Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har vært utsatt for utroskap, men av ulike årsaker har valgt å «tilgi» og valgt å fortsette forholdet med partneren deres. Hvordan har dere det i forhold til den andre parten som partneren deres var utro med? Har dere hatt et oppgjør? Har du skjelt hen ut? Eller har dere bare fortsatt å ignorert den parten fullstendig. Er dere sikre på at den parten er ute av livet for godt?

Anonymkode: 43949...893

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre det er en person du allerede har en relasjon til, så er det vel ikke vits å gjøre så mye?

skjønner at det er vanskelig om det er noen du må forholde deg til, men det er ko strengt tatt ektefellen som har gjort deg vont, ikke elsker/elskerinne…

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Noldus skrev (1 minutt siden):

Med mindre det er en person du allerede har en relasjon til, så er det vel ikke vits å gjøre så mye?

skjønner at det er vanskelig om det er noen du må forholde deg til, men det er ko strengt tatt ektefellen som har gjort deg vont, ikke elsker/elskerinne…

Snakk om avsporing og ikke svar på det TS lurte på i det hele tatt🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå, er ikke jeg målgruppen din sånn egentlig. 

Men, har blitt utsatt for utroskap. Selvom jeg ikke fant det ut før etter jeg forlot han. 

Men, jeg kunne ikke ha brydd meg mindre om hvem han har vært utro med, og keg har ingen planer om å finne det ut eller. 

Hva skal du kjefte på henne for? 

Anonymkode: c645a...6b9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Snakk om avsporing og ikke svar på det TS lurte på i det hele tatt🙄

Javel? Spørsmålet er om folk har hatt et oppgjør med den partner var utro med. Min mening er at så lenge du ikke har en relasjon til den partner var utro med, så er det best å ikke ha noe oppgjør?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hei, nei ikke et direkte oppgjør, men jeg spurte rett ut om de hadde hatt en greie, hvorpå hun svarte: åh nei det var aaaldri sånn. 

Jeg har bevis, så jeg vet at de var en greie, men når hun velger å juge allerede der, får jeg uansett aldri noe vettugt ut av henne.

Utfordringen er at de jobber sammen. Jeg har valgt å fortsette med samboeren min, men jeg har det dritt, nå et år senere.

Anonymkode: a6aaa...54e

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei, nei ikke et direkte oppgjør, men jeg spurte rett ut om de hadde hatt en greie, hvorpå hun svarte: åh nei det var aaaldri sånn. 

Jeg har bevis, så jeg vet at de var en greie, men når hun velger å juge allerede der, får jeg uansett aldri noe vettugt ut av henne.

Utfordringen er at de jobber sammen. Jeg har valgt å fortsette med samboeren min, men jeg har det dritt, nå et år senere.

Anonymkode: a6aaa...54e

Hvor lenge aksepterer du å ha det dritt? 

Anonymkode: b12ea...af6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nå, er ikke jeg målgruppen din sånn egentlig. 

Men, har blitt utsatt for utroskap. Selvom jeg ikke fant det ut før etter jeg forlot han. 

Men, jeg kunne ikke ha brydd meg mindre om hvem han har vært utro med, og keg har ingen planer om å finne det ut eller. 

Hva skal du kjefte på henne for? 

Anonymkode: c645a...6b9

Det er jo en helt annen situasjon enn det TS snakker om. Du var jo ferdig med eksen og alt med ham. Sånn er det ikke i den situasjonen TS snakker om. Skjønner godt spørsmålet.

Anonymkode: 75d81...d98

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke noe oppgjør (dette var ca 14-16 år siden). Jeg har oppført meg helt vanlig de gangene jeg har møtt henne i ettertid. En gang beklaget hun til meg, og jeg sa at det ikke var hun som skulle beklage. No problem, ikke tenk på det. 

Vi er ikke i kontakt med hverandre, var ikke venner eller noe, men vi har noen felles venner og hadde vanket i samme "gjeng" tidligere. Et perifert bekjentskap - ish.  Jeg har ikke noe i mot henne. 

Anonymkode: cb48b...398

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tok et oppgjør som i at jeg kjeftet henne huden full, men det var fordi hun visste så inderlig godt at han hadde samboer (hun kjente oss begge). Valgte å gå videre med mannen, men to år senere var han emosjonell utro, og først da forsto jeg at han aldri kom til å endre seg. 

Anonymkode: a73b9...d2f

• Liker 1
Skrevet

Gjelder heldigvis ikke nåværende forhold, men et gammelt.

I den perioden jeg prøvde å "redde" ekteskapet, så skrev jeg noe som slikt til hennes elsker (den jeg kjente til):

"Hei, vi prøver å få orden i ekteskapet. Hadde satt pris på om du ikke har kontakt med henne."

Fikk svar som omtrent.

"Dere to er slitsomme. Ikke plag meg mer."

Hun fortsatte å drive på med han. Han med henne, sin faste kjæreste, og kjøpte sex av stakkars jenter fra østeuropa. Jeg skjønte at det var best å bli skilt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe å si hvem den andre parten er. En fyr som er tilbøyelig til å være utro finner alltid noen å være utro med. Og har det først skjedd en gang så skjer det igjen. 

Anonymkode: 15ce5...e61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...