AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 Bor i Oslo. Blir litt varm midt på dagen, ellers fryser jeg hele døgnet. Går med ullundertøy, ullsokker, og tykk ullgenser. Fryser dere? Anonymkode: 48ea8...e1a
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #2 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bor i Oslo. Blir litt varm midt på dagen, ellers fryser jeg hele døgnet. Går med ullundertøy, ullsokker, og tykk ullgenser. Fryser dere? Anonymkode: 48ea8...e1a Nei. Bor på lier, har vær ti pluss ute. Inne har jeg varmen på 21 grader hele tida da, er heldig nok som har varmepumpe. Anonymkode: a56bd...2fb
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #3 Skrevet 3. april 2023 Det blir gradvis varmere, men vinteren har vært lang og kald og jeg pakker meg fortsatt godt inn i ull. Nå er det heldigvis 16 grader inne, så det kommer seg. Anonymkode: a2ef3...7da
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #4 Skrevet 3. april 2023 Fryser du så beveg deg bedre. Ved dårlig sirkulasjon blir man gjerne kaldere. Anonymkode: 6bc76...b53
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #5 Skrevet 3. april 2023 Nei, jeg fryser ikke. Jeg fryser lett, men kler på meg flere lag. Du er sikkert skikkelig frysepinn? Pøs på med lag på lag helt til du ikke fryser mer! Anonymkode: f6576...259
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #6 Skrevet 6. april 2023 Bruker to collegegensere fortsatt. Sen vår. Anonymkode: 57a60...229
skruf Skrevet 6. april 2023 #7 Skrevet 6. april 2023 Jeg er skikkelig frysepinn og bruker så og si bare ulloverdeler fortsatt. Som oftest ei tynn ulltrøye fra janus innerst og hjemmestrikket utenpå den. Nå har det blitt litt varmere så jeg har brukt bomullsgenser eller bluse med strikket vest utenpå. Eller strikket genser rett på huden Har brukt mye kjoler med lange ermer som når ned til knærne i ull eller babycord i vinter, bruker tynn ulltrøye innerst+ullstrømpebukse og ullsokker på beina. Eller tovede tøfler. Mye varmere enn jeans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå