Gjest barne- og familiemedister Skrevet 2. januar 2006 #1 Skrevet 2. januar 2006 I Venezia, faktisk, for tre og et halvt år siden. Men vi brukte gondol.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 2. januar 2006 #4 Skrevet 2. januar 2006 Flott at vi har moderatorer som sletter ironi over en lav sko mens påståtte kjendistulleprofiler får lire av seg billedlagt vås.
Gjest Bellatrix Skrevet 2. januar 2006 #5 Skrevet 2. januar 2006 Ble ironitråden slettet? Jeg skjønte liksom ikke hvorfor jeg ikke fant den. Den burde jo blii flyttet til snikk-snakk eventuelt.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 2. januar 2006 #6 Skrevet 2. januar 2006 (endret) Ble ironitråden slettet? Jeg skjønte liksom ikke hvorfor jeg ikke fant den. Den burde jo blii flyttet til snikk-snakk eventuelt. ← Jeg vil anta at de slettet den i tilfelle en eller annen svigermor kom innom og ble personlig fornærmet. Sjansen for det er jo mye større enn at Janove, Geir og andre Kaizere kommer innom og ser at man lar Varhaugkonfirmantene "utgi seg" for dem... Endret 2. januar 2006 av barne- og familiemedister
Gjest Bellatrix Skrevet 2. januar 2006 #7 Skrevet 2. januar 2006 Visste ikke at Janove og Geir var Kaizere, men det er jo tydelig at noen bare kødder. (hmm, blir tråden flyttet til seksualitet nå?)
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 2. januar 2006 #8 Skrevet 2. januar 2006 Nei, den blir slettet i frykt for at konfirmantene skal bli fornærmet.
Gjest Bellatrix Skrevet 2. januar 2006 #9 Skrevet 2. januar 2006 Ja, det ville jo være synd. Eller kanskje GrusommeGrete kommer og tar oss?
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 2. januar 2006 #10 Skrevet 2. januar 2006 Det vile hverfall vere synn. Eler kan skje kjeresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå