AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #22 Skrevet 4. april 2023 Ja, bruker google maps flittig! Lager lister med restauranter(jeg er litt over snittet glad i mat og saumfarer alt av restaurantmenyer osv hvis jeg skal til en ny by, booker gjerne bord flere plasser også), severdigheter osv. Anonymkode: 7d37a...536
gard Skrevet 4. april 2023 #23 Skrevet 4. april 2023 Helt klart. Jeg bruker Google Maps for å se på nabolag ved valg av hotell (bruk StreetView), jeg bruker markører for å merke plasser jeg ønsker å besøke eller restauranter som kan være verdt å sjekke, jeg bruker det for å se hvilket offentlig transportmiddel som kan benyttes for å komme seg rundt, jeg bruker det som GPS når jeg har leiebil etc. Digger helt klart Google Maps og synes det er et fantastisk verktøy!
fru Alving Skrevet 4. april 2023 #24 Skrevet 4. april 2023 Jeg bruker google maps en del. Om du søker på noe der, så kommer det lignende steder opp. for eksempel om du søker på en spesiell type butikk, så vil det komme opp lignende butikker på kartet. Det kommer og opp ting som skjer i området, som en festival så det er mye å lese ut fra kartet.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #25 Skrevet 4. april 2023 Jeg bruker Street Wiew en sjelden gang. Bruker Google maps oftere. Sist i Lisboa hvor jeg egentlig gikk på måfå. Anonymkode: e2cc4...67f
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #26 Skrevet 5. april 2023 Ja, bruker det masse. Street view og google maps. Spesielt for å finne rett hotell, med den beste beliggenheten. Og gjøre meg kjent med bussholdeplasser, puber (og åpningstider), butikker osv i nærheten av hotellet før jeg drar. Finne ut av hvordan jeg kommer dit fra togstasjonen osv, som flere over her sier. Jeg synes ikke det ødelegger spenningen med turen. Det er uansett noe annet å komme dit, man bare har den fordelen at man vet hvilken vei man skal gå Anonymkode: 65f1f...cea 1
PITTY Skrevet 5. april 2023 #27 Skrevet 5. april 2023 Du kan også lage/planlegge kart i google maps. fargede linjer du da følger(kan velge farge om du vil..) Du kan deretter lage et utsnitt du så benytter offline på tlf, eller skrive ut som fysisk kart. Masse muligheter. De fleste tror at de må ha abonnement og spesielle apper for slik benyttelse. Men neida..
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #28 Skrevet 6. april 2023 On 4/3/2023 at 9:35 PM, AnonymBruker said: Er det noen andre her som bruker Google maps, til å gjøre seg kjent i byer man reiser til før man reiser til dem? Slik at man blir kjent i byen før man drar der, og vet hvor man skal gå for å finne fram. Anonymkode: 499ef...38b Ja det hender Anonymkode: 9a015...cf2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #29 Skrevet 7. april 2023 Ja. Som flere andre her bruker jeg det blant annet for å finne ut hvor vi vil bo. Var nylig en uke i Miami og var veldig glad for at jeg hadde gjort litt forarbeid. Vi bodde helt perfekt i forhold til stranda, matbutikk, restauranter, transport ol og kjørte forbi flere steder der jeg var glad for at vi ikke bodde. Jeg reiser mye til helt nye steder og bruker også tripadvisor aktivt i planleggingen. Synes jeg får best utbytte av de turene jeg har brukt litt tid på planleggingen i forkant, det er imidlertid ikke alltid jeg rekker å planlegge så mye. Merket det godt i Orlando, det hadde jeg ikke brukt tid på planlegging og ville aldri bodd på samme sted igjen. Var der kun i to dager, så derfor hadde jeg ikke brukt tid på å sette meg bedre inn i hvor vi burde bo. Var også i Key West og brukte en del tid i forkant på å se hvor vi ønsket å bo i forhold til å kunne bevege oss lett rundt uten bil. Elsker Google maps og street view. Anonymkode: 53a13...03e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå