AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 Daten fortalte meg dette i går, aldri hørt om denne Ben før, da jeg er ei 42 år gammel kvinne som ikke henger særlig mye på nett😁 Nå har jeg da googlet litt på han, fått et lite bilde av at han er veldig trangsynt. Jeg vil gjerne høre fra dere som har litt mere info om denne Ben sine synspunkter. Noen som enten er fan av han selv eller sammen med noen som er det. Jeg er selv veldig åpen og har respekt for de aller fleste, så jeg vet ikke helt om denne daten blir å gå noe videre🤔 Anonymkode: 00b5d...1d9
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #2 Skrevet 3. april 2023 Rasist, kvinnefiendtlig og transfiendtlig konservativ mann. En som har han som forbilde eller i det hele tatt er enig med han hadde vært dealbreaker for meg! Anonymkode: c3782...541 9 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #3 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Rasist, kvinnefiendtlig og transfiendtlig konservativ mann. En som har han som forbilde eller i det hele tatt er enig med han hadde vært dealbreaker for meg! Anonymkode: c3782...541 Huff da😬 Ja, dette kan bli et problem. Da blir det blir det nok ikke en date til. Anonymkode: 00b5d...1d9
000VF000 Skrevet 3. april 2023 #4 Skrevet 3. april 2023 Jeg er selv mann og kan ikke fordra Shapiro. Han selger slangeolje til hovedsakelig gutter og unge menn. Styr unna!! 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #5 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Rasist, kvinnefiendtlig og transfiendtlig konservativ mann. En som har han som forbilde eller i det hele tatt er enig med han hadde vært dealbreaker for meg! Anonymkode: c3782...541 Du lyver masse her! Skam deg. Han er hverken rasist, kvinnefiendtlig eller transfiendtlig. Han er en konservativ jødisk mann som har sunne verdier, du vil ikke klare å finne noe rasistisk, kvinnefiendtlig eller transfiendtlig han har sagt. Så slutt å lyve. Anonymkode: 049d2...2c8 10 9
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #6 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Daten fortalte meg dette i går, aldri hørt om denne Ben før, da jeg er ei 42 år gammel kvinne som ikke henger særlig mye på nett😁 Nå har jeg da googlet litt på han, fått et lite bilde av at han er veldig trangsynt. Jeg vil gjerne høre fra dere som har litt mere info om denne Ben sine synspunkter. Noen som enten er fan av han selv eller sammen med noen som er det. Jeg er selv veldig åpen og har respekt for de aller fleste, så jeg vet ikke helt om denne daten blir å gå noe videre🤔 Anonymkode: 00b5d...1d9 Jeg hører ofte på youtube-klipp fra Shapiro, mens jeg f.eks. lager mat. Jeg er kvinne, i forhold, to barn, 41 år, jobber som lærer. Han har sunne, konservative og intelligente tanker. Ville tatt det som et godt tegn om en jeg datet likte meningene til Shapiro, ville vist at han ikke var en del av den dumme politisk korrekte saueflokken, men kunne tenke litt mer intelligent og selvstendig. Anonymkode: 049d2...2c8 17
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #7 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du lyver masse her! Skam deg. Han er hverken rasist, kvinnefiendtlig eller transfiendtlig. Han er en konservativ jødisk mann som har sunne verdier, du vil ikke klare å finne noe rasistisk, kvinnefiendtlig eller transfiendtlig han har sagt. Så slutt å lyve. Anonymkode: 049d2...2c8 Sorry men forsøket ditt på hjernevask fungerer ikke. Jeg diskuterer ikke med strutsehoder. Anonymkode: c3782...541 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #8 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sorry men forsøket ditt på hjernevask fungerer ikke. Jeg diskuterer ikke med strutsehoder. Anonymkode: c3782...541 Snakker om deg selv her ser jeg. Du klarer jo ikke å støtte oppunder noen av dine påstander om rasisme etc med eksempler. Troll. Anonymkode: 049d2...2c8 7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #9 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Huff da😬 Ja, dette kan bli et problem. Da blir det blir det nok ikke en date til. Anonymkode: 00b5d...1d9 Vær forsiktig med å ta råd fra KG for god fisk. Mange som har røket på en smell der. Anonymkode: a6276...9da 4
DuMåkkeKommeHer Skrevet 3. april 2023 #10 Skrevet 3. april 2023 Hvis man klarer å følge antall ord i minuttet leverer han ofte veldig presise resonnementer, og noen ganger ganske interessante skråblikk. Så er jeg absolutt ikke enig i alt, og også han har nok tråkket i salaten et par ganger, men har samtidig en del overbevisende poenger og nye måter å se på ting på. Han er vel ganske libertariansk konservativ, mener at staten skal være forsiktig med å gå utover folks frihet. Jeg har tilgode å se noe rasistisk eller lignende, men det er vel typiske karakteristikker man slenger mot meningsmotstandere på høyresiden. Han har vel blitt beskyldt for å være antisemitt også, tross at han er jøde så man må nok være litt kritisk til hvilke karakteristikker som er ute og går. Ville heller søkt ham opp selv og hørt et foredrag eller en diskusjon for å gjøre seg opp en egen mening. 7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #11 Skrevet 3. april 2023 Ser det av ham som dukker opp på feeden min på YT, samme med Jordan Peterson og ymse gjester av Joe Rogan. Blir litt som med Kjetil Rolnes for min del, dvs. jeg er ofte uenig, men av og til har alle de nevnte noen gode poenger eller perspektiver som folk har godt av å prøve å forstå. At den liberale venstresiden vil gi munnkurv til alle som har andre meninger enn dem er helt hinsides, og ødelegger for all god samfunnsdebatt. For min del dytter disse kanselleringsfolka meg også over på konservativ side, selv om jeg i utgangspunktet er en lev-og-la-leve fyr. Anonymkode: 31cb6...00f 5
Topsi Skrevet 3. april 2023 #12 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Rasist, kvinnefiendtlig og transfiendtlig konservativ mann. En som har han som forbilde eller i det hele tatt er enig med han hadde vært dealbreaker for meg! Anonymkode: c3782...541 Han er hverken rasist eller kvinnefiendtlig overhodet! Men han er konservativ. Jeg liker ikke synet han har på velferdsstaten, ellers synes jeg han er helt topp 8
Jeg-er-anonym Skrevet 3. april 2023 #13 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Daten fortalte meg dette i går, aldri hørt om denne Ben før, da jeg er ei 42 år gammel kvinne som ikke henger særlig mye på nett😁 Nå har jeg da googlet litt på han, fått et lite bilde av at han er veldig trangsynt. Jeg vil gjerne høre fra dere som har litt mere info om denne Ben sine synspunkter. Noen som enten er fan av han selv eller sammen med noen som er det. Jeg er selv veldig åpen og har respekt for de aller fleste, så jeg vet ikke helt om denne daten blir å gå noe videre🤔 Anonymkode: 00b5d...1d9 Ville heller vært redd om holdningen var ala den første kommentaren til innlegget ditt😉 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #14 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ser det av ham som dukker opp på feeden min på YT, samme med Jordan Peterson og ymse gjester av Joe Rogan. Blir litt som med Kjetil Rolnes for min del, dvs. jeg er ofte uenig, men av og til har alle de nevnte noen gode poenger eller perspektiver som folk har godt av å prøve å forstå. At den liberale venstresiden vil gi munnkurv til alle som har andre meninger enn dem er helt hinsides, og ødelegger for all god samfunnsdebatt. For min del dytter disse kanselleringsfolka meg også over på konservativ side, selv om jeg i utgangspunktet er en lev-og-la-leve fyr. Anonymkode: 31cb6...00f YT? Er det rasistiske young turks du mener? Det er rimelig ekstremt å kalle kanalen sin opp etter en av de verste islamistiske terroristene som begikk folkemord og voldtekt på 1-2 millioner kristne armenere. Anonymkode: 049d2...2c8 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #15 Skrevet 3. april 2023 000VF000 skrev (3 timer siden): Jeg er selv mann og kan ikke fordra Shapiro. Han selger slangeolje til hovedsakelig gutter og unge menn. Styr unna!! Hva koster denne slangeoljen? Anonymkode: da7b7...fc8 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #16 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): YT? Er det rasistiske young turks du mener? Det er rimelig ekstremt å kalle kanalen sin opp etter en av de verste islamistiske terroristene som begikk folkemord og voldtekt på 1-2 millioner kristne armenere. Anonymkode: 049d2...2c8 Er vel heller tvilsomt at Young Turks videreformidler innholdet til de jeg nevner. Jeg mente YouTube. Anonymkode: 31cb6...00f 2
Helene1982 Skrevet 3. april 2023 #17 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Daten fortalte meg dette i går, aldri hørt om denne Ben før, da jeg er ei 42 år gammel kvinne som ikke henger særlig mye på nett😁 Nå har jeg da googlet litt på han, fått et lite bilde av at han er veldig trangsynt. Jeg vil gjerne høre fra dere som har litt mere info om denne Ben sine synspunkter. Noen som enten er fan av han selv eller sammen med noen som er det. Jeg er selv veldig åpen og har respekt for de aller fleste, så jeg vet ikke helt om denne daten blir å gå noe videre🤔 Anonymkode: 00b5d...1d9 Vi er på samme alder, og mitt råd er å gjøre din egen research og gjøre opp din egen mening. Jeg ville også hørt med daten hva han mener med fan. Er det at han synes han er flink til å diskutere og han er enig i en del av det han sier, eller er han ikke kritisk til noe av det Ben Shapiro gjør eller sier. 1
Topsi Skrevet 3. april 2023 #18 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): YT? Er det rasistiske young turks du mener? Det er rimelig ekstremt å kalle kanalen sin opp etter en av de verste islamistiske terroristene som begikk folkemord og voldtekt på 1-2 millioner kristne armenere. Anonymkode: 049d2...2c8 Jeg kommenterte det på fb-siden deres, ble slettet prompte
Cisco Skrevet 3. april 2023 #19 Skrevet 3. april 2023 ''Facts don't care about your feelings'' Han har logiske resonnementer. Liker han godt. 4 1
ltfutt Skrevet 3. april 2023 #20 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du klarer jo ikke å støtte oppunder noen av dine påstander om rasisme etc med eksempler. Troll. Sa han ikke noe svært kontroversielt om palestinere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå