Gå til innhold

Hvordan komme meg gjennom begravelse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vet ikke om du leser denne tråden lenger, men måtte bare kommentere - fikk så vondt av deg! Sender deg en stor klem!

Jeg er i samme situasjon med min mamma og jeg er så lei meg allerede, og som deg så gruer jeg meg ekstremt mye til begravelsen. Vil gjerne holde tale men er redd jeg kommer til å knekke helt sammen. (Synes også dette er ganske vanskelig - at man først er lei seg og gruer seg på forhånd, og så vet jeg at det kommer en sørgeperiode etter personen er borte - føles som om jeg kommer til å være lei meg i ufattelig lang tid.)

Anonymkode: 24f0c...1f3

Du kommer nok til å være Leo deg lenge, men mitt tips er å sette av sørge tid Ila dagen. Og hvis tankene presser på ellers så tenk at: det passer ikke nå, sørgebindene er ikke før om 3 timer.. og hold deg opptatt. Det er tips jeg har hørt på podcast, står i det samme selv og prøver å tenke slik, men det er ikke enkelt. Du trenger ikke bestemme deg for om du vil holde talen selv før selve dagen. Presten kan lese opp talen din 

Anonymkode: 2d854...baf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare å møte opp. Det er ingenting du skal prestere der, og alle dager går over av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...