Mountain Man Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 (endret) Er det noen damer som kan gi en tilbakemelding om jeg burde si til kona mi at hun er fri til å få seksuell tilfredstillelse også av andre? Etter og ha vært ett tradisjonelt mannlig ledet ekteskap i mer en 20 års ekteskap gikk jeg ned på kne for 1.5 år siden å fridde på nytt men med ønske om å være min kones submissive og støttende ektemann. Hun vet Nå at hun er sjefen i forholdet så om hun har lyst til det så er det nok kun ønske om ikke å såre meg som hindrer henne fra å ligge med noen andre. Hun har avist flere som har prøvd seg på henne. Som mangeårig kampsport utøver og jeger er jeg trygg på min egen maskuline stilling så jeg er ikke redd for å føle meg som mindre mann selv om hun velger å ligge med også en annen. Men jeg ønsker ikke å risikere at jeg åpner opp for noe som gjør at jeg mister henne!! Takk for saklige svar! Endret 3. april 2023 av Mountain Man Korrigerte til mer korrekt ord. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #2 Skrevet 3. april 2023 Ja hvis du bruker all fritiden her ❤️ Anonymkode: b7f6d...b33 3
Mountain Man Skrevet 3. april 2023 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2023 🤣 Dette er mitt første innlegg her og har kun kommet med 2 kommentarer så det gjør jeg ikke. Tror ut fra ditt svar at du ikke skjønner hva spørsmålet dreier seg om...
Mountain Man Skrevet 3. april 2023 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2023 Sessan_ skrev (Akkurat nå): Mansledet? Jeg var som mann leder og sjef i forholdet betyr det.
visp Skrevet 3. april 2023 #6 Skrevet 3. april 2023 Jeg tenker at dere kan holde rotet deres for dere selv. Dere er to voksne mennesker og klarer ikke å finne ut av egne seksuelle leker? 12
TLR Skrevet 3. april 2023 #7 Skrevet 3. april 2023 Mountain Man skrev (17 minutter siden): Er det noen damer som kan gi en tilbakemelding om jeg burde si til kona mi at hun er fri til å få seksuell tilfredstillelse også av andre? Etter og ha vært ett tradisjonelt mannlig ledet ekteskap i mer en 20 års ekteskap gikk jeg ned på kne for 1.5 år siden å fridde på nytt men med ønske om å være min kones submissive og støttende ektemann. Hun vet Nå at hun er sjefen i forholdet så om hun har lyst til det så er det nok kun ønske om ikke å såre meg som hindrer henne fra å ligge med noen andre. Hun har avist flere som har prøvd seg på henne. Som mangeårig kampsport utøver og jeger er jeg trygg på min egen maskuline stilling så jeg er ikke redd for å føle meg som mindre mann selv om hun velger å ligge med også en annen. Men jeg ønsker ikke å risikere at jeg åpner opp for noe som gjør at jeg mister henne!! Takk for saklige svar! Nei. Hun er din kone. 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #8 Skrevet 3. april 2023 Hvis du er komfortabel med det så kan du vel det. Også er det opp til henne om hun ønsker å benytte seg av den friheten eller ei. Så må man huske å respektere hverandre i det også Anonymkode: 2c102...fa0 4 2
Mountain Man Skrevet 3. april 2023 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2023 TLR skrev (Akkurat nå): Nei. Hun er din kone. Ok. Takk for ditt svar. 1 1
Juliv Skrevet 3. april 2023 #10 Skrevet 3. april 2023 Mountain Man skrev (12 minutter siden): Jeg var som mann leder og sjef i forholdet betyr det. Når du var mann/sjef i forholdet lå du med andre? 1
Mountain Man Skrevet 3. april 2023 Forfatter #11 Skrevet 3. april 2023 (endret) Juliv skrev (9 timer siden): Når du var mann/sjef i forholdet lå du med andre? Nei. Det gjorde jeg ikke og kunne aldri klart å gjøre. Ville ikke klart å ha noe glede av det. Men det betyr ikke at ikke En Kvinne kan ha glede av det. Men må selvfølgelig være på hennes premisser og ønske!! Endret 4. april 2023 av Mountain Man Utfyllende
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #12 Skrevet 3. april 2023 Første steg er jo å ha en lang samtale om det. Dere må finne ut sammen om dette er noe dere burde gjøre eller ikke. Spør henne om hun har kjent en emosjonell gnist til andre før. Hvis hun har det, er det kanskje greit å la være. Dere er sikkert gode på åpen kommunikasjon dere som er i et sub/dom forhold Anonymkode: 29c82...4cf 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #13 Skrevet 3. april 2023 Mountain Man skrev (24 minutter siden): Er det noen damer som kan gi en tilbakemelding om jeg burde si til kona mi at hun er fri til å få seksuell tilfredstillelse også av andre? Etter og ha vært ett tradisjonelt mannlig ledet ekteskap i mer en 20 års ekteskap gikk jeg ned på kne for 1.5 år siden å fridde på nytt men med ønske om å være min kones submissive og støttende ektemann. Hun vet Nå at hun er sjefen i forholdet så om hun har lyst til det så er det nok kun ønske om ikke å såre meg som hindrer henne fra å ligge med noen andre. Hun har avist flere som har prøvd seg på henne. Som mangeårig kampsport utøver og jeger er jeg trygg på min egen maskuline stilling så jeg er ikke redd for å føle meg som mindre mann selv om hun velger å ligge med også en annen. Men jeg ønsker ikke å risikere at jeg åpner opp for noe som gjør at jeg mister henne!! Takk for saklige svar! Hva er det som holder dere sammen ellers? Anonymkode: 9a280...3ec 2
Mountain Man Skrevet 3. april 2023 Forfatter #14 Skrevet 3. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Første steg er jo å ha en lang samtale om det. Dere må finne ut sammen om dette er noe dere burde gjøre eller ikke. Spør henne om hun har kjent en emosjonell gnist til andre før. Hvis hun har det, er det kanskje greit å la være. Dere er sikkert gode på åpen kommunikasjon dere som er i et sub/dom forhold Anonymkode: 29c82...4cf Endelig. Tusen takk for ett nyttig svar! 🙏 Ja. Vi kommuniserer bra. Jeg føler ikke at hun er følelsesmessig åpen for andre. Men seksuell tiltrekning er jeg ikke like sikker på. Jeg ønsker at hun skal skjønne at jeg er ok med at hun kan ha friheten. Men selvfølgelig ønsker jeg ikke og bli byttet ut så det er derfor jeg ønsker å kaste ut spørsmålet i tilfelle noen har saklige tanker om det eller erfaring. Endret 3. april 2023 av Mountain Man Rettet skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #15 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er det som holder dere sammen ellers? Anonymkode: 9a280...3ec Samtidig så får hun prøve andre og kan blir mer glad i deg hvis hun ser at hun har det bedre med deg, og det motsatte hvis hun har det bedre med en annen Anonymkode: 9a280...3ec 1
Mountain Man Skrevet 3. april 2023 Forfatter #16 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er det som holder dere sammen ellers? Anonymkode: 9a280...3ec Dyp kjærlighet, felles interesser og fantastisk sex... 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #18 Skrevet 3. april 2023 Mountain Man skrev (3 minutter siden): Dyp kjærlighet, felles interesser og fantastisk sex... Jeg hadde mistet respekten for mannen min om han begynte å få ideer om at jeg burde gå ut og ligge med noen andre. Og siden dere har det så bra, hvorfor sabotere det nå? Anonymkode: ead14...3cb 17 1
AnonymBruker 42 Skrevet 3. april 2023 #19 Skrevet 3. april 2023 Mountain Man skrev (35 minutter siden): Takk for saklige svar! Saklig svar er ; ingen kjenner kÅna di, og at du kanskje burde snakke litt mer med henne... Dere har strengt tatt vært sammen i ca. 1000 år ... Jeg hadde dumpet partneren min om hun plutselig hadde hadde "gitt" meg muligheten til å "velge noen andre", imens andre muligens hadde synes det var det besteste som kunne hendt dem og forholdet deres... Spill på lotto eller og/eller snakk med kÅna... Får man mer "mandigheten" om man leder ekteskapet, og driver med jakt og kampsport forresten? 11
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #20 Skrevet 3. april 2023 Mountain Man skrev (20 minutter siden): Endelig. Tusen takk for ett nyttig svar! 🙏 Ja. Vi kommuniserer bra. Jeg føler ikke at hun er følelsesmessig åpen for andre. Men seksuell tiltrekning er jeg ikke like sikker på. Jeg ønsker at hun skal skjønne at jeg er ok med at hun kan ha friheten. Men selvfølgelig ønsker jeg ikke og bli byttet ut så det er derfor jeg ønsker å kaste ut spørsmålet i tilfelle noen har saklige tanker om det eller erfaring. Da er det viktig at dere fortsetter kommunikasjonen mens hun utprøver dette. Dere må ha regler, feks ikke i egen hjemby og ikke noe kontakt etter sex med den andre personen. Ikke flere ganger med samme person kan også være en regel. Anonymkode: 29c82...4cf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå