Lady Lovelylocks Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 Har noen her bestilt gulvteppe på nett, fra Norge eller utenlands? Hvilken nettside brukte du, og er du fornøyd?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #2 Skrevet 5. april 2023 Jeg kjøpte på Jotex, megafornøyd! Anonymkode: ae25f...790
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 Jeg prøvde også Jotex. Bestilte et oransje teppe. Ganske stort var det også. To ganger. Begge ganger måtte jeg på postkontoret og hente et brunt teppe, for så å kontakte dem for retur og bakse det brune teppet tilbake til postkontoret. Jeg torde ikke å prøve flere ganger. Anonymkode: 11740...f05
Lady Lovelylocks Skrevet 14. mai 2023 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2023 Denne hadde jeg glemt… Endte med å bestille fra Ellos. Takk til dere som svarte 😊
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #6 Skrevet 14. mai 2023 Har nettopp kjøpt fra Trendcarpet.no. kjempegod kvalitet, rask levering og ingen kostnader for sending/porto. Kjøpte et stort til kjellerstue og en matte til gjesterom. Anonymkode: 5cb36...8d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå