Gjest Lurven Skrevet 4. april 2023 #1 Del Skrevet 4. april 2023 (endret) @TheHairyToothfairy Aka dr.tannfe, aka Helge kosén, aka Tormod tiger. (Kjær mann har mange navn) var på vei til tilbake til Gotham fra en tur i smallville for å kreve inn noe penger som supermann skyldte. Gikk med noen kneskåler og litt kryptonitt men det er en annen historie. Han satt i Bilen og hørte på Whitney Houston som sang i'm @every woman. Nå er livet godt mumlet han for seg selv, mens han tok en neve @Polly Ester @Peanuter og skjøv de inn i hullet foran på hodet. Han hovnet fælt opp, han hadde jo glemt at han var allergisk, han så ingenting men fortsatte å kjøre, titt og ofte hørte han smell, men fortsatte å kjøre videre. Til slutt stoppet bilen i en myr. Der bodde @Frøkenfryden, hun som bare ble kalt fryda frosk. Hun gav h Endret 12. juni 2023 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. april 2023 #2 Del Skrevet 4. april 2023 Lurven skrev (57 minutter siden): @TheHairyToothfairy Aka dr.tannfe, aka Helge kosén, aka Tormod tiger. (Kjær mann har mange navn) var på vei til tilbake til Gotham fra en tur i smallville for å kreve inn noe penger som supermann skyldte. Gikk med noen kneskåler og litt kryptonitt men det er en annen historie. Han satt i Bilen og hørte på Whitney Houston som sang i'm @every woman. Nå er livet godt mumlet han for seg selv, mens han tok en neve @Polly Ester @Peanuter og skjøv de inn i hullet foran på hodet. Han hovnet fælt opp, han hadde jo glemt at han var allergisk, han så ingenting men fortsatte å kjøre, titt og ofte hørte han smell, men fortsatte å kjøre videre. Til slutt stoppet bilen i en myr. Der bodde @Frøkenfryden, hun som bare ble kalt fryda frosk. Hun gav han litt @Cider, alle vet jo at det er en slags motgift mot nøtteallergireaksjonsmønstre @TheHairyToothfairy gned allergien ut av øynene og så utover det fuktige og livlige landskapet. Her vil jeg grunnlegge en ny by sa han, jeg skal kalle den dåseby erklærte han pompøst. Haha spin offBra jeg ordner opp slik at Dåseby blir virkelighet! Du selv bygger Lurville eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. april 2023 #3 Del Skrevet 4. april 2023 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Haha spin offBra jeg ordner opp slik at Dåseby blir virkelighet! Du selv bygger Lurville eller? Kanskje i en annen spin off. Satser på å bosette meg i dåseby. Høres ut som et sted jeg vil trives Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #4 Del Skrevet 5. april 2023 Episode 2 @TheHairyToothfairy erklærte seg selv som diktator på livstid i dåseby, men han lovet @Frøkenfryden å være snill og sånn, mot at hun ble rådgiveren hans og lovte å krympe hjerner for han og sånn. Den første loven han innførte var at alle skulle få fri med betalt på bursdagen sin og at EL biler skulle bli forbudt. Men @Ford3000 skulle være lov å kjøre. De satte i med å forme dåsebyen eller @Adobyen som @Hoppetaujenta kalte den. @Athena Freyja fikk i oppgave å plante @jukkapalmer og @Marianne E startet opp avl på @Kvakkekyllingen Slik at byen ville ha nok mat i fremtiden. @TheHairyToothfairy så utover byen og så at den vokste svært sakte, vi trenger et slagord for å lokke folk hit sa han til @Cid. Ja skal si fra til de andre og be de komme med forslag. Her er forslagene som Dåsemiklene kom med: @Lurven i dåseby er det plass til alle @Peanut i dåseby er det fruktbart året rundt @Anonymburker Lett å komme seg inn og ut i dåseby @Boetica I dåseby har man lyst til å komme flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. april 2023 #5 Del Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (28 minutter siden): Episode 2 @TheHairyToothfairy erklærte seg selv som diktator på livstid i dåseby, men han lovet @Frøkenfryden å være snill og sånn, mot at hun ble rådgiveren hans og lovte å krympe hjerner for han og sånn. Den første loven han innførte var at alle skulle få fri med betalt på bursdagen sin og at EL biler skulle bli forbudt. Men @Ford3000 skulle være lov å kjøre. De satte i med å forme dåsebyen eller @Adobyen som @Hoppetaujenta kalte den. @Athena Freyja fikk i oppgave å plante @jukkapalmer og @Marianne E startet opp avl på @Kvakkekyllingen Slik at byen ville ha nok mat i fremtiden. @TheHairyToothfairy så utover byen og så at den vokste svært sakte, vi trenger et slagord for å lokke folk hit sa han til @Cid. Ja skal si fra til de andre og be de komme med forslag. Her er forslagene som Dåsemiklene kom med: @Lurven i dåseby er det plass til alle @Peanut i dåseby er det fruktbart året rundt @Anonymburker Lett å komme seg inn og ut i dåseby @Boetica I dåseby har man lyst til å komme flere ganger Haha, dåseby 😅 Det har jeg lyst til å besøke iallelfall! "Dåsa di trives best i dåseby" - forslag fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2023 #6 Del Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 2 De satte i med å forme Gåsebyen eller @Adobyen som @Hoppetaujenta kalte den. I Gåseby har man lyst til å komme på besøk flere ganger Her har det tydeligvis skjedd en leif, så godt at jeg fikk rettet den opp. Ingen skjede skadd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #7 Del Skrevet 5. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Haha, dåseby 😅 Det har jeg lyst til å besøke iallelfall! "Dåsa di trives best i dåseby" - forslag fra meg. Noterer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #8 Del Skrevet 5. april 2023 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Her har det tydeligvis skjedd en leif, så godt at jeg fikk rettet den opp. Ingen skjede skadd. Pjuuuh, godt vi har deg til å passe på😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2023 #9 Del Skrevet 5. april 2023 Å det var så lite så og jeg tenkte nok at noen ville bli glade for at jeg rettet opp i tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #10 Del Skrevet 5. april 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Å det var så lite så og jeg tenkte nok at noen ville bli glade for at jeg rettet opp i tingen. Dåsen er alltid glad for å bli rettet opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 5. april 2023 #11 Del Skrevet 5. april 2023 Er det dåseduft i lufta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. april 2023 #12 Del Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (6 timer siden): Episode 2 @TheHairyToothfairy erklærte seg selv som diktator på livstid i dåseby, men han lovet @Frøkenfryden å være snill og sånn, mot at hun ble rådgiveren hans og lovte å krympe hjerner for han og sånn. Den første loven han innførte var at alle skulle få fri med betalt på bursdagen sin og at EL biler skulle bli forbudt. Men @Ford3000 skulle være lov å kjøre. De satte i med å forme dåsebyen eller @Adobyen som @Hoppetaujenta kalte den. @Athena Freyja fikk i oppgave å plante @jukkapalmer og @Marianne E startet opp avl på @Kvakkekyllingen Slik at byen ville ha nok mat i fremtiden. @TheHairyToothfairy så utover byen og så at den vokste svært sakte, vi trenger et slagord for å lokke folk hit sa han til @Cid. Ja skal si fra til de andre og be de komme med forslag. Her er forslagene som Dåsemiklene kom med: @Lurven i dåseby er det plass til alle @Peanut i dåseby er det fruktbart året rundt @Anonymburker Lett å komme seg inn og ut i dåseby @Boetica I dåseby har man lyst til å komme flere ganger Jeg ble endelig borgermester, i et internasjonale kartet heter Dåseby for Thermostadt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. april 2023 #13 Del Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Dåsen er alltid glad for å bli rettet opp Bedre med en rett dås enn ti i lås👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #14 Del Skrevet 5. april 2023 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Jeg ble endelig borgermester, i et internasjonale kartet heter Dåseby for Thermostadt Thermostadt høres litt sånn nedertysk ut🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #15 Del Skrevet 5. april 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Bedre med en rett dås enn ti i lås👍 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. april 2023 #16 Del Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Thermostadt høres litt sånn nedertysk ut🤔 Hva med Ballville?😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. april 2023 #17 Del Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (9 timer siden): Episode 2 @TheHairyToothfairy erklærte seg selv som diktator på livstid i dåseby, men han lovet @Frøkenfryden å være snill og sånn, mot at hun ble rådgiveren hans og lovte å krympe hjerner for han og sånn. Den første loven han innførte var at alle skulle få fri med betalt på bursdagen sin og at EL biler skulle bli forbudt. Men @Ford3000 skulle være lov å kjøre. De satte i med å forme dåsebyen eller @Adobyen som @Hoppetaujenta kalte den. @Athena Freyja fikk i oppgave å plante @jukkapalmer og @Marianne E startet opp avl på @Kvakkekyllingen Slik at byen ville ha nok mat i fremtiden. @TheHairyToothfairy så utover byen og så at den vokste svært sakte, vi trenger et slagord for å lokke folk hit sa han til @Cid. Ja skal si fra til de andre og be de komme med forslag. Her er forslagene som Dåsemiklene kom med: @Lurven i dåseby er det plass til alle @Peanut i dåseby er det fruktbart året rundt @Anonymburker Lett å komme seg inn og ut i dåseby @Boetica I dåseby har man lyst til å komme flere ganger Føler at denne jobben må innebære høy lønn altså😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. april 2023 #18 Del Skrevet 5. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (9 timer siden): Haha, dåseby 😅 Det har jeg lyst til å besøke iallelfall! "Dåsa di trives best i dåseby" - forslag fra meg. Hva med «Det er dejlig å være dås i Dåseby»😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #19 Del Skrevet 5. april 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hva med Ballville?😆 Canadisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #20 Del Skrevet 5. april 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Føler at denne jobben må innebære høy lønn altså😮 Det er opp til diktatoren å avgjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå