Gå til innhold

Kvinnelige problemer mtp. Hyppig sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Lever i ett forhold med en mann med høy sexdrift. Jeg er glad i sex selv jeg, men med full jobb og 2 barn i bhg og barneskole alder synes jeg ofte søvn, kjærstetid og egentid er mer fristende enn sex flere ganger i døgnet. Jeg er fornøyd hvis vi har sex 4-6 ganger i uken, og blir litt frustrert over at han ikke er det. Har vi sex på sofaen en kveld vil han gjerne ha sex igjen når vi legger oss. Jeg kjenner jeg blir litt irritert over at han ikke kan være fornøyd. Går det 3-4 dager kan han komme med kommentarer om at «det er jo så lite sex om dagen så…» og vi har helt ulik oppfatning av hvor ofte vi har sex. Jeg har flere ganger sagt at jeg må skrive det ned så jeg kan bevise for han at mine beregninger stemmer😅 Jeg vet at han på sin side nok er frustrert over at jeg ikke vil ha sex oftere, og jeg vet jo at det bare er en veldig stor kjærlighetserklæring og jeg føler meg jo veldig attraktiv og det er absolutt deilig. 

Jeg blir ofte litt sår nedentil etter sex, en liten rift her eller litt ubalanse der og det er ikke godt når det svir når man tisser etter sex. Jeg er alltid våt eller bruker glidemiddel hvis det trengs, så er ikke derfor. Jeg går alltid på do etter sex for å unngå ubalanse i underlivet og urinveisinfeksjon eller sopp, og det er en ting til som gjør at jeg synes det er litt «jobb» å ha sex ofte, han kan bare slukne i sengen, jeg må opp og ordne meg. Jeg må også bruke bind dagen etter sex, hvis ikke blir undertøyet helt klissete av det som renner ut, og igjen er det da god grobunn for sopp som jeg gjerne vil unngå. Er det ikke andre kvinner som har det slik? Er det bare jeg som kjenner på at det begrenser lysten når man vet om plagene som ofte kan komme..?

Jeg synes det er godt når mensen kommer fordi jeg har en «gyldig grunn» for å ikke ønske sex, og synes det er godt å kunne kose uten seksuelle undertoner. Det skal da vel ikke være slik? Jeg har sagt ifra at det hadde vært fint med mer kos uten seksuelle undertoner, og han har blitt litt flinkere på det, men det er fortsatt sånn at hovedbolken av oppmerksomhet er seksuell, med tafsing og tungekyss.. deilig, men på en måte også slitsomt. Er jeg helt idiot som ikke setter pris på det..? 

Anonymkode: 7352e...44e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei.

Lever i ett forhold med en mann med høy sexdrift. Jeg er glad i sex selv jeg, men med full jobb og 2 barn i bhg og barneskole alder synes jeg ofte søvn, kjærstetid og egentid er mer fristende enn sex flere ganger i døgnet. Jeg er fornøyd hvis vi har sex 4-6 ganger i uken, og blir litt frustrert over at han ikke er det. Har vi sex på sofaen en kveld vil han gjerne ha sex igjen når vi legger oss. Jeg kjenner jeg blir litt irritert over at han ikke kan være fornøyd. Går det 3-4 dager kan han komme med kommentarer om at «det er jo så lite sex om dagen så…» og vi har helt ulik oppfatning av hvor ofte vi har sex. Jeg har flere ganger sagt at jeg må skrive det ned så jeg kan bevise for han at mine beregninger stemmer😅 Jeg vet at han på sin side nok er frustrert over at jeg ikke vil ha sex oftere, og jeg vet jo at det bare er en veldig stor kjærlighetserklæring og jeg føler meg jo veldig attraktiv og det er absolutt deilig. 

Jeg blir ofte litt sår nedentil etter sex, en liten rift her eller litt ubalanse der og det er ikke godt når det svir når man tisser etter sex. Jeg er alltid våt eller bruker glidemiddel hvis det trengs, så er ikke derfor. Jeg går alltid på do etter sex for å unngå ubalanse i underlivet og urinveisinfeksjon eller sopp, og det er en ting til som gjør at jeg synes det er litt «jobb» å ha sex ofte, han kan bare slukne i sengen, jeg må opp og ordne meg. Jeg må også bruke bind dagen etter sex, hvis ikke blir undertøyet helt klissete av det som renner ut, og igjen er det da god grobunn for sopp som jeg gjerne vil unngå. Er det ikke andre kvinner som har det slik? Er det bare jeg som kjenner på at det begrenser lysten når man vet om plagene som ofte kan komme..?

Jeg synes det er godt når mensen kommer fordi jeg har en «gyldig grunn» for å ikke ønske sex, og synes det er godt å kunne kose uten seksuelle undertoner. Det skal da vel ikke være slik? Jeg har sagt ifra at det hadde vært fint med mer kos uten seksuelle undertoner, og han har blitt litt flinkere på det, men det er fortsatt sånn at hovedbolken av oppmerksomhet er seksuell, med tafsing og tungekyss.. deilig, men på en måte også slitsomt. Er jeg helt idiot som ikke setter pris på det..? 

Nei, men du er gift med en idiot.

Anonymkode: bbddb...7a7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har vi sex på sofaen en kveld vil han gjerne ha sex igjen når vi legger oss. Jeg kjenner jeg blir litt irritert over at han ikke kan være fornøyd

Vær glad du er såppas attraktiv for han at du gjør han så kåt, du hadde nok likt det dårligere om han ikke ble særlig tent på deg, og heller tok seg en runk. Slik som livssituasjon til dama er nå, så har jeg endel mer lyst enn henne, men hun elsker allikevel at hun gjør meg så kåt, hadde hun blitt irritert fordi hun gjør jeg kåt, så hadde jeg funnet meg en annen dame 

Anonymkode: b2635...8ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke å ha mensen for å ha en gyldig grunn til å ikke ha sex. Det at du ikke har lyst er en gyldig grunn og om mannen din ikke respekterer det så tenker han som en voldtektsmann (at det er ok å ha sex med noen som ikke har oppriktig lyst) og er faktisk ikke noe å samle på. 

Om du absolutt trenger flere grunner kan du jo vise han denne, lære han om kvinnekroppen og syklusen og skylde på det, for det er ikke bare mensenuka kvinner sliter, men også uka før og etter så i realiteten har vi bare en uke "fri" https://www.instagram.com/reel/CqBLl7mgotL/

Anonymkode: 273fe...a7c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde stortrivdes med en som mannen din og er regelrett utsultet på sex om det går noen dager uten. Men jeg stusser over den biten med nærhet som du etterlyser og at du må ha mensenalibi for å si nei.

Det virker som at ubalanse i skjeden er en sak du kanskje bør ta tak i?

Anonymkode: 1181b...dae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det skal da vel ikke være slik?

Er jeg helt idiot som ikke setter pris på det..? 

Nei det skal ikke være slik.

Nei du er ikke idiot.

Når jeg leste innlegget ditt tenkte jeg bare «hjelp, hadde aldri orket et sånt forhold».

Anonymkode: bb392...0f6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde stortrivdes med en som mannen din og er regelrett utsultet på sex om det går noen dager uten. Men jeg stusser over den biten med nærhet som du etterlyser og at du må ha mensenalibi for å si nei.

Det virker som at ubalanse i skjeden er en sak du kanskje bør ta tak i?

Anonymkode: 1181b...dae

Ja, det gjør jeg jo med en gang jeg merker det, med laktal balanse.. men synes jo det er ganske ofte man må drive og pleie en vulva når man har regelmessig sex da.. blir bare litt fed up..

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres slitsomt ut. Jeg må alltid dusje underlivet etter sex for å ikke få ubehag. Men jeg blir aldri sår etter sex og jeg bruker aldri bind etter sex. Sæden renner ut ganske fort så har aldri hatt noe problem med det. Bare jeg får tatt en kjapp vask rett etterpå så går det bra. Vet ikke hva som er vanlig på dette området. Men jeg skjønner godt at du blir lei av at han er så lite fornøyd med å ha så mye sex som dere egentlig har. Han virker veldig intens og ustoppelig ifht sex og det tror jeg de fleste ville oppleve som slitsomt i det lange løp. Snakk med han om det, for dette kan bli et stort problem etterhvert. 

Anonymkode: 40bb6...d9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare gi beskjed om at tre ganger i uka er passe.

Anonymkode: bbddb...7a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...