AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 Jeg synes dette er litt vanskelig og trenger hjelp til å håndtere dette. Jeg, mannen og barnet vårt på 8 mnd har reist på ferie til svigers. Skal være her i godt over 1 uke tilsammen, men vært her noen dager allerede. Og jeg føler meg så utrolig ensom og alene. Mannen har masse venner han vil besøke, og jeg er med på mange av dem. Men lørdag kveld og ikveld har vi blitt invitert på spillkveld, men jeg kan ikke dra pga mini. Han ammer alt for ofte og er helt ekstremt mammadalt om dagen. Så jeg ønsker ikke reise bort fra han på kvelden. Jeg klarer derimot ikke nekte mannen å dra for å møte kompisene, siden de møtes så ekstremt sjeldent. Så jeg unner han virkelig dette og har selv oppfordret han til å dra. Problemet er at jeg føler meg så alene. Svigers jobber turnus, og begge skal jobbe en del i påska. Jeg burde jo egentlig bare nyte og kose meg med film og slækking- men jeg HATER det. Jeg føler meg rett og slett ensom når jeg sitter her alene. Det hjelper ikke når jeg vet at min familie er samlet (mine foreldre, besteforeldre, tanter, onkler og noen søskenbarn). Det gjør ekstra sårt når de sender snapper om hvor hyggelig dem har det. Dette er derimot "ulempen" når man har familie på ulike steder, og MÅ dele på feriene. Slik vil det bli fremover også, men jeg trenger hjelp til å håndtere det. For nå er jeg rett og slett bare trist og ensom! Hvordan kan jeg snu tankegangen og gjøre dette til en hyggelig påske for meg selv? 😊 Anonymkode: e273d...56d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #2 Skrevet 3. april 2023 Har du noen venner/venninner du kan ringe eller Facetime med? Det får tiden til å gå, og er hyggelig og litt sosialt🙂 Anonymkode: 8ae15...753
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #3 Skrevet 3. april 2023 Hvis du er så ensom så kan ikke mannen din reise ut? Virker som en no-brainer. Og dette fra en som ikke helt skjønner problemstillingen. Med baby er du låst, sånn er det bare Anonymkode: da586...8d3
Loke37 Skrevet 3. april 2023 #4 Skrevet 3. april 2023 Prøv å erkjenne for deg selv at sånn blir det bare i kveld, da skal jeg kose meg. kjøp inn ynglingsgodteriet ditt og finn en serie du har lyst å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå