H a n n e Skrevet 3. april 2023 #1 Del Skrevet 3. april 2023 Som overskriften sier. Fikk tips om å teste det ut. Funker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #2 Del Skrevet 4. april 2023 Jeg bruker det både på meg og ungene. Gjør at ørevoksen blir lettere å få ut og er enkel å bruke. Du kan helt fint også bare bruke helt vanlig matolje, men det er litt mindre klin med sånn spray. Anonymkode: 0cd73...2c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #3 Del Skrevet 4. april 2023 Håpløse produkter.....jeg gikk heller til en ØNH, da suger de UT møkka skikkelig. Koster penger...men verdt det. Anonymkode: b176b...a4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #4 Del Skrevet 4. april 2023 Det virker Anonymkode: b8bff...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 4. april 2023 #5 Del Skrevet 4. april 2023 Synes den virker greit. Bruker den annenhver dag, etter dusj 😊 For å forebygge for mye ørevoks. Eneste som jeg synes er litt dumt, er at den er litt for dyr 🤔 Blir litt billigere om jeg bestiller den på nett, men det er ikke mye 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #6 Del Skrevet 4. april 2023 Har noe prøvd tvidler? Og får man kjøpt tvidler i Norge? Anonymkode: f9760...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå