AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 Så dette er sykt flaut, faktisk så flaut at jeg ikke vil til legen med problemstillingen engang. Men var så nøden i helgen, så bestemte meg for og bruke en fleshlight på meg selv, og det gikk fint, var fornøyd etter *økten* men idag når jeg våknet opp så har hele forhuden svulmet opp, og det føles som det er en string rundt hele penis hodet. Spørsmålet mitt blir da. Er det krise, eller vil det gå over av seg selv? Prøvde og google, men ble liksom ikke noe klokere av det. Anonymkode: 44469...df2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #2 Skrevet 3. april 2023 Du brukte sikkert ikke nok glid slik at friksjonen ble for stor og skapte irritasjon. Hold området rent. Bruk bare vann. Hvis du har for trang forhud kan du sprøyte vann innunder (selvfølgelig ikke en sprøyte med spiss). Går det ikke over/blir verre etter noen dager må du kontakte lege. Anonymkode: f6e63...372 1
kaffegirl Skrevet 3. april 2023 #3 Skrevet 3. april 2023 Ikke svaret du vil ha, men du bør nok dra til lege, da dette høres ut som parafimose. Må bare si at dette er ikke noe å skamme seg over, og helsepersonell har vært borti liknende tilfeller 100 ganger før! https://nhi.no/sykdommer/mann/penis/parafimose/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå