Gå til innhold

Føler jeg har vært et helvete å ha med å gjøre i det siste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sur og tverr, maser og er misfornøyd, lei meg og gråter lett, tåler ingenting mer. Alt er galt. Nå ha mannen dratt med seg barna på hytta så er planen at jeg kommer senere...

Andre som kjenner seg igjen? Det verste er at jeg føler meg helt forferdelig etterpå... hvordan komme over det?

Anonymkode: 87497...845

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger får jeg "monsterPMS" og da er jeg omtrent som du beskriver. Det er helt forferdelig å eksistere i egen kropp og alt er feil. Heldigvis vet jeg at det forsvinner etter ca ei uke. Om det ikke er PMS og det er noe som vedvarer bør du kanskje søke legehjelp?

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Hvorfor er du sånn? Er alltid en grunn. 

For min del var det pga et ekteskap som ikke fungerer. Nå blir det skilsmisse og vi er begge allerede lykkeligere. 

Skrevet

Pust ut og kos deg med alenetiden din❤️
Du kan sende en kjærlig melding til mannen din og takke for at han har «holdt ut» i de værste stormene dine, og si at du vet du har vært urimelig i det siste. Så setter du deg ned med et glass vin og ser på Netflix eller noe annet kos for deg. 
Ikke føl at det er feil, galt eller noe annet med deg pga dette. Det topper seg for alle en eller annen gang- og nå var det deg. Dette ordner seg, det bare rant over. 
Neste gang er det kanskje mannen din som får sin «greie» 🤷🏼‍♀️

Vi er bare mennesket, og vi burde være godere med oss selv enn det vi kanskje tenker over i hverdagen❤️ 

Skrevet

Hva kan det komme av da, tror du? Og hvordan har du det med mannen din, har dere gode samtaler om følelser, eller er han vanskelig å leve med?

AnonymBruker
Skrevet

Har du mulighet til alenetid med barnefri innimelllom, så tror jeg det er sunt. 

Trener/mosjonerer du? For meg hjelper det veldig å komme seg bort og gå en tur på kvelden i ro og fred. 

Anonymkode: f76f8...343

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Det er ganske greit å vite.  Noen kommer faktisk i overgangs alderen  hardt å brutalt i 35 åra.  Og hormoner  kan kødde humøret og deg ganske godt. 

Anonymkode: aa0c8...1c1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sånn og var sånn. Heftig pms. Men det var ille da, til den grad at jeg fikk medisiner. Nå er jeg skilt og ejg tror ikke ekteskapet gjorde det noe bedre. Dessverre. 

Anonymkode: 5d120...c1d

AnonymBruker
Skrevet

Som å lese om jeg selv for tiden! Jeg går konstant rundt med dårlig samvittighet og vondt i magen fordi jeg er så fælt!

Men her kommer det av at vi har et barn på 10 mnd som sliter med tannfrembrudd, sover dårlig på natten og en mann som jobber mye og har lite tid til å avlaste meg. Jeg føler meg utslitt, men har ikke rom for å hente meg inn.

Heldigvis vet vi begge at dette er en periode og at det vil gå over når jeg får hentet meg litt inn.

Det er også godt at mannen alltid tar imot meg og trøster, selv om jeg kanskje har vært urimelig. Jeg klarer se det selv, og beklager oppførselen etterpå. Det er jo ikke nødvendigvis greit, men jeg klarer ikke styre meg hvis det blir "for mye". 

Sender deg en stor klem og håper du får det bedre med litt alenetid og kanskje kjenne på hvor skoen trykker ❤️

Anonymkode: 2cfff...c76

Skrevet

Jeg blir nysgjerrig på livssituasjonen din. Slike forandringer skjer ikke av seg selv. 
Har du kommet i overgangsalderen, er du utbrent på jobben, har du det greit ellers?
Man kan ha det fint, men føle seg dritt...

Det er nok viktig at du finner ut av hvorfor du mister besinnelsen, og hvorfor du tar det ut på dem rundt.
Er det noe annet du kan gjøre når det koker? Hogge ved eller noe? Boksesekk?

Når utbruddene har skjedd så er det vel ikke annet å gjøre enn å legge seg flat og beklage.
- Med mindre noen bevisst trigger de vonde følelsene dine. Noen har også det som en strategi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...