Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 1. januar 2006 #1 Skrevet 1. januar 2006 Traff en fyr for ca 1 og en halv mnd siden. Vi hardrevet på sammen siden da, men vi er ikke ilag! tror det holder på å utvikle seg til et forhold, men har bestemt oss for å ta oss god tid til å bli kjent å sån...Å så har det seg slik at han har bursdag til helga og vi skal treffes da, han tror jeg ikke vet at han har bursdag da..føler d blir teit vist jeg ikke kjøper noe, mensamtidig så syns jeg det er så vannskelig å kjøpe noe til noen som en ikke er sammen med men er mere enn bare venn med...Noen tips???hva kjøper man? hvor mye penger skal en legge borti en sån gave???
Majka Skrevet 2. januar 2006 #2 Skrevet 2. januar 2006 Du kunne jo kanskje gitt en gave som gjør at dere får gjort noe sammen? Tenger jo ikke være så dyrt, også blir dere jo bedre kjent Kino, middag, bowling, konsertbillett, gocart, dansekurs, fotokurs... Eller kanskje du kan kjøpe inn masse spennede råvarer og et par flasker vin. Så kan dere kokkelere sammen på kjøkkenet? Om du vil gjøre det helt enkelt så kan du kanskje bake en kake? Gutter pleier like det (i hvertfall min...)
Gjest McCormack Skrevet 2. januar 2006 #3 Skrevet 2. januar 2006 Oppsann....jeg syns det stod "problemer med å finne en gay"...
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 2. januar 2006 #4 Skrevet 2. januar 2006 En aldri så liten feil i overskriften ....Noen flere tips??..blir det teit vist jeg kjøpe en tøff skjorte eller noe sånt??åååå gud jeg har ikke peiling:(...vil ikke at det skal virke for voldsomt heller
LilleBille Skrevet 2. januar 2006 #5 Skrevet 2. januar 2006 En god flaske vin er ofte greit å gi - ikke for personlig - men stort sett alltid velkomment (om det ikke er spesielle grunner til at alkohol er uaktuelt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå