Gå til innhold

Tørr du å hoppe fra 10ern?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller å stupe fra 10ern?

Anonymkode: 927ad...080

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Overhodet ikke. 

Anonymkode: 3e627...f62

AnonymBruker
Skrevet

Kunne sikkert gjort det om jeg måtte, men etter fire prolapser i ryggen og bikka femti så hadde det vel i grunn vært ren idioti. 

Anonymkode: 32267...1e4

• Nyttig 1
Skrevet

Nei!

Skrevet

No way!
Ikke pga høyden (elsker høyder), men frykten for at jeg skal lande litt feil og at det dermed gjør vondt å treffe vannflaten. 

Skrevet

Overhodet ikke! Tør ikke å hoppe fra "1-meteren" heller 😝

AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke engang fra 3 metern

Anonymkode: 34d02...66e

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg ikke helse til at jeg hadde ville risikert å gjøre det, om jeg ikke måtte, da skulle jeg gjort det.

Jeg elsket høyder da jeg var lita, klatret høyt, hoppet fra 5-meteren som lita (var det høyeste i den svømmehallen).

Neste skoleår måtte jeg tvinge meg selv til å hoppe fra 3-meteren, og gjorde det kun en gang. Forstod aldri hvorfor.

Da jeg var mellom 25 og 30 år snakket jeg med et familiemedlem som er få år eldre enn meg, og vi mintes en tur vi hadde vært på en sommer da jeg var 10 år. "...da du hoppet, jeg kunne jo ikke være dårligere, så jeg måtte jo også gjøre det..."sa hun. Jeg forstod ingenting. Husket alt rett før det vi opprinnelig snakket om, det vi rett etter gjorde, hvordan ting ble diskutert, alle detaljer rundt, hvem som var tilstede og deltok i samtalen osv. Og så husket jeg at vi gjorde det vi gjorde rett etter. Men jeg hadde fullstendig fortrengt noen minutter mellom der, hva som skjedde fra A til B. Men da hun sa dette, før hun hadde nevnt noen detaljer fikk jeg glimt av hendelsen tilbake og kunne nevne helt konkrete detaljer om det, selv om jeg fremdeles hadde fortrengt selve hoppet. Etter dette kom hele episoden tilbake til meg, glimptvis over litt tid. Viste seg at jeg hoppet fra en høyde som var rundt 12-13 meter, med først å gå ut på en planke som vaiet jo lenger jeg kom utpå, og når jeg først var utpå var det ikke mulig å angre og komme meg tilbake. Husker følelsen nå mens jeg skriver det...

Så, jeg hoppet, husker alt. Men i 15+ år hadde jeg fortrengt det 100 %. Merkelig følelse!

Så nei, jeg har ikke noe ønske om å hoppe fra 10-meteren ;) Har hoppet noen ganger til fra 3-meteren bare for å utfordre meg selv til å se at jeg kan overvinne meg selv, men ser ingen hensikt i å nå, som god voksen, tvinge meg selv til å hoppe fra større høyder.

Anonymkode: bfe27...e21

Skrevet

Jeg tør knapt å stå på en stol :ler:

Tre meter kunne jeg forhandlet meg til. Under sterk tvil :fnise:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg gjorde det lett i ungdommen. Jeg likte å stupe. Nå har jeg ikke kroppskontroll nok til at det er klokt å prøve. Jeg har en fysisk skade som kunne rammet meg hardt, også om stupet var vellykket.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei. Jeg gjorde det da jeg var tenåring, men nå er det helt uaktuelt. 🙃

Gjorde mye annet på den tiden som jeg heller ikke ville finne på nå. Kjøre på ski i skredterreng og utenfor løyper for eksempel. 

Endret av solmåneogstjerner
AnonymBruker
Skrevet

Tørr er noe helt annet 😃. Det heter "tør".

Anonymkode: 45ccd...2e7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg TØR ikke det. 

TØRR er ikke det samme som TØR!

Anonymkode: c9edd...bed

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på det som fullstendig meningsløst. Hvorfor skal man risikere helsa for noe så teit?

Anonymkode: 1ac99...252

Gjest Warrior
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg tør nå. Hadde sikkert bare tissa på meg på vei ned. Hadde i alle fall gjort det hvis jeg måtte. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke tørr etter å ha hoppet i bassenget.

Anonymkode: 69f6d...bdd

Gjest Dingeldangel
Skrevet

Nei. Sikkert ikke fra 3 meteren heller!

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg pleier bare å hoppe fra bassengkanten

Anonymkode: 2f360...49b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eller å stupe fra 10ern?

Anonymkode: 927ad...080

Ikke hvis det er vann under. 

Skrevet

Man blir ikke tørr av å hoppe fra tier'n, nei, om det er vann under.

Jeg tør aldri i livet å hoppe fra en sånn høyde. Jeg har høydeskrekk, og et snev av vannskrekk også, etter en nesten-drukningsulykke på skolesvømmingen da jeg var 8.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...