AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 Føler meg som en smågal dame. Møtte en herlig fyr for tre uker siden, og på den tiden har vi vært på seks dater. Hatt sex flere ganger og vært hjemme hos hverandre. Har hatt flere dater som ikke bare er «hjemmekos», men altså ulike aktiviteter «utenfor huset» og planlagt flere. Han kysser meg når vi treffes (hilser), og han har alltid vært tydelig på hver date at han vil se meg igjen. Nå er han på påskeferie i en annen del av landet, og jeg ser dessverre at avstanden hans på Tinder har oppdatert seg flere ganger. (Han og jeg kommuniserer utenfor appen). Vi har (naturligvis) ikke snakket om å være eksklusive, og det han gjør er fullt lov, men jeg tar det likevel som et dårlig tegn. Selv klarer jeg ikke å date mer enn én person samtidig utover maks to dater. Jeg har Tinder, men swiper ikke og snakker ikke med andre. Har bare sjekket avstanden hans når jeg er hjemme, noe jeg vet at jeg ikke burde gjort, men jeg falt for fristelsen. Hva ville dere tenkt i samme situasjon? Hva ville dere gjort? Anonymkode: c883b...eac
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #2 Skrevet 3. april 2023 Skjønner deg. Personlig ville jeg gitt det litt mer tid med han og samtidig datet andre. Er egentlig også slik som deg, «monodater», men sluttet med det. Se litt lettere på dating. Ikke henge seg for mye opp i en for tidlig. Iallfall ikke når han fortsatt søker Anonymkode: a30e4...ad8 1
ESFP Skrevet 3. april 2023 #3 Skrevet 3. april 2023 Hvorfor har dere ikke snakket om å være eksklusive? Hvorfor ligger du med ham før det er eksklusivitet? Synes du egentlig det er greit at han potensielt ser etter en annen etter at du hsr ligget med ham, eller prøver du å overbevise deg selv om at det er greit? Hvis du trenger trygghet i et forhold er det lov å si at du ønsker eksklusivitet etter sex. Det er mye bedre å snakke sammen enn å tolke tegn. Nervesystemet ditt må gå helt i spinn av å holde på slin du gjør. 8 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #4 Skrevet 3. april 2023 13 minutter siden, ESFP said: Hvorfor har dere ikke snakket om å være eksklusive? Hvorfor ligger du med ham før det er eksklusivitet? Synes du egentlig det er greit at han potensielt ser etter en annen etter at du hsr ligget med ham, eller prøver du å overbevise deg selv om at det er greit? Hvis du trenger trygghet i et forhold er det lov å si at du ønsker eksklusivitet etter sex. Det er mye bedre å snakke sammen enn å tolke tegn. Nervesystemet ditt må gå helt i spinn av å holde på slin du gjør. Føler ikke egentlig at det er sexen som gjør det så mye, men totaliteten i det. Jeg kunne forresten aldri ha krevd eksklusivitet før sex, sånt må jeg prøve ut før jeg i det hele tatt kan tenke på eksklusivitet. Men når man har sex en god del flere ganger, og legger på annen nærhet, klemmer, gode samtaler og har prioritert hverandre i tre uker - da kjenner jeg at jeg helst skulle sett for meg enighet om at vi ikke møter andre mens vi finner ut av det. Tror sannsynligheten er lav for at han møter noen mens han er på ferie nå - enten swiper han eller snakker med andre. Men også det blir litt «mye» for meg ja. Jeg tenker det er «greit» fordi vi ikke har snakket om det, men det er ikke slik jeg vil ha det, nei. Nok litt bekymret for å virke innpåsliten og være «litt mye». Anonymkode: c883b...eac 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #5 Skrevet 3. april 2023 Men avstanden oppdateres jo automatisk. Jeg hadde ikke skrudd av synligheten på tinder før jeg dro hjem på påskeferie, så da oppdaterer det seg jo. Anonymkode: 3e878...3c5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #6 Skrevet 3. april 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men avstanden oppdateres jo automatisk. Jeg hadde ikke skrudd av synligheten på tinder før jeg dro hjem på påskeferie, så da oppdaterer det seg jo. Anonymkode: 3e878...3c5 Skulle ønske det stemte, men ifølge Google oppdaterer den seg bare når man åpner appen. Anonymkode: c883b...eac 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #7 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men avstanden oppdateres jo automatisk. Jeg hadde ikke skrudd av synligheten på tinder før jeg dro hjem på påskeferie, så da oppdaterer det seg jo. Anonymkode: 3e878...3c5 Det var det jeg også tenkte. Det så jeg både da jeg selv var bortreist før jul, og da en jeg hadde kontakt med var bortreist da vi chattet først, og så forflyttet seg til hjembyen. Skjønte ikke helt hvorfor alle sier dette er et dårlig tegn og at TS sin date dater andre? Anonymkode: fd9bc...a2d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #8 Skrevet 3. april 2023 Hva vet jeg, jeg er gift og har aldri vært på tinder og andre datingapper🙈 Men jeg har jo noen tanker, og jeg tenker at når man dater noen og man har begynt å ha sex, så holder man seg til den ene. I mitt hode så handler det om å ha respekt for den andre, og å bruke energien og fokuset på den man dater. Om man fortsetter å søke rundt, så blir man ikke ordentlig engasjert i den man dater. Eller? Anonymkode: 11f58...256 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #9 Skrevet 3. april 2023 Det har blitt veldig vanlig å beholde Tinder langt inn mot forhold, uten å nødvendigvis bruke den aktivt til å snakke med noen. Det handler om å sanke oppmerksomhet, og sveiping som ren tidtrøyte og underholdning. Det er ikke sunt, men trenger ikke bety all verdens, at han er inne på appen. Anonymkode: e9521...3dd
ESFP Skrevet 3. april 2023 #10 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Føler ikke egentlig at det er sexen som gjør det så mye, men totaliteten i det. Jeg kunne forresten aldri ha krevd eksklusivitet før sex, sånt må jeg prøve ut før jeg i det hele tatt kan tenke på eksklusivitet. Men når man har sex en god del flere ganger, og legger på annen nærhet, klemmer, gode samtaler og har prioritert hverandre i tre uker - da kjenner jeg at jeg helst skulle sett for meg enighet om at vi ikke møter andre mens vi finner ut av det. Tror sannsynligheten er lav for at han møter noen mens han er på ferie nå - enten swiper han eller snakker med andre. Men også det blir litt «mye» for meg ja. Jeg tenker det er «greit» fordi vi ikke har snakket om det, men det er ikke slik jeg vil ha det, nei. Nok litt bekymret for å virke innpåsliten og være «litt mye». Anonymkode: c883b...eac Da er det bare å si at du ønsker å ta forholdet et steg videre og vente på hans respons. Det er sosiale medier som gjør at du er redd for å være "for mye". Lytt til hva du trenger og føler. Hvis det blir "for mye" for ham, så er han feil person for deg.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #11 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men avstanden oppdateres jo automatisk. Jeg hadde ikke skrudd av synligheten på tinder før jeg dro hjem på påskeferie, så da oppdaterer det seg jo. Anonymkode: 3e878...3c5 Du har valget i hvilke tillatelser du gir appen. De fleste velger å bare gi tilgang til lokasjon, når appen brukes. Men den kan i teorien oppdatere hele tiden. Anonymkode: e9521...3dd 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #12 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Du har valget i hvilke tillatelser du gir appen. De fleste velger å bare gi tilgang til lokasjon, når appen brukes. Men den kan i teorien oppdatere hele tiden. Anonymkode: e9521...3dd Og for alt vi vet så er det slik det er til daten til ts, og han har ikke tenkt mer over det. For min del fikk jeg snap fra en venn i hjembyen om at han så meg på tinder, så jeg hadde ikke tenkt over det før nå. Anonymkode: 3e878...3c5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #13 Skrevet 3. april 2023 Det er et dårlig tegn ja. Jeg hadde tatt det opp med han og gjort det klart at hvis han vil fortsette å treffe meg får han holde seg til meg og ikke fortsette å fokusere på flere alternativer av gangen. Det er ikke sånn det vokser noe seriøst ut av, så sannsynligheten for at han ikke ønsker noe seriøst med deg i lengden er stor. Hadde du vært drømmedama hadde han holdt seg til deg. Anonymkode: 2396d...e02 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #14 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hva vet jeg, jeg er gift og har aldri vært på tinder og andre datingapper🙈 Men jeg har jo noen tanker, og jeg tenker at når man dater noen og man har begynt å ha sex, så holder man seg til den ene. I mitt hode så handler det om å ha respekt for den andre, og å bruke energien og fokuset på den man dater. Om man fortsetter å søke rundt, så blir man ikke ordentlig engasjert i den man dater. Eller? Anonymkode: 11f58...256 Det er jo hele forretningsmodellen til Tinder, alle skal vite at det kan være noe mye bedre neste gang man åpner appen. Så da knuller alle litt med alle (minus flertallet av menn, de får ingen ting) og ingen tør/vil forplikte seg til noe som helst og kjøper tilgang i en måned til... Det er jakten som er appens mål, ikke resultatet. Anonymkode: fe85a...6e2 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #15 Skrevet 3. april 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Føler meg som en smågal dame. Møtte en herlig fyr for tre uker siden, og på den tiden har vi vært på seks dater. Hatt sex flere ganger og vært hjemme hos hverandre. Har hatt flere dater som ikke bare er «hjemmekos», men altså ulike aktiviteter «utenfor huset» og planlagt flere. Han kysser meg når vi treffes (hilser), og han har alltid vært tydelig på hver date at han vil se meg igjen. Nå er han på påskeferie i en annen del av landet, og jeg ser dessverre at avstanden hans på Tinder har oppdatert seg flere ganger. (Han og jeg kommuniserer utenfor appen). Vi har (naturligvis) ikke snakket om å være eksklusive, og det han gjør er fullt lov, men jeg tar det likevel som et dårlig tegn. Selv klarer jeg ikke å date mer enn én person samtidig utover maks to dater. Jeg har Tinder, men swiper ikke og snakker ikke med andre. Har bare sjekket avstanden hans når jeg er hjemme, noe jeg vet at jeg ikke burde gjort, men jeg falt for fristelsen. Hva ville dere tenkt i samme situasjon? Hva ville dere gjort? Anonymkode: c883b...eac Og eneste måte du ser det er selvfølgelig at du også åpner Tinder appen. Så hvorfor klager du på han? Anonymkode: 32b9a...df9
Tussemor47 Skrevet 3. april 2023 #16 Skrevet 3. april 2023 Dere er jo eksklusive når dere ligger sammen!? Er dere ikke voksne?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #17 Skrevet 3. april 2023 Tussemor47 skrev (Akkurat nå): Dere er jo eksklusive når dere ligger sammen!? Man kan ikke ta det for gitt lenger. De fleste vil være fri til å ligge med andre og utsetter praten om eksklusivitet lenge Anonymkode: 2396d...e02 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #18 Skrevet 3. april 2023 4 minutter siden, Tussemor47 said: Dere er jo eksklusive når dere ligger sammen!? Er dere ikke voksne? Manipulative spørsmål Anonymkode: a30e4...ad8 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #19 Skrevet 3. april 2023 Tenk om han bare har åpna appen for å sjekke om avstanden din har forandra seg? Om han lurer på om du driver å sveiper fremdeles? Anonymkode: ab85b...6d2 3
Tussemor47 Skrevet 3. april 2023 #20 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Manipulative spørsmål Anonymkode: a30e4...ad8 Nei,jeg er voksen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå