Gå til innhold

Hva er vanlig lønnsøkning når man går fra senior associate til manager hos Big4

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er vanlig lønnsøkning å få når man går fra senior associate til manager hos Big 4? 

Jeg kommer til å rykke opp veldig snart nå, og jeg lurer på hvilken lønnsøkning man erfaringsmessig kan kreve?

Har 4 års erfaring.

Anonymkode: c3fd0...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det kommer vel an på dine resultater?

Anonymkode: 43a26...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at det er vanlig med fastlønn som inkluderer overtid + at man da i tillegg får bonus basert på prestasjon. I fastlønn som manager hadde jeg forventet 8-900 000. Jobber i bransjen.

Endret av Charminia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fastlønn inkl overtid som førsteårs manager er ca 820.000 + bonus i storbyer utenfor Oslo. Mulig det er høyere i Oslo. 

Anonymkode: 25a84...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor mye erfaring må man ha for å bli manager og hva er vanlig i bonus? Hilsen en som alltid har jobbet i offentlig sektor og har null peiling. 🤓

Anonymkode: c17f5...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fikk tilbud om 850+bonus på managernivå utenfor storbyene tidlig i 2022. Bør være nærmere 900 etter inflasjonsjusteringer per nå.

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor mye erfaring må man ha for å bli manager og hva er vanlig i bonus? Hilsen en som alltid har jobbet i offentlig sektor og har null peiling. 🤓

Anonymkode: c17f5...e5b

I revisjon må man normert ha 5 års revisjonserfaring pluss master i revisjon. I consulting/deals/risk 4-5 års relevant erfaring.

Anonymkode: ada92...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...