AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 Menn som utøver vold mot kvinner , ser de ikke at det er feil at det er å såre en kvinne. Hvorfor gjør de slikt. Jeg hadde en ubehagelig date for en stund siden. Jeg ble tatt kvelertak på, helt til jeg nesten sluttet å puste, det kom uforventet, vi lå i sengen og så på film, helt til han plutselig griper tak i halsen min.. er dette menn uten empati og som er sadister&psykopater? . Etter 1.date så ble jeg sykt redd. Jeg sa til han til og med på melding: ting har gått innpå meg etter å ha vært med deg, du tok kvelertak på meg. Da svarte han: "du liker det helt sikkert, vet du liker det. Du er bare uerfare n og for snill". Da skreiv jeg: nei det liker ikke jeg!ingen kvinner liker menn som utøver vold mot de. Så svarte han: du syns det er hott du. Etterpå truet han meg med å bortføre meg, da sa han: "bortføring er den snille delen , er jo hva jeg hadde gjort med deg når du var bortført" dvs mannen her kan drepe ei kvinne og utøve masse vold og fortsatt tenke: "hun liker jo det, det er hot å skade ei kvinne, jeg liker å se hun lide". Anonymkode: 5ed47...c6d 3
Biloba Skrevet 3. april 2023 #2 Skrevet 3. april 2023 Så elendige menn som det der, finnes det nesten ingen av. Det eneste du trenger å tenke på, er hvordan du kan kjenne igjen menn som har så dårlige personlige egenskaper, og holde deg unna både ham og tilsvarende. 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #3 Skrevet 3. april 2023 De vet at de sårer og skader kvinner, men det er det de tenner på. Det er sadisme og manglende empati ja. Psykopat. Anmeld han, du har innrømmelse fra han på melding at han var voldelig mot deg! Anonymkode: 3a46c...356 3 4
Andro Skrevet 3. april 2023 #4 Skrevet 3. april 2023 Høres ut som Tinder-mann i 40-årene fra Oslo som flere her har skrevet om. Håper at du anmelder ham. Oppsøk lege om du har merker. Få det dokumentert. Skjermdump meldingsloggen, og gi det til politiet. Menn som tar kvelertak når de utøver vold har en statistisk mye høyere sjanse for å faktisk begå drap iflg. amerikansk forskning på vold i nære relasjoner. Stopp ham. 5 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #5 Skrevet 3. april 2023 Det at han plutselig tar kvelertak på deg er sykt. Bra du kuttet han ut kjapt. Men ikke heng deg opp i det han skriver, han kødder/troller med deg, tror han er morsom. Eller så prøver han å skremme deg vekk. Anonymkode: c324d...fda 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #6 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det at han plutselig tar kvelertak på deg er sykt. Bra du kuttet han ut kjapt. Men ikke heng deg opp i det han skriver, han kødder/troller med deg, tror han er morsom. Eller så prøver han å skremme deg vekk. Anonymkode: c324d...fda Han tror ikke han er morsom. Han er rett frem sadist og finner de sårbare jentene som lar tvilen komme han til gode og som bare tenker at "han prøver sikkert bare å være morsom" og som tar i mot all denne dritten fra han. De jentene som fortsetter å møte han fordi de tenker det beste om han og ikke tar den grensesprengende og voldelige oppførselen hans på alvor med en gang fordi de blir så satt ut og tenker at ingen menn kan være så gale. For det er de som voldelige menn vil ha, de som ser det beste i menn og som lar mannen krysse grensene deres, fordi det er de dem etterhvert klarer å få full makt over også til å fortsette sadismen og volden sin med. Anonymkode: 3a46c...356 2 2
Gjest Warrior Skrevet 3. april 2023 #7 Skrevet 3. april 2023 (endret) De færreste utøver vold. Når du møter på noen som gjør det så bør du anmelde. Alltid. Ingen skal ta seg til rette å gjøre noe de tror partneren liker. Når noen gjør det så tenker jeg de ikke er vant med kjæreste eller sex. Man skal alltid vite hva en partner liker og ikke liker på forhånd. Anmeld og bryt kontakten med han er mitt råd. Endret 3. april 2023 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #8 Skrevet 3. april 2023 TS her, jeg syns han er så ekkel og helt syk. Han har veldig stygt kvinnesyn. Tenker dere også at han er en Incel? Anonymkode: 5ed47...c6d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #9 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): TS her, jeg syns han er så ekkel og helt syk. Han har veldig stygt kvinnesyn. Tenker dere også at han er en Incel? Anonymkode: 5ed47...c6d Nei det tenker jeg ikke. Det er heller ikke viktig å sette merkelapper på han. Det viktigste er å holde seg unna han, blokkere han fra overalt og anmelde han. Anonymkode: 3a46c...356 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #10 Skrevet 3. april 2023 Det jeg derimot tenker er at om denne tråden og de andre lignende her inne egentlig er troll, så er det ikke umulig at den som starter tråden er en psyk og kvinnefiendtlig incel som finner underholdning i dette. Anonymkode: 3a46c...356 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #11 Skrevet 3. april 2023 Ta med deg meldingene til politiet, anmeld og be om besøksforbud. Den fyren er farlig! Anonymkode: 51301...c79 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #12 Skrevet 3. april 2023 Jeg TS er kvinne, han har vært sånn mot alle sine damer han har vært med! Ikke bare meg. men merker spesielt at han gjør det mot ressurssterke kvinner f.eks kvinner med høy utdannelse. Jeg er siviløkonom, samme med 1 lege og 1 sykepleier han var med, hu ene var han sammen med og hun andre kun datet. Da hadde han skrevet også masse stygge meldinger til hun etter 1.date og tatt kvelertak på hun. Pene jenter begge to, og meg. Så jeg tenkte kanskje han er incel, men vet ikke.... Anonymkode: 5ed47...c6d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #13 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg TS er kvinne, han har vært sånn mot alle sine damer han har vært med! Ikke bare meg. men merker spesielt at han gjør det mot ressurssterke kvinner f.eks kvinner med høy utdannelse. Jeg er siviløkonom, samme med 1 lege og 1 sykepleier han var med, hu ene var han sammen med og hun andre kun datet. Da hadde han skrevet også masse stygge meldinger til hun etter 1.date og tatt kvelertak på hun. Pene jenter begge to, og meg. Så jeg tenkte kanskje han er incel, men vet ikke.... Anonymkode: 5ed47...c6d Hvis du vet hvem disse damene er så kontakter du de og anmelder han sammen. Du har et ansvar her og må anmelde for å hjelpe fremtidige ofre, denne mannen er livsfarlig Anonymkode: 3a46c...356 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #14 Skrevet 3. april 2023 Han er jo ikke incel hvis han får masse damer. Han er ekstremt tiltrekkende på kvinner, så hvorfor skal han forandre på noe? If it aint broke, dont fix it. Anonymkode: 8d3dd...fc5 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #15 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han er jo ikke incel hvis han får masse damer. Han er ekstremt tiltrekkende på kvinner, så hvorfor skal han forandre på noe? If it aint broke, dont fix it. Anonymkode: 8d3dd...fc5 Hallo, ta meg alvorlig! Denne mannen er syk. Selvfølgelig drar han kvinner for så p begynne å bryte ned, raskt etter 1.date, sender de masse rare meldinger. Truer de om han ikke får ny date med de. De blir redde. Og danner også traumebånd. Du skjønner hvorfor kvinner forblir i voldelige relasjoner. Han er ikke spesielt kjekk heller. Anonymkode: 5ed47...c6d
A-hunter Skrevet 3. april 2023 #16 Skrevet 3. april 2023 Og så slutter du med å reise hjem til folk du ikke aner hvem er eller hva står for. Nei, sånt er aldri offerets skyld - selvsagt - men det er aldri feil med risikoreduksjon for din egen sikkerhets skyld heller. Møt nye folk på offentlige steder inntil du er så trygg man kan bli på hva man har med å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #17 Skrevet 3. april 2023 Og når kvinnene sier ifra om det, så manipulerer han de. Jeg vet at hun ene bor veldig langt unna. Og at de var sammen for 4 år siden. Anonymkode: 5ed47...c6d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #18 Skrevet 3. april 2023 Nei, han er ikke incel, han er kriminell. (Og du er ikke siviløkonom). Anonymkode: a60f1...e51 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #19 Skrevet 3. april 2023 Dette ble jo rene novellen etterhvert. Anonymkode: 01e09...00c 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #20 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, han er ikke incel, han er kriminell. (Og du er ikke siviløkonom). Anonymkode: a60f1...e51 Jo jeg er jo det.😊 hvorfor tror ikke du på meg? Anonymkode: 5ed47...c6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå