AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 Eller må man ha på sykehus-tskjorte? Vil bruke langarmet tskjorte, medbragt. Anonymkode: 62f95...400
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #2 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller må man ha på sykehus-tskjorte? Vil bruke langarmet tskjorte, medbragt. Anonymkode: 62f95...400 Kommer litt an på avdelingen du ligger på, men stort sett kan du det. Om du må ha sykehusskjorte har litt med hygiene og smitte å gjøre. Mange pasienter som kommer på sykehuset har dårlig hygiene og skitne klær. Det egner seg dårlig på et 5 manns rom på infeksjonsavdelingen.. I utgangspunktet er det en norm å ha på seg sykehusklær om man skal sove der, men det skader ikke å spørre om klærne er rene. Anonymkode: 84794...45f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #3 Skrevet 4. april 2023 Du har så klart lov å ha på egne klær uansett om det er natt eller dag. Kun under operasjon du ikke får det pga hygiene. Anonymkode: dc83b...c75 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #4 Skrevet 4. april 2023 De gangene jeg har vært innlagt, har jeg hatt på egne klær. Er bare da jeg skal opereres, at jeg må ha på meg sykehus klærne. Anonymkode: 15127...901 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #5 Skrevet 4. april 2023 Er ofte innlagt, har alltid på egne klær på på dagen. Liker derimot å ha sykehusskjorte på natta. Anonymkode: 3dd02...6b8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå