muve Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 Noen som har erfaring med å være der i 14dager? (I løpet av juni/juli/august). Blir det kjedelig? Spennende? Erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #2 Skrevet 5. april 2023 Ingen som har vært der? Anonymkode: 82fbd...c8b
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 Fort Lauderdale kan bli litt kjedelig (typisk sånn by man er i før cruise). Men Miami, Key West og Orlando er kule steder. Mine barn og ungdommer elsker Florida! Anonymkode: 06a96...afe 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 Vi elsker Orlando ihvertfall 😄 Anonymkode: f4156...43d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #5 Skrevet 5. april 2023 Uff stakkars barn blir nok kjedlig ja. Anonymkode: f128f...f6c 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #6 Skrevet 5. april 2023 muve skrev (På 3.4.2023 den 22.59): Noen som har erfaring med å være der i 14dager? (I løpet av juni/juli/august). Blir det kjedelig? Spennende? Erfaringer? Har vært i Florida med unga, men ikke Fort Lauderdale. Unga mine elsket det! Maser stadig om å dra tilbake. Anonymkode: 0523f...3a5
Minlillelykke Skrevet 5. april 2023 #7 Skrevet 5. april 2023 Aldri vært i fort lauderdale, men har bodd i orlando. Masse for tenåringer å drive med. Miami er også gøy. Har alltid ønsket å reise til key west. Håper å få det til
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #8 Skrevet 5. april 2023 Om dere har bil, så blir det bra! Noen dager med strandliv. Dra til South Beach for å se på menneskene. Shop på Sawgrass Mills og Galleria(aventura, 30 ish min m bil). Kjør til Bal Harbour shoppingsenter for å se hvordan de rike lever, spis lunsj der og se på alle bilene. Universal studios i Orlando. Monkey jungle der du kan leke m apekattene. Kino, ligg i stressless og bestill mat og drinker levert til stolen. Dra til en av de øverste key West øyene, feks marathon. Ta jungle Queen båten og se på alle de rå husene og båtene. Vanntaxi. Vi har aldri kjedet oss et sekund Anonymkode: 09bf3...7de 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #9 Skrevet 5. april 2023 Disney world og Universal studioes er jo perfekt med ungdom Anonymkode: 3a68c...79b
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #10 Skrevet 5. april 2023 Takk til alle som deler erfaringer Kanskje vi må flytte litt på oss da.., regnet med det kanskje kunne bli litt stille der ( ettersom at prisene ihså var litt lavere der) det er jo veldig mye man egentlig bil oppleve om man først er der Anonymkode: 82fbd...c8b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #11 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (På 5.4.2023 den 20.19): Om dere har bil, så blir det bra! Noen dager med strandliv. Dra til South Beach for å se på menneskene. Shop på Sawgrass Mills og Galleria(aventura, 30 ish min m bil). Kjør til Bal Harbour shoppingsenter for å se hvordan de rike lever, spis lunsj der og se på alle bilene. Universal studios i Orlando. Monkey jungle der du kan leke m apekattene. Kino, ligg i stressless og bestill mat og drinker levert til stolen. Dra til en av de øverste key West øyene, feks marathon. Ta jungle Queen båten og se på alle de rå husene og båtene. Vanntaxi. Vi har aldri kjedet oss et sekund Anonymkode: 09bf3...7de Gøy med gode reisetips. Jeg drar også til Fort Lauderdale med to ungdommer i juni/juli, og her høres det ut som det er mye å finne på i områdene rundt! Anonymkode: 23035...b8d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #12 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (På 5.4.2023 den 20.06): Uff stakkars barn blir nok kjedlig ja. Anonymkode: f128f...f6c Ja, det tror jeg blir en skikkelig drittferie. Anonymkode: dbf81...6fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå