Gjest Lurven Skrevet 13. mai 2023 #181 Del Skrevet 13. mai 2023 Boetica skrev (11 minutter siden): Det er strenge regler for utlån av romperosene. Søknad i tre eksemplarer med gjennomslag. Inntil det, ligger de i klorin 🥸 Visste at du var den rette for jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 13. mai 2023 #182 Del Skrevet 13. mai 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 10 Arbeit mach freia De ble bestemt fra øverste hold* at alle måtte begynne å jobbe i dåsa** Og de skulle få betalt i sjokolade fra Freia @SVK ble politi @Frøkenfryden fikk ansvar for voksenopplæring @Cid ble tv spill tester @Hoppetaujenta matvareassistent @Kvakkekyllingen slakter @Sola de markiseselger @Lurven Sexolog @Athena Freyja fjernepleier @Adobyen fikk ansvaret for lørdagsunderholdningen @MarianneE butikksjef @Titania kort terminal reparatør @Boetica stelle Romperosene @Polly Ester sjef på bomullsplantasjen @jukkapalme palmeoljekoker @Ford3000 assistende butikksjef på blinklysoljebutikken @Ane Rikke professor @Fighter83 brannkonstabel @Hannah80 kunderådgiver * @TheHairyToothfairy ** slang for dåseby Blinklysoljebutikken kjører tilbud ut søndag! 69% avslag på treliterskanne med blinklysolje for alle med BMW og Audi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 13. mai 2023 #183 Del Skrevet 13. mai 2023 Hurra! Jeg er professor! Wuhuuuu! 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. mai 2023 #184 Del Skrevet 13. mai 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 13. mai 2023 #185 Del Skrevet 13. mai 2023 Lurven skrev (6 timer siden): Episode 10 Arbeit mach freia De ble bestemt fra øverste hold* at alle måtte begynne å jobbe i dåsa** Og de skulle få betalt i sjokolade fra Freia @SVK ble politi @Frøkenfryden fikk ansvar for voksenopplæring @Cid ble tv spill tester @Hoppetaujenta matvareassistent @Kvakkekyllingen slakter @Sola de markiseselger @Lurven Sexolog @Athena Freyja fjernepleier @Adobyen fikk ansvaret for lørdagsunderholdningen @MarianneE butikksjef @Titania kort terminal reparatør @Boetica stelle Romperosene @Polly Ester sjef på bomullsplantasjen @jukkapalme palmeoljekoker @Ford3000 assistende butikksjef på blinklysoljebutikken @Ane Rikke professor @Fighter83 brannkonstabel @Hannah80 kunderådgiver * @TheHairyToothfairy ** slang for dåseby Kan jeg heller få betalt i Nidar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. mai 2023 #186 Del Skrevet 13. mai 2023 Athena Freyja skrev (5 minutter siden): Kan jeg heller få betalt i Nidar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 13. mai 2023 #187 Del Skrevet 13. mai 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. mai 2023 #188 Del Skrevet 13. mai 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Nå ble jeg godtesyk 😅🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 13. mai 2023 #189 Del Skrevet 13. mai 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Nå ble jeg godtesyk 😅🏃♂️ Nidar har egentlig verdens teiteste reklame, men sjokoladen er god. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. mai 2023 #190 Del Skrevet 13. mai 2023 Athena Freyja skrev (1 time siden): Nidar har egentlig verdens teiteste reklame, men sjokoladen er god. Jeg og Mann er de eneste som liker reklamen, tror jeg😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. mai 2023 #191 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) Lurven skrev (7 timer siden): Episode 10 Arbeit mach freia De ble bestemt fra øverste hold* at alle måtte begynne å jobbe i dåsa** Og de skulle få betalt i sjokolade fra Freia @SVK ble politi @Frøkenfryden fikk ansvar for voksenopplæring @Cid ble tv spill tester @Hoppetaujenta matvareassistent @Kvakkekyllingen slakter @Sola de markiseselger @Lurven Sexolog @Athena Freyja fjernepleier @Adobyen fikk ansvaret for lørdagsunderholdningen @MarianneE butikksjef @Titania kort terminal reparatør @Boetica stelle Romperosene @Polly Ester sjef på bomullsplantasjen @jukkapalme palmeoljekoker @Ford3000 assistende butikksjef på blinklysoljebutikken @Ane Rikke professor @Fighter83 brannkonstabel @Hannah80 kunderådgiver * @TheHairyToothfairy ** slang for dåseby Jaaa! Gjerne! Har faktisk det på cv’en! Lærerstudier! Er streng og belærende🤓 Endret 13. mai 2023 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. mai 2023 #192 Del Skrevet 13. mai 2023 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Jeg og Mann er de eneste som liker reklamen, tror jeg😆 Etter tusende gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. mai 2023 #193 Del Skrevet 13. mai 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Etter tusende gang? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. mai 2023 #194 Del Skrevet 13. mai 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja Jeg synes alle reklamer er irriterende etter ente gang 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. mai 2023 #195 Del Skrevet 13. mai 2023 Athena Freyja skrev (3 timer siden): Kan jeg heller få betalt i Nidar Du kan få @vidar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. mai 2023 #196 Del Skrevet 14. mai 2023 Lurven skrev (13 timer siden): Episode 10 Arbeit mach freia De ble bestemt fra øverste hold* at alle måtte begynne å jobbe i dåsa** Og de skulle få betalt i sjokolade fra Freia @SVK ble politi @Frøkenfryden fikk ansvar for voksenopplæring @Cid ble tv spill tester @Hoppetaujenta matvareassistent @Kvakkekyllingen slakter @Sola de markiseselger @Lurven Sexolog @Athena Freyja fjernepleier @Adobyen fikk ansvaret for lørdagsunderholdningen @MarianneE butikksjef @Titania kort terminal reparatør @Boetica stelle Romperosene @Polly Ester sjef på bomullsplantasjen @jukkapalme palmeoljekoker @Ford3000 assistende butikksjef på blinklysoljebutikken @Ane Rikke professor @Fighter83 brannkonstabel @Hannah80 kunderådgiver * @TheHairyToothfairy ** slang for dåseby Freia er ganske ok valuta, spør du meg. Ønsker meg sånn non-stop dispenser som de har på Freiabutikken på K.J. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai 2023 #197 Del Skrevet 14. mai 2023 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): Freia er ganske ok valuta, spør du meg. Ønsker meg sånn non-stop dispenser som de har på Freiabutikken på K.J. Finnes sikkert noe på Finn 😄 jeg kunne tenkt en av hyllene de hadde på gamestop med alfabetiserte skiller til spillene mine 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. mai 2023 #198 Del Skrevet 14. mai 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Finnes sikkert noe på Finn 😄 jeg kunne tenkt en av hyllene de hadde på gamestop med alfabetiserte skiller til spillene mine 😁 Til madammens irritasjon så har jeg fremdeles spart på eskene til flere av favorittspillene mine fra '90 og '00, da de kom i sånn skapelig store pappbokser! Jeg synes de er fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. mai 2023 #199 Del Skrevet 14. mai 2023 TheHairyToothfairy skrev (9 timer siden): Freia er ganske ok valuta, spør du meg. Ønsker meg sånn non-stop dispenser som de har på Freiabutikken på K.J. Har faktisk aldri vært i den Freia butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. mai 2023 #200 Del Skrevet 14. mai 2023 Lurven skrev (12 timer siden): Har faktisk aldri vært i den Freia butikken Nei nå! Jeg kommer til Oslo snart, da skal vi sporenstreks innom og kjøpe dumme mengder sjokolade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå