Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Iso1 skrev (8 timer siden):

Og du skal snakke for folk flest selvom du ikke bryr deg? Det har du ingen rett til! Snakk kun for deg selv så kan de som kanskje vil ha en genser vurdere det selv! Hater folk som skal dra med seg andre inn i sine egne meninger. Verste som finnes! 

Det var da voldsomt. 😂

Anonymkode: 5e4a8...073

AnonymBruker
Skrevet

Det skrives Hést og uttales heest. 
Genserne består av 49% nylon. Kjøper heller en mohairgenser fra Lindex til en tiendedel av prisen…

Anonymkode: 7d639...01a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dere har rett. Jeg sjekket grundigere i butikken i dag. Jeg kunne ikke tro annet enn at det måtte være ren ull og håndstrikk til prisen men burde ha visst mer hva jeg snakket om før jeg skrev det her! Da er jeg helt enig med dere at prisen er altfor høy! 

Anonymkode: 02226...622

Fant du ut noe om hvor og hvordan de lages? 

Anonymkode: 5e4a8...073

AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, Maskinfører said:

Hun er sikkert medlem av World Economic Forum akkurat som broren Young Global Leadership eller hva grenen heter 🙂

Hæ?

Anonymkode: 65981...cda

Skrevet

Personlig synes jeg hest genserne er stygge. Og den prisen henger ikke på greip. Jeg kan dra på julemarked og få meg en fantastisk fin håndstrikket genser i 100% ull for halvparten av de uformelige, halvplastgenserne der…

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

syns de er kjerringaktig. Dårlig hermes kopi. Værste er at har du gått med den en gang, så husker man det. dvs, folk legger merke til hvor ofte man bruker den, pga alle de fæle Hène. Finnes så mye finere strikkegensere der ute, men noen vil jo være sau

Anonymkode: 67d93...0c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det skrives Hést og uttales heest. 
Genserne består av 49% nylon. Kjøper heller en mohairgenser fra Lindex til en tiendedel av prisen…

Anonymkode: 7d639...01a

Ja, jeg har en Hést-genser, ante ikke at Märtha var medeier i firmaet og ble halvsur da jeg så henne loffe rundt i MIN genser som jeg ønsket meg og fikk av gubben til jul for 2,5 år siden. Enda surere ble jeg da «kjendis-damene» på Farmen spadde møkk i den. Likevel må jeg innrømme at jeg elsker genseren min: den er superdeilig å ha på i stedet for jakke på litt kjølige vårdager, den holder seg godt etter vask (30 graders ullprogram) og den kan styles opp og ned. Å sammenligne genseren med polyester fra billigkjedene blir søkt. Jeg kjøpte meg en strikket genser HM og en på Lindex i 100 % resirkulert polyester (tenkte; Hey-miljøvennlig) i høst/vinter. Den ene til 249 og den andre til 399. De ser helt jævlige ut begge to, den fra HM er verst. Nupper som rakkern gjør de begge dessverre og ser ikke ut. Kan i beste fall benyttes til hverdags-noe som er synd for jeg elsket snittet på de. 

Anonymkode: 3a302...213

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg har en Hést-genser, ante ikke at Märtha var medeier i firmaet og ble halvsur da jeg så henne loffe rundt i MIN genser som jeg ønsket meg og fikk av gubben til jul for 2,5 år siden. Enda surere ble jeg da «kjendis-damene» på Farmen spadde møkk i den. Likevel må jeg innrømme at jeg elsker genseren min: den er superdeilig å ha på i stedet for jakke på litt kjølige vårdager, den holder seg godt etter vask (30 graders ullprogram) og den kan styles opp og ned. Å sammenligne genseren med polyester fra billigkjedene blir søkt. Jeg kjøpte meg en strikket genser HM og en på Lindex i 100 % resirkulert polyester (tenkte; Hey-miljøvennlig) i høst/vinter. Den ene til 249 og den andre til 399. De ser helt jævlige ut begge to, den fra HM er verst. Nupper som rakkern gjør de begge dessverre og ser ikke ut. Kan i beste fall benyttes til hverdags-noe som er synd for jeg elsket snittet på de. 

Anonymkode: 3a302...213

sammenligningen i innlegget du siterte var vel at mohair fra Lindex er et bedre kjøp enn en Hestgenser, ikke at polyester er det. Det er ingen som sier at billig polyester er bedre enn dyr polyester. Begge deler er plast, og det er billig selv om du har blitt lurt til å betale mye for det. Hvis du ikke vet at mohair ikke er polyester, men naturlig fiber fra geiter, så skjønner jeg hvorfor du ikke skjønner sammenligningen.

Anonymkode: 943f7...8f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle egentlig ikke ha sånn genser. Men så var jeg inne i en butikk å så den i en nydelig farge og falt pladask. Har aldri kjøpt meg et så dyrt klesplagg før. Elsker genseren og angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den😍

Anonymkode: 663ea...51c

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...