lille my Skrevet 1. januar 2006 #1 Skrevet 1. januar 2006 (endret) lurer på om hva dere vil annbefale til en kropp som min.... er kort i lortefallet, er generelt stor, med stor og tung byste. er som oftest stolt av mine fremmparter, men de gir meg også problemer når jeg skall kjøpe klær(som no) noen som har et tips til meg??? på brudebutikker har de somregel bare kjedlige kjoler(og kjempe få) til å prøve for oss som er litt større en skinny ..... og da er det jo vanskeli å få "drømmekjolen" , må liksom bare ta det de har..... Endret 1. januar 2006 av lille my
Shea Skrevet 1. januar 2006 #2 Skrevet 1. januar 2006 Engasjer en syerske. Trenger ikke være så dyrt i forhold til å kjøpe en som passer. + at da får du en som passer deg perfekt.
Blueberry Skrevet 1. januar 2006 #3 Skrevet 1. januar 2006 Du skulle fått kjøpt min da (str 46/50)...hehe...men jeg skal ikke markedsføre den her. Jeg fant i alle fall min i en bitteliten butikk. De hadde ett stativ med brudekjoler, og bare to i min størrelse. Jeg falt for den første, og har ennå ikke sett den andre steder.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #4 Skrevet 2. januar 2006 En av mine venninner er stor, men hun fant en helt nydelig kjole i en vanlig salong. Den var todelt med korsett med stener brodert på, og en kanske elnkelt skjørt med samme pynt nederst på kanten. Og slep, det virker forlengende bakfra. Hun fannt drømmekjolen, og det kommer du til å gjøre og. Bare å lete...
Saeria Skrevet 2. januar 2006 #5 Skrevet 2. januar 2006 (endret) Hva med å titte litt på nett, og så få somaras til å sy en du liker til deg? Det koster ikke skjorta. Se f.eks. på www.plussizebridal.com eller www.bridesave.com for å se om du finner noe du liker. Endret 2. januar 2006 av Saeria
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #6 Skrevet 2. januar 2006 de kan jo bestille inn brudekjole i stor str,hvis du skal kjøpe.. jeg vet ikke kossen det er hvis du skal leie.. lykke til
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #8 Skrevet 6. januar 2006 jeg kjøpte min bonny kjole på nettet......... og fikk den levert i en "brude butikk". Den var knall fin.... og jeg så mye slankere ut i den. Se på bonny.com eller noe sånn
Minnie27 Skrevet 6. januar 2006 #9 Skrevet 6. januar 2006 Jeg fikk sydd! Er også lita med store bryster og fikk masse komplimenter over hvor slankende og lekker kjolen var til meg! Unngå allt for stor vidde på skjørtet. Jeg hadde lange ermer på min (trompetermer), og en v-formet utrigning med et skrått liv. Ble meget fornøyd. Betalte 4000 til sydamen (kjente henne litt fra før da). Men jeg er sikker på at du finner noe i en brudesalong også. Der skal de jo ha for alle former og fasonger. Lykke til!
Minnie27 Skrevet 6. januar 2006 #10 Skrevet 6. januar 2006 PS: Hun sydde den på 1 uke... så sånt går fort for de som er drevne....
Gjest Svimle Skrevet 6. januar 2006 #11 Skrevet 6. januar 2006 Jeg er også i en størrelse som er over den meste solgte str i salongene. I byen jeg bor i, på den ene salongen, hadde de utrolig få kjoler som var et hakk større enn hva jeg trengte. Følte at betjeningen også var like ensporet som meg i kjoler, og ikke prøvde å finne MIN kjole. Så jeg reiste til en annen salong, en times kjøring herfra. Der var utvalget helt annerledes, de hadde MASSE kjoler i store størrelser (var litt morsomt å ta på meg kjoler som jeg regelrett svømte i!), og de var veldig opptatt av å finne den rette kjolen til meg - noe de klarte Jeg havnet opp med en snørekjole, mest fordi jeg synes det er fint og fordi det var på akkurat den kjolen. Kjoler med snørerygg er lettere å tilpasse meg, fordi jeg er såpass mye tynnere over midjen enn over bysten. Kjoler med glidelås er for store over midjen, eller for trang over bysten. Du kommer til å finne din drømmekjole, og mitt råd til deg er å prøve andre salonger. Vi er tross alt ikke de eneste som ikke er i standard størrelse!
Gjest gjest 0 Skrevet 6. januar 2006 #12 Skrevet 6. januar 2006 Min venninne er lita med store bryster og hun hadde en nydelig kjole som var slankende og pen. skal se om jeg ikke klarer å finne en lignende på nett... Hun var riktignok ganske normalvektig fra før da.
Gjest gjest 0 Skrevet 6. januar 2006 #13 Skrevet 6. januar 2006 Jeg fant ikke helt den hun hadde, men hvis du går inn på Sincerity og ser på nr 3085 ser du noe lignende. Det jeg tenker på er en kjole med tykke stropper som dekker litt. Min venninne hadde rundt utringning, var svakt skåret under bysten og et skjørt som skrådde ut rett over hoften. Tror nr 3085 har ganske likt skjørt selv om det er vanskelig å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå