AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Del Skrevet 3. april 2023 Ble stoppet av en med svømmer i garderoben i dag da jeg skulle inn til bassenget. Vedkommende lagde en scene over at jeg ikke dusjet før jeg skulle trene. Eier ikke folk folkeskikk lenger? Anonymkode: c1569...4c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #2 Del Skrevet 3. april 2023 Man dusjer før man skal i basseng. Ferdig snakka Anonymkode: d3666...67b 14 3 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #3 Del Skrevet 3. april 2023 Jeg er ansatt ved et basseng og må daglig forklare voksne mennesker hvorfor de må dusje nakne og bruke såpe før de kommer uti bassenget. Barn skjønner det av seg selv. Anonymkode: bbcf5...b73 15 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #4 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ansatt ved et basseng og må daglig forklare voksne mennesker hvorfor de må dusje nakne og bruke såpe før de kommer uti bassenget. Barn skjønner det av seg selv. Anonymkode: bbcf5...b73 Har man dusjet hjemme er man ren. Anonymkode: c1569...4c9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 3. april 2023 #5 Del Skrevet 3. april 2023 Det stemmer at DU ikke eier folkeskikk. Å ikke dusje før man entrer et offentlig basseng er helt elementær hygiene. På nivå med å vaske hendene etter at ha vært på dass. All ære den personen som turte å si fra. Hadde bare all våget like ærlige som han/hun istedenfor å inni seg tenke på at man deler vann med folk som ikke vasker seg 15 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #6 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har man dusjet hjemme er man ren. Anonymkode: c1569...4c9 Nei det er man IKKE. Anonymkode: bbcf5...b73 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #7 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har man dusjet hjemme er man ren. Anonymkode: c1569...4c9 Nei. Det er ekkelt og respektløst å ikke dusje før du går i bassenget Anonymkode: 191e2...871 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #8 Del Skrevet 3. april 2023 Laraa skrev (Akkurat nå): Det stemmer at DU ikke eier folkeskikk. Å ikke dusje før man entrer et offentlig basseng er helt elementær hygiene. På nivå med å vaske hendene etter at ha vært på dass. All ære den personen som turte å si fra. Hadde bare all våget like ærlige som han/hun istedenfor å inni seg tenke på at man deler vann med folk som ikke vasker seg Var ren fra før derfor var det ikke nødvendig. Anonymkode: c1569...4c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #9 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei det er man IKKE. Anonymkode: bbcf5...b73 Man er det når man kommer rett fra dusjen uansett er det ikke alle som liker å dusje i fellesskap Anonymkode: c1569...4c9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #10 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man er det når man kommer rett fra dusjen uansett er det ikke alle som liker å dusje i fellesskap Anonymkode: c1569...4c9 Gikk du naken ned der uten klær så svettet du likevel sikkert nok til å burde vaske deg uansett. Nei, det er så, men da får du vente til det blir mindre folk eller snu ræva til. Vi tar jevnlige prøver av vannet og må pøse på med klor når folk kommet uten å dusje. Det merkes på målingene. Anonymkode: bbcf5...b73 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 3. april 2023 #11 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var ren fra før derfor var det ikke nødvendig. Anonymkode: c1569...4c9 Man kan ikke anta at folk dusjer hjemme. Da hadde jo alle bare sagt det for å slippe å dusje... 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #12 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Man er det når man kommer rett fra dusjen uansett er det ikke alle som liker å dusje i fellesskap Anonymkode: c1569...4c9 Da har de ingenting i offentlige basseng å gjøre og kan bade i sjøen i stedet. Anonymkode: 1490c...695 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #13 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gikk du naken ned der uten klær så svettet du likevel sikkert nok til å burde vaske deg uansett. Nei, det er så, men da får du vente til det blir mindre folk eller snu ræva til. Vi tar jevnlige prøver av vannet og må pøse på med klor når folk kommet uten å dusje. Det merkes på målingene. Anonymkode: bbcf5...b73 Hvis dere må tappe ut vannet så ofte må dere kanskje skifte til bedre klor som sagt hadde jeg dusjet hjemme Anonymkode: c1569...4c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #14 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da har de ingenting i offentlige basseng å gjøre og kan bade i sjøen i stedet. Anonymkode: 1490c...695 Nei Anonymkode: c1569...4c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #15 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis dere må tappe ut vannet så ofte må dere kanskje skifte til bedre klor som sagt hadde jeg dusjet hjemme Anonymkode: c1569...4c9 Ja vi får skifte til sterkere styrke så spedbarn og folk med sart hud får skinnet etset av så du kan komme skitten. Anonymkode: bbcf5...b73 12 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #16 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Man er det når man kommer rett fra dusjen uansett er det ikke alle som liker å dusje i fellesskap Anonymkode: c1569...4c9 Hva gjør du etter at du har vært i bassenget? Tar klærne på utenpå den våte badedrakta så du slipper å vise deg naken for de andre i dusjen/garderoben? Anonymkode: dd4a2...2b2 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #17 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis dere må tappe ut vannet så ofte må dere kanskje skifte til bedre klor som sagt hadde jeg dusjet hjemme Anonymkode: c1569...4c9 Hvis de hiver i mer klor blir folk grønn etter å ha badet. Klor er heller ikke heldig for luftveier eller hud: derfor er mange svømmere plaget med astma og hudproblemer. Enklest at du og andre skitlarker dusjer! Anonymkode: 1490c...695 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #18 Del Skrevet 3. april 2023 Hvis du ikke kan følge reglene i et offentlig basseng, så får du skaffe deg ditt eget private basseng. Så enkelt er det. Anonymkode: 95b54...886 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #19 Del Skrevet 3. april 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Gikk du naken ned der uten klær så svettet du likevel sikkert nok til å burde vaske deg uansett. Nei, det er så, men da får du vente til det blir mindre folk eller snu ræva til. Vi tar jevnlige prøver av vannet og må pøse på med klor når folk kommet uten å dusje. Det merkes på målingene. Anonymkode: bbcf5...b73 Snu ræva til? Det kan da umulig være en del av jobben deres å vaske den svette ræva til de som ikke gidde å gjøre det selv? Anonymkode: 624e6...3df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #20 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ble stoppet av en med svømmer i garderoben i dag da jeg skulle inn til bassenget. Vedkommende lagde en scene over at jeg ikke dusjet før jeg skulle trene. Eier ikke folk folkeskikk lenger? Anonymkode: c1569...4c9 Hva mener du her? Uansett, alle skal dusje før de går i bassenget, det er jo noe alle vet? Anonymkode: 410e8...4fa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå