Gjest Lurven Skrevet 15. mai 2023 #201 Del Skrevet 15. mai 2023 TheHairyToothfairy skrev (9 timer siden): Nei nå! Jeg kommer til Oslo snart, da skal vi sporenstreks innom og kjøpe dumme mengder sjokolade! 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2023 #202 Del Skrevet 15. mai 2023 Lurven skrev (8 timer siden): 🥳 Jeg blir med. 5 kalorier i en non stop 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. mai 2023 #203 Del Skrevet 15. mai 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg blir med. 5 kalorier i en non stop Skal du bare ha 1? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2023 #204 Del Skrevet 15. mai 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Skal du bare ha 1? Ok en brun og en sort😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2023 #205 Del Skrevet 15. mai 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Skal du bare ha 1? 🟢🟢🟤🟤🟡🟡⚫️⚫️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2023 #206 Del Skrevet 15. mai 2023 😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. mai 2023 #207 Del Skrevet 15. mai 2023 Blir mange kalorier dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2023 #208 Del Skrevet 15. mai 2023 Lurven skrev (47 minutter siden): Blir mange kalorier dette 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. mai 2023 #209 Del Skrevet 15. mai 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Ok en brun og en sort😃 Bra vi ikke tok de utav kontekst, gitt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mai 2023 #210 Del Skrevet 16. mai 2023 TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden): Bra vi ikke tok de utav kontekst, gitt! 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. mai 2023 #211 Del Skrevet 16. mai 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): 😲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. juni 2023 #212 Del Skrevet 1. juni 2023 (endret) Episode 11 Faxmisbruk @TheHairyToothfairy hadde endelig fått seg fax, fra før av hadde han bare pult på kontoret. Aaah, godt å endelig få seg fax sa han med et sleskt smil og så bort på @Titania som satt å strikket på noe som lignet min nabo totoro. Eller var det kanskje min nabo @AliceNextDoor Ferdig installert sa @Adobyen det blir 69 kr. Faks over en faktura sa tanny lykkelig. Greit, @Maskinfører kommer i morra for å lære deg hvordan faxmaskinen brukes. Dokidoki sa tanny og pakket sammen og slukket lyset på kontoret. @Hoppetaujenta og @Cid hadde gjemt seg i skapet på kontoret hans, det massive laget av mahogny og kobolt. Lyden av en tungpustet tannfe ble fjernere og fjernere, til slutt kunne de ikke høre blåselydene som kom ut av munnen hans, og de spratt ut. Nå kan vi endelig ha fax jublet de i kor. De faxet helt til @Sola de gikk ned på @Kveldshimmelen Neste dag da @TheHairyToothfairy kom på kontoret var det faxrester overalt Hvem har gjort dette knurret han mot @Frøkenfryden @Ane Rikke sa hun Åhååå, tenkte jeg det ikke bjeffet han! Endret 1. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 1. juni 2023 #213 Del Skrevet 1. juni 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 11 Faxmisbruk @TheHairyToothfairy hadde endelig fått seg fax, fra før av hadde han bare pult på kontoret. Aaah, godt å endelig få seg fax sa han med et sleskt smil og så bort på @Titania som satt å strikket på noe som lignet min nabo totoro. Eller var det kanskje min nabo @AliceNextDoor Ferdig installert sa @Adobyen det blir 69 kr. Faks over en faktura sa tanny lykkelig. Greit, @Maskinfører kommer i morra for å lære deg hvordan faxmaskinen brukes. Dokidoki sa tanny og pakket sammen og slukket lyset på kontoret. @Hoppetaujenta og @Cid hadde gjemt seg i skapet på kontoret hans, det massive laget av mahogny og kobolt. Lyden av en tungpustet tannfe ble fjernere og fjernere, til slutt kunne de ikke høre blåselydene som kom ut av munnen hans, og de spratt ut. Nå kan vi endelig ha fax jublet de i kor. De faxet helt til @Sola de gikk ned på @Kveldshimmelen Neste dag da @TheHairyToothfairy kom på kontoret var det faxrester overalt Hvem har gjort dette knurret han mot @Frøkenfryden @Ane Rikke sa hun Åhååå, tenkte jeg det ikke bjeffet han! Å, fy flate! Ungdommen (i alle aldre) nå for tiden! ❤️😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juni 2023 #214 Del Skrevet 1. juni 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 11 Faxmisbruk @TheHairyToothfairy hadde endelig fått seg fax, fra før av hadde han bare pult på kontoret. Aaah, godt å endelig få seg fax sa han med et sleskt smil og så bort på @Titania som satt å strikket på noe som lignet min nabo totoro. Eller var det kanskje min nabo @AliceNextDoor Ferdig installert sa @Adobyen det blir 69 kr. Faks over en faktura sa tanny lykkelig. Greit, @Maskinfører kommer i morra for å lære deg hvordan faxmaskinen brukes. Dokidoki sa tanny og pakket sammen og slukket lyset på kontoret. @Hoppetaujenta og @Cid hadde gjemt seg i skapet på kontoret hans, det massive laget av mahogny og kobolt. Lyden av en tungpustet tannfe ble fjernere og fjernere, til slutt kunne de ikke høre blåselydene som kom ut av munnen hans, og de spratt ut. Nå kan vi endelig ha fax jublet de i kor. De faxet helt til @Sola de gikk ned på @Kveldshimmelen Neste dag da @TheHairyToothfairy kom på kontoret var det faxrester overalt Hvem har gjort dette knurret han mot @Frøkenfryden @Ane Rikke sa hun Åhååå, tenkte jeg det ikke bjeffet han! Hva gjorde vi i skapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni 2023 #215 Del Skrevet 1. juni 2023 Jeg insisterer på å komme ut av skapet nu og det med det samme: SLIPP MEG UT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juni 2023 #216 Del Skrevet 1. juni 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 11 Faxmisbruk @TheHairyToothfairy hadde endelig fått seg fax, fra før av hadde han bare pult på kontoret. Aaah, godt å endelig få seg fax sa han med et sleskt smil og så bort på @Titania som satt å strikket på noe som lignet min nabo totoro. Eller var det kanskje min nabo @AliceNextDoor Ferdig installert sa @Adobyen det blir 69 kr. Faks over en faktura sa tanny lykkelig. Greit, @Maskinfører kommer i morra for å lære deg hvordan faxmaskinen brukes. Dokidoki sa tanny og pakket sammen og slukket lyset på kontoret. @Hoppetaujenta og @Cid hadde gjemt seg i skapet på kontoret hans, det massive laget av mahogny og kobolt. Lyden av en tungpustet tannfe ble fjernere og fjernere, til slutt kunne de ikke høre blåselydene som kom ut av munnen hans, og de spratt ut. Nå kan vi endelig ha fax jublet de i kor. De faxet helt til @Sola de gikk ned på @Kveldshimmelen Neste dag da @TheHairyToothfairy kom på kontoret var det faxrester overalt Hvem har gjort dette knurret han mot @Frøkenfryden @Ane Rikke sa hun Åhååå, tenkte jeg det ikke bjeffet han! 😂 fax er skumle greier😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. juni 2023 #217 Del Skrevet 1. juni 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 11 Faxmisbruk @TheHairyToothfairy hadde endelig fått seg fax, fra før av hadde han bare pult på kontoret. Aaah, godt å endelig få seg fax sa han med et sleskt smil og så bort på @Titania som satt å strikket på noe som lignet min nabo totoro. Eller var det kanskje min nabo @AliceNextDoor Ferdig installert sa @Adobyen det blir 69 kr. Faks over en faktura sa tanny lykkelig. Greit, @Maskinfører kommer i morra for å lære deg hvordan faxmaskinen brukes. Dokidoki sa tanny og pakket sammen og slukket lyset på kontoret. @Hoppetaujenta og @Cid hadde gjemt seg i skapet på kontoret hans, det massive laget av mahogny og kobolt. Lyden av en tungpustet tannfe ble fjernere og fjernere, til slutt kunne de ikke høre blåselydene som kom ut av munnen hans, og de spratt ut. Nå kan vi endelig ha fax jublet de i kor. De faxet helt til @Sola de gikk ned på @Kveldshimmelen Neste dag da @TheHairyToothfairy kom på kontoret var det faxrester overalt Hvem har gjort dette knurret han mot @Frøkenfryden @Ane Rikke sa hun Åhååå, tenkte jeg det ikke bjeffet han! Takk takk for benevning det varmer fin historie også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juni 2023 #218 Del Skrevet 1. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden): Jeg insisterer på å komme ut av skapet nu og det med det samme: SLIPP MEG UT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. juni 2023 #219 Del Skrevet 1. juni 2023 Dirty gjeng! Liker 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juni 2023 #220 Del Skrevet 1. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Dirty gjeng! Liker 😁 Dirty Hairy ( @TheHairyToothfairy ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå