AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 Hei, K24 år. Har hatt 3 sex partnere og har nå vært i ett forhold med en gutt som er 4 år eldre og har vært med 9stk (jeg er nr.9). Hans lengste forhold er 9 måneder og han har bare hatt et ons 7 måneder før meg, men ellers har han ikke hatt sex på nesten fire år. Føler han har vært med mange (selv om alle var korte forhold typ fra noen uker til maks 3-4 mnd, 3 var rebounds). Mens jeg har inkludert han har vært i to lange forhold (2 år og nå 1 år) og hatt ett ons. Lurer egt på om det er verdt å utforske med flere partnere? Mitt første forhold var ikke bra og preget av mishandling og nå har jeg funnet en veldig fin fyr. Han var ikke no særlig bra i senga men har lært han opp og lurer på om gresset da egt ikke kan bli grønnere på den andre siden? Føler deler av problemet er 1) føler jeg har få partnere, kanskje ikke "levd" så mye 2) føler han har mange 3) føler det er rart at han har mange men var såpass dårlig i senga var som om han var jomfru typ. Vet vi har en aldersforskjell og kanskje objektivt sett så er 9stk for en 28 åring ikke så mye men ja. Noen tips etc. ville vært fint å få. Anonymkode: 34e5c...72d
Trolltunge Skrevet 4. april 2023 #3 Skrevet 4. april 2023 Om du virkelig elsket ham tror jeg ikke du hadde tenkt så mye på dette, så det er hva jeg tenker veier tyngst i forhold til om du skal bli eller gå. Om du ikke elsker ham bør du gå videre. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #4 Skrevet 4. april 2023 Helene1982 skrev (8 minutter siden): Hvordan passer dere sammen ellers? Veldig godt. Føles som å ha en bestevenn og alt flyter godt. Noen ganger så føles det som om jeg har møtt personen jeg vil ha for alltid, men så får jeg av og til veldig negative tanker rundt det hele. Lurer på om noe av usikkerheten ligger i at jeg var i ett abusive forhold i 2 år Anonymkode: 34e5c...72d
Mann1977 Skrevet 4. april 2023 #5 Skrevet 4. april 2023 Ikke tenk så mye på fortiden, det er fremtiden sammen som betyr noe for dere fremover. Hvor mange sexpartnere en har hatt, spiller det noen rolle så lenge dere har det godt sammen?
Helene1982 Skrevet 4. april 2023 #6 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Veldig godt. Føles som å ha en bestevenn og alt flyter godt. Noen ganger så føles det som om jeg har møtt personen jeg vil ha for alltid, men så får jeg av og til veldig negative tanker rundt det hele. Lurer på om noe av usikkerheten ligger i at jeg var i ett abusive forhold i 2 år Anonymkode: 34e5c...72d Jeg er glad for at du kom deg ut av det voldelige forholdet du var i, men jeg er lei meg for at du har opplevd et forhold som gjør at du sliter. Mulig du ikke er klar for et forhold enda, men også mulig at du leter etter unnskyldninger for å flykte. Har du gått i terapi? Og er det lenge siden du gjorde det slutt med exen?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #7 Skrevet 4. april 2023 Helene1982 skrev (3 minutter siden): Jeg er glad for at du kom deg ut av det voldelige forholdet du var i, men jeg er lei meg for at du har opplevd et forhold som gjør at du sliter. Mulig du ikke er klar for et forhold enda, men også mulig at du leter etter unnskyldninger for å flykte. Har du gått i terapi? Og er det lenge siden du gjorde det slutt med exen? Ja bearbeider alt nå i terapi i snart ett år. Det var lenge siden forholdet tok slutt men ikke lenge siden jeg husket det hele. Lurer bare på om jeg går glipp av noe egt ettersom jeg har ikke vært med mange. Ingen av de var noe gode i senga. Selv om nå har min siste partner blitt utrolig mye bedre etter at jeg lærte han opp men han var ikke bra i begynnelsen. Anonymkode: 34e5c...72d
Helene1982 Skrevet 4. april 2023 #8 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja bearbeider alt nå i terapi i snart ett år. Det var lenge siden forholdet tok slutt men ikke lenge siden jeg husket det hele. Lurer bare på om jeg går glipp av noe egt ettersom jeg har ikke vært med mange. Ingen av de var noe gode i senga. Selv om nå har min siste partner blitt utrolig mye bedre etter at jeg lærte han opp men han var ikke bra i begynnelsen. Anonymkode: 34e5c...72d Jeg tenker at sex ikke er noe man er god eller dårlig i – ja en mann må vite hvor klitoris er, ha lyst på deg, like sex, god til å kommunisere, føler seg trygg på seg selv og deg og lytte, og det at han har blitt bedre, sier noe om at du kan kommunisere hva du liker og han lytter. For meg sier det mye om vi kysser likt. Om vi har lik rytme når vi kysser eller om det føles off. Mulig jeg er den eneste som tenker på det, men det er for meg en indikator om vi passer sammen. Jeg hører at det er koko når jeg sier det 😂 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #9 Skrevet 4. april 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at sex ikke er noe man er god eller dårlig i – ja en mann må vite hvor klitoris er, ha lyst på deg, like sex, god til å kommunisere, føler seg trygg på seg selv og deg og lytte, og det at han har blitt bedre, sier noe om at du kan kommunisere hva du liker og han lytter. For meg sier det mye om vi kysser likt. Om vi har lik rytme når vi kysser eller om det føles off. Mulig jeg er den eneste som tenker på det, men det er for meg en indikator om vi passer sammen. Jeg hører at det er koko når jeg sier det 😂 Ja han kysset med tenna først og var veldig rett på sak uten no "warm up" etc. Så vet ikke om det er dårlig for alle men var oppriktig talt ubehagelig. Men nå lytter han bedre men virker som om ingen har vært ærlige eller hatt noe kommunikasjon før... Han var jo helt uvant med kommunikasjon. Anonymkode: 34e5c...72d
Helene1982 Skrevet 4. april 2023 #10 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja han kysset med tenna først og var veldig rett på sak uten no "warm up" etc. Så vet ikke om det er dårlig for alle men var oppriktig talt ubehagelig. Men nå lytter han bedre men virker som om ingen har vært ærlige eller hatt noe kommunikasjon før... Han var jo helt uvant med kommunikasjon. Anonymkode: 34e5c...72d Du er jo veldig ung, og har dere det bra, ville jeg prøvd litt til. Jeg regner med at du gjør det, men det er din jobb som kjæreste å bygge han opp også, fortell ham hva du liker ved ham, og ikke bare hva han burde endre. En trygg partnere er som regel en bedre kjæreste og en bedre sexpartner – men fortsett å si hva du trenger, men spør ham av og til også hva han liker.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #11 Skrevet 4. april 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Du er jo veldig ung, og har dere det bra, ville jeg prøvd litt til. Jeg regner med at du gjør det, men det er din jobb som kjæreste å bygge han opp også, fortell ham hva du liker ved ham, og ikke bare hva han burde endre. En trygg partnere er som regel en bedre kjæreste og en bedre sexpartner – men fortsett å si hva du trenger, men spør ham av og til også hva han liker. Okay, takk. Så bedre å jobbe med ett forhold enn å få flere forskjellige sexuelle opplevelser utenfor forhold? Anonymkode: 34e5c...72d
Helene1982 Skrevet 4. april 2023 #12 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Okay, takk. Så bedre å jobbe med ett forhold enn å få flere forskjellige sexuelle opplevelser utenfor forhold? Anonymkode: 34e5c...72d Nei ikke bedre. Ønsker du et forhold eller ikke? Om du ikke vil være sammen med han du er sammen med, ikke vær det, men som du sier selv er sexuelle kortvarige forhold basert på lidenskap, mens om du er sammen med noen over tid, vil dere bli bedre på å tilfredstille hverandre. Du trenger ikke ta beslutningen om dette er mannen i ditt liv akkurat nå. Om du vet at det ikke er det, la ham gå, om du ikke er sikker – bruk mere tid sammen med ham. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #13 Skrevet 4. april 2023 Helene1982 skrev (2 minutter siden): Nei ikke bedre. Ønsker du et forhold eller ikke? Om du ikke vil være sammen med han du er sammen med, ikke vær det, men som du sier selv er sexuelle kortvarige forhold basert på lidenskap, mens om du er sammen med noen over tid, vil dere bli bedre på å tilfredstille hverandre. Du trenger ikke ta beslutningen om dette er mannen i ditt liv akkurat nå. Om du vet at det ikke er det, la ham gå, om du ikke er sikker – bruk mere tid sammen med ham. Jeg er ikke sikker på om jeg trenger flere opplevelser eller ikke enda. Bare fordi det er vanskelig når man ikke vet hva som er der ute? Spesielt siden han har jo utforska og funnet ut av det mens jeg har ikke det. Men samtidig er jeg veldig forelsket i han, han respekterer fortiden min og gjør sånn at jeg føler meg trygg osv. Anonymkode: 34e5c...72d
Helene1982 Skrevet 4. april 2023 #14 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er ikke sikker på om jeg trenger flere opplevelser eller ikke enda. Bare fordi det er vanskelig når man ikke vet hva som er der ute? Spesielt siden han har jo utforska og funnet ut av det mens jeg har ikke det. Men samtidig er jeg veldig forelsket i han, han respekterer fortiden min og gjør sånn at jeg føler meg trygg osv. Anonymkode: 34e5c...72d Det er mulig du trenger å oppleve flere sunne forhold, men jeg tror ikke han har ligget med 9 stk, om det er det du tenker på. Jeg vet ikke, men jeg tipper at han legger på litt, fordi han tror det gir ham cred.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #15 Skrevet 4. april 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Det er mulig du trenger å oppleve flere sunne forhold, men jeg tror ikke han har ligget med 9 stk, om det er det du tenker på. Jeg vet ikke, men jeg tipper at han legger på litt, fordi han tror det gir ham cred. Ja, personlig ville jeg trodd at man hadde lært litt mer selv om det var dårlig opplevelser om man var med 9stk. Men hvis alle ikke varte lenge så kan det hende det gir mening at han ikke lærte så mye? Føler ikke han lyver, men kan hende han bare har hatt uflaks med partnere som ikke kommuniserer? Aner ikke, tror det har forvirret meg mest av alt... Anonymkode: 34e5c...72d
Helene1982 Skrevet 4. april 2023 #16 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, personlig ville jeg trodd at man hadde lært litt mer selv om det var dårlig opplevelser om man var med 9stk. Men hvis alle ikke varte lenge så kan det hende det gir mening at han ikke lærte så mye? Føler ikke han lyver, men kan hende han bare har hatt uflaks med partnere som ikke kommuniserer? Aner ikke, tror det har forvirret meg mest av alt... Anonymkode: 34e5c...72d Jeg aner ikke. Det er mange som ikke kommuniserer, både kvinner og menn, men det som gjør at jeg tror at han lyver er kyssingen med tenna først. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #17 Skrevet 4. april 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Jeg aner ikke. Det er mange som ikke kommuniserer, både kvinner og menn, men det som gjør at jeg tror at han lyver er kyssingen med tenna først. Ja enig der… har sett bilder av han og eksen som varte i 9 måneder synes det er merkelig å ikke si ifra etter så lang tid? Jeg sa ifra med en gang men kanskje ikke alle er komfortable med det? Aner ikke… er litt rart Anonymkode: 34e5c...72d 1
Helene1982 Skrevet 4. april 2023 #18 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja enig der… har sett bilder av han og eksen som varte i 9 måneder synes det er merkelig å ikke si ifra etter så lang tid? Jeg sa ifra med en gang men kanskje ikke alle er komfortable med det? Aner ikke… er litt rart Anonymkode: 34e5c...72d På et tidspunkt er det kanskje for sent å si fra 🤷♀️ Kanskje noen liker tannkyssing også, hva vet jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #19 Skrevet 4. april 2023 Helene1982 skrev (6 minutter siden): På et tidspunkt er det kanskje for sent å si fra 🤷♀️ Kanskje noen liker tannkyssing også, hva vet jeg. hahaha, ja bare veldig merkelig trodde heller ikke 9 ga noe mening oh well ... Anonymkode: 34e5c...72d
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #20 Skrevet 4. april 2023 Trolltunge skrev (3 timer siden): Om du virkelig elsket ham tror jeg ikke du hadde tenkt så mye på dette, så det er hva jeg tenker veier tyngst i forhold til om du skal bli eller gå. Om du ikke elsker ham bør du gå videre. Signerer dette! Mannen min har hatt tosifret antall partnere mens jeg er hans første. Har aldri vurdert å bryte forholdet for å utforske. Har selvfølgelig lurt på hvordan det må være å ha sex med andre, men aldri dølt behov eller ønske for å teste det. Jeg elsker mannen min og vi har fantastisk sex. Aldri i livet om det hadde vært verdt å kaste bort det vi har kun for å prøve å ha sex med andre. Jeg hadde mange muligheter før vi ble sammen (og har ikke manglet tilbud etter vi ble sammen heller), men for meg føltes det aldri riktig (var tenåring da vi ble sammen. Han er eldre). Jeg er veldig seksuell av meg og har et stort sexbehov, så hadde jeg vært singel nå hadde jeg nok utforsket, men har ikke behov for det når jeg er i et tilfredsstillende forhold. Tror nok ikke gresset er grønnere på andre siden for å si det sånn 😂 K31 Anonymkode: c49c6...707 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå