Million Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 Jeg får hver dag varsler opp på mobilen, om at den og den personen "er på Snap Chat!" Skjønner ikke noe av det, for svært ofte er det fullstendig fremmede personnavn som dukker opp? Nå nettopp dukket det opp "Jagdeep Singh er på Snap Chat!" men jeg kjenner ingen indere. Tidligere i dag var det en som het Anne Lise Westby eller noe lignende, og jeg har aldri hørt om den personen heller. Sånn fortsetter lista. Helt fremmede folk. En gang i blant bytter Snap på og henter opp navn på folk jeg har på telefonlisten på mobilen og som jeg en eller annen gang i historien, kanskje for årevis siden, har ringt eller blitt oppringt av. Så hvor henter Snap alle navnene fra og hvorfor varsler de folk på måfå om at tilfeldige navn er på Snap? Er det bare helt spinnvilt og tilfeldig hvilke navn de trekker opp av hatten og sender ut til folk om at nå er den og den på Snap? Prøver å skjønne meg på den greia, men det er jo helt uten mål og mening.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #2 Skrevet 3. april 2023 Er vanligvis folk de tenker er relevante for deg. Typ har fler fellesvenner, er venner på face eller har lagret telefonnummer. Anonymkode: 4f867...fc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå