeg godtesyk 😅🏃♂️ Nidar har egentlig verdens teiteste reklame, men sjokoladen er god. 1 1
Frøkenfryden Skrevet 13. mai 2023 #190 Skrevet 13. mai 2023 Athena Freyja skrev (1 time siden): Nidar har egentlig verdens teiteste reklame, men sjokoladen er god. Jeg og Mann er de eneste som liker reklamen, tror jeg😆 1
Frøkenfryden Skrevet 13. mai 2023 #191 Skrevet 13. mai 2023 (endret) Lurven skrev (7 timer siden): Episode 10 Arbeit mach freia De ble bestemt fra øverste hold* at alle måtte begynne å jobbe i dåsa** Og de skulle få betalt i sjokolade fra Freia @SVK ble politi @Frøkenfryden fikk ansvar for voksenopplæring @Cid ble tv spill tester @Hoppetaujenta matvareassistent @Kvakkekyllingen slakter @Sola de markiseselger @Lurven Sexolog @Athena Freyja fjernepleier @Adobyen fikk ansvaret for lørdagsunderholdningen @MarianneE butikksjef @Titania kort terminal reparatør @Boetica stelle Romperosene @Polly Ester sjef på bomullsplantasjen @jukkapalme palmeoljekoker @Ford3000 assistende butikksjef på blinklysoljebutikken @Ane Rikke professor @Fighter83 brannkonstabel @Hannah80 kunderådgiver * @TheHairyToothfairy ** slang for dåseby Jaaa! Gjerne! Har faktisk det på cv’en! Lærerstudier! Er streng og belærende🤓 Endret 13. mai 2023 av Frøkenfryden
Cid Skrevet 13. mai 2023 #192 Skrevet 13. mai 2023 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Jeg og Mann er de eneste som liker reklamen, tror jeg😆 Etter tusende gang?
Frøkenfryden Skrevet 13. mai 2023 #193 Skrevet 13. mai 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Etter tusende gang? Ja
Cid Skrevet 13. mai 2023 #194 Skrevet 13. mai 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja Jeg synes alle reklamer er irriterende etter ente gang 😛 1
Gjest Lurven Skrevet 13. mai 2023 #195 Skrevet 13. mai 2023 Athena Freyja skrev (3 timer siden): Kan jeg heller få betalt i Nidar Du kan få @vidar
TheHairyToothfairy Skrevet 14. mai 2023 #196 Skrevet 14. mai 2023 Lurven skrev (13 timer siden): Episode 10 Arbeit mach freia De ble bestemt fra øverste hold* at alle måtte begynne å jobbe i dåsa** Og de skulle få betalt i sjokolade fra Freia @SVK ble politi @Frøkenfryden fikk ansvar for voksenopplæring @Cid ble tv spill tester @Hoppetaujenta matvareassistent @Kvakkekyllingen slakter @Sola de markiseselger @Lurven Sexolog @Athena Freyja fjernepleier @Adobyen fikk ansvaret for lørdagsunderholdningen @MarianneE butikksjef @Titania kort terminal reparatør @Boetica stelle Romperosene @Polly Ester sjef på bomullsplantasjen @jukkapalme palmeoljekoker @Ford3000 assistende butikksjef på blinklysoljebutikken @Ane Rikke professor @Fighter83 brannkonstabel @Hannah80 kunderådgiver * @TheHairyToothfairy ** slang for dåseby Freia er ganske ok valuta, spør du meg. Ønsker meg sånn non-stop dispenser som de har på Freiabutikken på K.J. 1
Cid Skrevet 14. mai 2023 #197 Skrevet 14. mai 2023 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): Freia er ganske ok valuta, spør du meg. Ønsker meg sånn non-stop dispenser som de har på Freiabutikken på K.J. Finnes sikkert noe på Finn 😄 jeg kunne tenkt en av hyllene de hadde på gamestop med alfabetiserte skiller til spillene mine 😁
TheHairyToothfairy Skrevet 14. mai 2023 #198 Skrevet 14. mai 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Finnes sikkert noe på Finn 😄 jeg kunne tenkt en av hyllene de hadde på gamestop med alfabetiserte skiller til spillene mine 😁 Til madammens irritasjon så har jeg fremdeles spart på eskene til flere av favorittspillene mine fra '90 og '00, da de kom i sånn skapelig store pappbokser! Jeg synes de er fine!
Gjest Lurven Skrevet 14. mai 2023 #199 Skrevet 14. mai 2023 TheHairyToothfairy skrev (9 timer siden): Freia er ganske ok valuta, spør du meg. Ønsker meg sånn non-stop dispenser som de har på Freiabutikken på K.J. Har faktisk aldri vært i den Freia butikken
TheHairyToothfairy Skrevet 14. mai 2023 #200 Skrevet 14. mai 2023 Lurven skrev (12 timer siden): Har faktisk aldri vært i den Freia butikken Nei nå! Jeg kommer til Oslo snart, da skal vi sporenstreks innom og kjøpe dumme mengder sjokolade!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå