AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 Jeg har en venninne som er bifil. Hun har tidligere hatt både jente-og guttekjærester. Hun er nå i forhold med en gutt/mann. Jeg var på fest med henne i helgen og da begynte hun å snakke om at hun og typen vurderte å finne en som kunne bli med dem på trekant. Deretter spurte hun om meg om det var noe jeg kunne gjort eller hadde lyst til 🤯 vet ikke helt om hun mente sammen med de eller om jeg kunne gjort det på generell basis. Men jeg ble helt satt ut! 🫣 Nå klarer jeg ikke å forholde meg til henne på samme måte lenger. Noen andre som har opplevd noe lignende? Anonymkode: f5f0a...e31
svartkatt Skrevet 3. april 2023 #2 Skrevet 3. april 2023 Har ikke det, men tror ikke jeg hadde reagert så veldig på det.. Har blitt spurt av flere ukjente da.. Hva er problemet? Tror du at de tenker på deg seksuelt eller noe? Snakker dere kanskje ikke så mye om sex? 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #3 Skrevet 3. april 2023 svartkatt skrev (1 minutt siden): Har ikke det, men tror ikke jeg hadde reagert så veldig på det.. Har blitt spurt av flere ukjente da.. Hva er problemet? Tror du at de tenker på deg seksuelt eller noe? Snakker dere kanskje ikke så mye om sex? Jeg kan snakke med henne om sex, men kanskje ikke i like stor grad som med heterofile venninner. Vil helst slippe å se for meg hva hun gjør sammen andre jenter 😅 jeg kan ikke noe for det, men jeg synes det er litt ekkelt 🙈 er vel redd for at hun liker meg bedre enn hun burde eller noe i den gaten 😳 Vanskelig å forklare 😫 skulle jeg hatt trekant måtte det blitt med 2 menn. Blir kvalm av tanken på å ha sex med en av samme kjønn og spesielt med en venninne. Det er helt greit at hun er bifil, men trodde aldri hun skulle spørre om noe sånt. Samtidig er jeg redd jeg har misforstått henne 😣 Anonymkode: f5f0a...e31 2
svartkatt Skrevet 4. april 2023 #4 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg kan snakke med henne om sex, men kanskje ikke i like stor grad som med heterofile venninner. Vil helst slippe å se for meg hva hun gjør sammen andre jenter 😅 jeg kan ikke noe for det, men jeg synes det er litt ekkelt 🙈 er vel redd for at hun liker meg bedre enn hun burde eller noe i den gaten 😳 Vanskelig å forklare 😫 skulle jeg hatt trekant måtte det blitt med 2 menn. Blir kvalm av tanken på å ha sex med en av samme kjønn og spesielt med en venninne. Det er helt greit at hun er bifil, men trodde aldri hun skulle spørre om noe sånt. Samtidig er jeg redd jeg har misforstått henne 😣 Anonymkode: f5f0a...e31 Skjønner hva du mener 😊
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #5 Skrevet 4. april 2023 Jeg har også vært i samme situasjon! Hun har spurt/ mast om det flere ganger. Ble såå kvalm🤮🤮🤮🤮 Anonymkode: 4f432...a0d 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #6 Skrevet 4. april 2023 Å fiske etter enhjørninger i vennegjengen er som å pisse i vannet du drikker fra.. Anonymkode: 4ef07...da0 3
feliek54 Skrevet 4. april 2023 #7 Skrevet 4. april 2023 svartkatt skrev (16 timer siden): Har ikke det, men tror ikke jeg hadde reagert så veldig på det.. Har blitt spurt av flere ukjente da.. Hva er problemet? Tror du at de tenker på deg seksuelt eller noe? Snakker dere kanskje ikke så mye om sex? enig med det her 1
Stillalive Skrevet 4. april 2023 #8 Skrevet 4. april 2023 Altså, det er da bare å takke nei. Trodde da den millenium generasjonen var utsvevende og åpen om alt jeg? Hilsen en gammel gubbe på 48 år 😅 1
Frkego Skrevet 4. april 2023 #9 Skrevet 4. april 2023 Reagerer du likt når en mann/kompis spør om noe seksuelt også? Har opplevd å bli direkte lagt an på av en bifil venninne (dog ikke veldig nært vennskap) og et par lesbiske venninner. Har ikke endret noe syn på noen av dem. Ter meg rundt dem som jeg gjør rundt mine andre venninner. 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #10 Skrevet 4. april 2023 Let it go. Takk pent nei neste gang. var i en lignende situasjon med en kamerat. Han ville at jeg skulle ha trekant med han og dama. Jeg kunne godt blitt med han å ha trekant. Men problemet var at jeg liker ikke dama hans spesielt godt og har på ingen måte lyst til å ha sex med henne 🙈😅 litt klein stemning noen øyeblikk der, men der har gått seg til uten at jeg tenker mer på det. Anonymkode: 15fde...a57 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #11 Skrevet 4. april 2023 Skjønner deg godt. En ganske creepy og ekkel ting å bare slenge ut til til folk som ikke har bedt om det. Anonymkode: 5e119...f51 1
blaffen Skrevet 5. april 2023 #12 Skrevet 5. april 2023 On 4/3/2023 at 10:23 PM, AnonymBruker said: Jeg har en venninne som er bifil. Hun har tidligere hatt både jente-og guttekjærester. Hun er nå i forhold med en gutt/mann. Jeg var på fest med henne i helgen og da begynte hun å snakke om at hun og typen vurderte å finne en som kunne bli med dem på trekant. Deretter spurte hun om meg om det var noe jeg kunne gjort eller hadde lyst til 🤯 vet ikke helt om hun mente sammen med de eller om jeg kunne gjort det på generell basis. Men jeg ble helt satt ut! 🫣 Nå klarer jeg ikke å forholde meg til henne på samme måte lenger. Noen andre som har opplevd noe lignende? Anonymkode: f5f0a...e31 Altså, at noen prøver seg på deg selv om du ikke er interessert, det er sånt som skjer. Dessuten, at folk i samme vennekrets har sex er ikke sjokkerende uvanlig. Du kan ikke gå rundt å være helt snøfnugg på dette. Ta det som et kompliment at de liker deg, si høflig men bestemt nei og la det ligge. 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå