AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 Er det noen andre her som bruker Google maps, til å gjøre seg kjent i byer man reiser til før man reiser til dem? Slik at man blir kjent i byen før man drar der, og vet hvor man skal gå for å finne fram. Anonymkode: 499ef...38b 3
Mamajune11 Skrevet 3. april 2023 #3 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det noen andre her som bruker Google maps, til å gjøre seg kjent i byer man reiser til før man reiser til dem? Slik at man blir kjent i byen før man drar der, og vet hvor man skal gå for å finne fram. Anonymkode: 499ef...38b Nei. Føler det dreper spenningen. Googler heller ikke resturanter eller butikker. Hvor er eventyret hvis du allerede vet alt?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #4 Skrevet 3. april 2023 Bare når jeg skal til steder hvor jeg sliter med språket (feks Frankrike), og tenker at jeg kommer til å slite med å spørre om hjelp Anonymkode: 33d02...412 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #5 Skrevet 3. april 2023 Nei. Blir litt kjedelig da. Visste ikke at noen gjorde det engang bruker Google maps GPS når jeg er i sleve byen hvis jeg trenger, det er det Anonymkode: 00a04...348
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #6 Skrevet 3. april 2023 Til dels, ja. Bruker det aktivt for å finne ut i hvilke områder vi vil bo, hvilke restauranter som er i nærheten etc. Anonymkode: 561e6...9c0 6
svartkatt Skrevet 3. april 2023 #7 Skrevet 3. april 2023 Nei egentlig ikke.. men jeg lagde kart over hvor vi skulle på de forskjellige dagene på en firmatur.. en rute for hver dag.. printa det ut og brukte det litt. Men det var liksom bare det. Er jo litt gøy å ha det lagret der da.
billie833111 Skrevet 3. april 2023 #8 Skrevet 3. april 2023 Jeg laster alltid ned kart over nye byer i offline modus, i tilfellet jeg ikke har tilgang til nett. Ellers googler jeg områdene for å velge hvor det vil passe meg best å overnatte, og sjekker liste over turistattraksjoner, men ingenting utover det. Jeg elsker å spasere i milesvis når jeg er i nye byer, og oppdage byene på den måten. Pluss spørre de lokale, de vet alltid best!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #9 Skrevet 3. april 2023 Ja, litt. For å se om det er noe gøy i nærheten. Eller langt til nærmeste butikk, eller spesialforretning. Anonymkode: 4d404...1ac 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #10 Skrevet 3. april 2023 Når jeg skal til en fremmed by å løpe maraton fjør jeg som regel det, for da vil jeg gjerne finne et hotell som ikke er alt for langt fra start/mål. Anonymkode: b69ca...a96
Tiuren Skrevet 3. april 2023 #11 Skrevet 3. april 2023 Nei, jeg bruker Maps til dette (kreativ overskrift du valgte!) 1
PITTY Skrevet 3. april 2023 #12 Skrevet 3. april 2023 Yes. Bruker mye streetview funksjonen. Også for å vite om hva slags underlag det er på veien der jeg ønsker å sykle. Grusveier jeg ønsker. Italia og Frankrike spesielt, er kjempeutviklet for streetview. Mindre veier, selv stier.. Fantastisk planleggingsverktøy. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #13 Skrevet 3. april 2023 Tiuren skrev (5 minutter siden): Nei, jeg bruker Maps til dette (kreativ overskrift du valgte!) Og nøyaktig hva er galt med den overskriften? Anonymkode: 499ef...38b
svartkatt Skrevet 3. april 2023 #14 Skrevet 3. april 2023 Tenker du forresten på street view?? For jeg har sett meg rundt her og der på steder jeg ikke har reist, eller steder jeg har vært på før. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #15 Skrevet 3. april 2023 svartkatt skrev (2 minutter siden): Tenker du forresten på street view?? For jeg har sett meg rundt her og der på steder jeg ikke har reist, eller steder jeg har vært på før. Ja jeg tenkte på street view. Anonymkode: 499ef...38b
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #16 Skrevet 3. april 2023 Ja hvertfall for å se hvor jeg skal gå for å komme meg fra hotellet til steder jeg vil spise og besøke Anonymkode: 99445...40d
Snabeltann Skrevet 3. april 2023 #17 Skrevet 3. april 2023 Bruker google maps når jeg har kommet til nye steder for å finne gode løpeløyper -og på forhånd for å finne fram med bil til hotell/airbnb.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #19 Skrevet 3. april 2023 Bruker det til å finne steder jeg ønsker å besøke…. Fine strender, små byer osv. Anonymkode: 7563e...912
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #20 Skrevet 3. april 2023 Bruker det til å se hvilken vei jeg skal gå ut av togstasjoner etc. Sparer mye tid på det, ting kan se så enkelt ut på et kart og så står man der og surrer med retningen. Men Jeg bruker det ikke til å se på turistattraksjoner. Bortsett fra under pandemien, da var jeg rundt omkring mange steder på skjermen. Anonymkode: a2a52...b3f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå