AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 Hatt en flørt på Tinder pågående lenge, gått over til snap, messenger og FaceTime. Første ukene var det teksting hele tiden, flere timer pr dag. Vi var ekstremt like, å hadde samme verdier og mål for fremtiden. Har også hatt mange timer på FaceTime, praten gikk i ett. Hadde jo også planer om å treffes nå i påsken. Plutselig ble han litt mindre påkoblet, for å så være veldig på igjen. Jeg sender noen snapper i ny og ne, får stort sett alltid positive svar tilbake på dem, men ikke noe som kan bygge videre på en samtale i grunnen.. Jeg har litt lyst å konfrontere han, ikke direkte men spør på en litt tøysete måte. Men igjen, så ser jo jeg at han er aktiv på Tinder å jeg har jo forståelse for at han leter enda. Jeg syns bare det er rart at han la ned så mye energi i meg, for å så ikke gidde mer. Så, skal jeg bare la ting ligge? Å la han gå..? Anonymkode: d9bf0...033
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #2 Skrevet 3. april 2023 Treff han og se om det er noe i mellom dere før du gjør noe mer. Anonymkode: fca3a...908 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #3 Skrevet 3. april 2023 Hvor gammel er dere?👀 En godt voksen mann som vimser frem og tilbake på sine følelser og oppførsel, er rødt flagg spør du meg. Anonymkode: 59b39...93e 2 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #4 Skrevet 3. april 2023 Spørre på en tøysete måte er feigt og vil aldri gi deg noe klarhet. Skal man spørre om ting så konfronter på en ordentlig og klar måte og krev et klart svar. Det sagt så er det jo ganske åpenbart i dette tilfellet at han ikke er seriøs. Så du vil heller ikke få noe seriøst svar, fordi menn som dette liker å ha døren halvåpen og ikke lukke den ved å svare ærlig rett ut. Dere har vært i kontakt lenge og han har ikke bedt deg på date, ergo han er ikke interessert. Han har det som plommen i egget med den kontakten dere har hvor du sender dristige(?) bilder til han og flørter, det er ukomplisert og uforpliktende akuratt som han trives med. Han er på aktiv leting etter andre damer og du er ikke i tankene hans utenom når han kjeder seg og vil flørte litt med noen igjen. Får han ikke raskt svar fra en av de 30 andre jentene han snapper på samme måte med så sender han til deg. Han la mye innsats i det i starten for å få deg til å tro han var interessert og investert i akuratt deg, sånn at han kunne få deg til å bli med på flørtingen og bildedelingen hans. Det er samme oppskrift de bruker på hver jente, masse komplimenter og oppmerksomhet i begynnelsen for å skape en falsk connection og når den er skapt og de har deg der de ville ha deg så går jakten videre til noen andre og du får små drypp av flørt for å holde deg på kroken så lenge som mulig. Useriøst og umodent, bare å slette sånne menn. Ikke noe vits å konfrontere eller spørre om noe, handlingen sier alt. Dette er typisk tindergutter som ber om snap, samme regla alltid. Jeg har sluttet å gi snap til gutter på Tinder for de er aldri seriøse når alt kommer til alt, de vil bare ha noen bilder de kan runke til før de sovner og litt ego boost ved å få hjerter og oppmerksomhet. Anonymkode: b6d37...f34 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #5 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hatt en flørt på Tinder pågående lenge, gått over til snap, messenger og FaceTime. Første ukene var det teksting hele tiden, flere timer pr dag. Vi var ekstremt like, å hadde samme verdier og mål for fremtiden. Har også hatt mange timer på FaceTime, praten gikk i ett. Hadde jo også planer om å treffes nå i påsken. Plutselig ble han litt mindre påkoblet, for å så være veldig på igjen. Jeg sender noen snapper i ny og ne, får stort sett alltid positive svar tilbake på dem, men ikke noe som kan bygge videre på en samtale i grunnen.. Jeg har litt lyst å konfrontere han, ikke direkte men spør på en litt tøysete måte. Men igjen, så ser jo jeg at han er aktiv på Tinder å jeg har jo forståelse for at han leter enda. Jeg syns bare det er rart at han la ned så mye energi i meg, for å så ikke gidde mer. Så, skal jeg bare la ting ligge? Å la han gå..? Anonymkode: d9bf0...033 Hæ? Er jo ikke rart kontakten avtar om relasjonen deres kun er digital. Han har ikke lagt ned mye energi i det hele tatt. Dere kommuniserer jo bare digitalt. Dere har jo ikke en gang en personlig relasjon. Er dette dating i 2023? Anonymkode: 0a649...ccc 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #6 Skrevet 3. april 2023 Jeg skjønner ikke at dette er noe å bli urolig for, dere er jo fortsatt bare i bli kjent-fasen og har ikke møttes engang! Møt ham og se om du er interessert i å gå videre da, ihvertfall. Du må kunne gi folk en sjanse før du begynner å stille forventninger og krav til dem. Anonymkode: 7add2...326 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #7 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor gammel er dere?👀 En godt voksen mann som vimser frem og tilbake på sine følelser og oppførsel, er rødt flagg spør du meg. Anonymkode: 59b39...93e Følelser? De har jo ikke møttes en gang. En relasjon kun basert på digitale løsninger/meldinger hadde jeg giddet i nøyaktig 3 dager. Voksne, normale mennesker har ikke denne type relasjon og omtaler den som meningsfull og personlig. Anonymkode: 0a649...ccc 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #8 Skrevet 3. april 2023 Hadde sagt rett ut, det hadde vært hyggelig å treffes, passer det( fortsatt) nå i påsken? Ikke si noe om at du "merker han trekker seg litt unna"... bla, bla. Sier han ja til å treffes nå i påsken. Så hadde jeg svart noe om at du ser frem til det. Men hadde bedt han komme med et forslag til tidspunkt. Blir det snakket bort så hadde jeg fadet han ut ganske raskt. Om det skal bli noe, så må han vertfall ha av minimum interesse for å treffes. Anonymkode: 4af8e...851 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #9 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Følelser? De har jo ikke møttes en gang. En relasjon kun basert på digitale løsninger/meldinger hadde jeg giddet i nøyaktig 3 dager. Voksne, normale mennesker har ikke denne type relasjon og omtaler den som meningsfull og personlig. Anonymkode: 0a649...ccc Han er jo av og på, med andre ord: En fyr som vimser med sine følelser, tanker og handlinger. Anonymkode: 59b39...93e 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #10 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hadde sagt rett ut, det hadde vært hyggelig å treffes, passer det( fortsatt) nå i påsken? Ikke si noe om at du "merker han trekker seg litt unna"... bla, bla. Sier han ja til å treffes nå i påsken. Så hadde jeg svart noe om at du ser frem til det. Men hadde bedt han komme med et forslag til tidspunkt. Blir det snakket bort så hadde jeg fadet han ut ganske raskt. Om det skal bli noe, så må han vertfall ha av minimum interesse for å treffes. Anonymkode: 4af8e...851 Sørg isåfall for å møtes på offentlig sted for en gåtur, matbit, museum eller lignende. Ønsker han en hjemmedate eller med alkohol inne i bildet er det kun sex han tror han skal få ut av møtet og er ute etter, ergo ikke noe seriøs fyr. Anonymkode: b6d37...f34 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #11 Skrevet 3. april 2023 Det kan jo hende han bare fant ut at han ikke var så interessert. Anonymkode: 1eddb...eb4 2
exictence Skrevet 3. april 2023 #12 Skrevet 3. april 2023 Jeg tenker at det er vanlig og naturlig at man legger mye energi i det i begynnelsen for å se om dette er noe man vil gå videre med. kanskje er det ikke det, og det merker man noen ganger ikke før det er gått litt tid. Tror neppe jeg ville konfrontert han med det. Men hvis jeg var interessert, så hadde jeg sagt det, og så hadde jeg jo forstått på han om han var det og. 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #13 Skrevet 3. april 2023 Veldig mye synsing og antagelser her, om hva slags mann dette er. Greia er vel trolig at det ble lovende og intenst fra begge sider, men når ingen greier å legge til rette for å møtes, så er sjansen stor for at det aldri blir noe. Det blir bare en flørt, som ts skriver. Noen må faktisk tørre å gjøre det litt mer konkret og alvorlig. Anonymkode: 6b55e...f03 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #14 Skrevet 3. april 2023 Kjenner meg igjen. Har også "en sånn" som jeg har pratet veldig mye med over tid men ikke møtt. Ekstremt på til tider og alt klaffer liksom, men han har også innrømt at han snakker med flere så jeg tar alt han sier med en klype salt og legger ikke så mye i det. Mulig han du snakker med er av samme type... Mitt råd er å spørre rett ut og være forberedt på et svar du kanskje ikke ønsker, men da vet du i alle fall og kan ta et valg ut fra det. Anonymkode: e7184...231
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #15 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det kan jo hende han bare fant ut at han ikke var så interessert. Anonymkode: 1eddb...eb4 Dette. Man prater, blir kanskje intressert, men så er det noe som gjør at man mister interessen. Det er lov! Å prate mye med noen, er ingen forpliktelse. Det er lov å miste interessen for å møte noen. Bedre han mistet den før dere møttes. Så slapp dere bruke tid og energi på det. Anonymkode: d81ff...c18 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #16 Skrevet 9. april 2023 Ts her. Siste dagene har ikke jeg fått noe respons på snap. (Har sendt random snaps som jeg sender til andre også). I dag var jeg slettet 🤷♀️ Anonymkode: d9bf0...033 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #17 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ts her. Siste dagene har ikke jeg fått noe respons på snap. (Har sendt random snaps som jeg sender til andre også). I dag var jeg slettet 🤷♀️ Anonymkode: d9bf0...033 Kjipt, men da slipper du ihvertfall å kaste bort mer tid på han. Anonymkode: 1eddb...eb4
Andro Skrevet 9. april 2023 #18 Skrevet 9. april 2023 Det er en del opptatte menn som gjør dette for spenningens skyld, og i ferien har de ikke alenetid ved pc-en...
svartkatt Skrevet 9. april 2023 #19 Skrevet 9. april 2023 Det er ytterst sjelden at man er så like og samkjørte og at virkeligheten er så flott som det virker som i begynnelsen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #20 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Kjipt, men da slipper du ihvertfall å kaste bort mer tid på han. Anonymkode: 1eddb...eb4 Ja, jeg syns det egentlig er veldig kjipt. Da han gjorde dagene mine mye gøyere. Har pr dags dato aldri klaffet så bra med noen fra Tinder før. Stort sett er det bare tørr prat og noen kjedelige dater før det ikke blir noe mer.. Anonymkode: d9bf0...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå