AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 Jeg har vært singel i flere år og har nylig laget meg en profil på Tinder. Nå har jeg vært på noen dates med en mann, men sliter med at jeg stresser litt med hvordan det skal gå osv. Jeg opplever at han er seriøs og at han er interessert i meg utover det seksuelle, men jeg er allikevel redd for å bli dumpet. Vi har nå vært på flere dates og hatt sex, men allikevel ønsker han ikke å flytte samtalen bort fra Tinder og ha kontakt andre steder. Dette begynner jeg selvfølgelig å overtenke at sikkert betyr alt mulig 🙄 Samtidig så virker det som han er en litt privat person og han ønsker å treffe meg og sier og gjør ting som jeg opplever at viser at han er interessert i meg. Jeg er nok blitt litt betatt, men jeg er livredd for å få sterkere følelser for han og det å bli avviklet. Men jeg forstår jo også at det er noe som kan skje og at man finner ut at man ikke passer sammen allikevel. Like gjerne kan det være jeg som finner ut at dette ikke er rett for meg. Akkurat har jeg jo det kjempefint sammen med han, blir glad av å være sammen med han, gleder meg til å se han osv. Jeg skulle ønske at jeg kunne nyte det da. Jeg tenker jo at jeg etter hvert ønsker å ta opp hva han ser for seg, men ønsker ikke å mase om det etter kun et par uker med dates. Tror jeg bare er redd for at dette vekker følelser hos meg og at det er skummelt å være sårbar, men jeg har prøvd å være det med han om andre ting. Jeg antar at jeg ikke er alene om å ha det sånn, men jeg føler meg litt teit kanskje. Anonymkode: 4ccc4...1be
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #2 Skrevet 3. april 2023 Veldig rart. Det er stor sannsynlighet for at denne mannen utgir seg for å være en annen enn den han er. I værste fall en manipualtor med onde intensjoner som stjeler bankkortet ditt og svindler deg eller tar deg med på biltur hvor han smugler dop, eller skjuler en kriminell identitet eller medlemsskap i en naziorganisasjon (dette har faktisk skjedd en jeg kjenner) eller i bestefall en utro mann som ikke vil ha kontakt på sms eller sosiale medier fordi da finner kona ut av det. Noe skjuler han, og husk at alle kan fremstille seg som hvem som helst for å få noen på kroken. Kanskje han ikke er den flotte mannen du tror? Dette er helt tydelig rødt flagg. Er ikke snakk om at dere kun har vært på en date men dere har møttes flere ganger og hatt sex og da er det vanlig å flytte kontakten over til noe mer personlig sted. Anonymkode: 84111...aa8 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #3 Skrevet 3. april 2023 Føler det likt som deg. Blir superstressa av å ikke vite hva som skjer. Dette blir stort sett trigget dersom mannen er litt tilbakeholden slik som din er. Hva med å date flere andre menn samtidig sånn at du ikke blir så fokusert på denne mannen? Har erfart at dersom jeg er tilbakeholden/uinteressert selv så blir de veldig interessert. Men det er jo veldig slitsomt å gå rundt og late som om man ikke er interessert. Men du kan jo prøve å ikke være så tilgjengelig, svare sent på melding, være opptatt når han spør om å treffes (men foreslå nytt tidspunkt). Dette er jo å spille litt spill, men når han er såpass tilbakeholden så tenker jeg at det er på sin plass. Anonymkode: f2587...8e3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #4 Skrevet 3. april 2023 Heilt ærlig er det veldig mistenkelig at han ikke vil flytte samtalen.. Aldeten er jo en faktor, har du funnet profilen hans i dei heile? Anonymkode: 41b4d...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #5 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Føler det likt som deg. Blir superstressa av å ikke vite hva som skjer. Dette blir stort sett trigget dersom mannen er litt tilbakeholden slik som din er. Hva med å date flere andre menn samtidig sånn at du ikke blir så fokusert på denne mannen? Har erfart at dersom jeg er tilbakeholden/uinteressert selv så blir de veldig interessert. Men det er jo veldig slitsomt å gå rundt og late som om man ikke er interessert. Men du kan jo prøve å ikke være så tilgjengelig, svare sent på melding, være opptatt når han spør om å treffes (men foreslå nytt tidspunkt). Dette er jo å spille litt spill, men når han er såpass tilbakeholden så tenker jeg at det er på sin plass. Anonymkode: f2587...8e3 Jeg vet ikke helt om jeg klarer å date andre, men jeg er enig i at det er litt rart at han ikke vil flytte samtalen. Det gjør meg usikker på om vi egentlig er ute etter det samme. Uff, nå ble jeg egentlig enda mer usikker 🙁 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Heilt ærlig er det veldig mistenkelig at han ikke vil flytte samtalen.. Aldeten er jo en faktor, har du funnet profilen hans i dei heile? Anonymkode: 41b4d...dbd Ja, det er jo det. Jeg har sjekket at han er den han utgir seg for å være og det stemmer overens med det han har fortalt. I tillegg har jeg vært hjemme hos han opplevde ikke noe mistenkelig der. Vet ikke hva du mener med 'aldeten'? Er det alderen du mener? Anonymkode: 4ccc4...1be
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #6 Skrevet 3. april 2023 uff kjenner at jeg er glad jeg ikke skal på dates..er grusomt å ha det sånt og ikke vite hva som skjer videre. Stort sett går det i dass da så er egentlig ikke så vanskelig å gjette da.. ha ha ha... Anonymkode: 442d6...599
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #7 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): uff kjenner at jeg er glad jeg ikke skal på dates..er grusomt å ha det sånt og ikke vite hva som skjer videre. Stort sett går det i dass da så er egentlig ikke så vanskelig å gjette da.. ha ha ha... Anonymkode: 442d6...599 Da jeg var yngre gikk det aldri i dass, dvs det ble som regel et forhold av det om jeg ville. Men nå som jeg er eldre går det ofte i dass. Samme hvor kjip og gammel mannen er 😳 Anonymkode: f2587...8e3 2
exictence Skrevet 3. april 2023 #8 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har vært singel i flere år og har nylig laget meg en profil på Tinder. Nå har jeg vært på noen dates med en mann, men sliter med at jeg stresser litt med hvordan det skal gå osv. Jeg opplever at han er seriøs og at han er interessert i meg utover det seksuelle, men jeg er allikevel redd for å bli dumpet. Vi har nå vært på flere dates og hatt sex, men allikevel ønsker han ikke å flytte samtalen bort fra Tinder og ha kontakt andre steder. Dette begynner jeg selvfølgelig å overtenke at sikkert betyr alt mulig 🙄 Samtidig så virker det som han er en litt privat person og han ønsker å treffe meg og sier og gjør ting som jeg opplever at viser at han er interessert i meg. Jeg er nok blitt litt betatt, men jeg er livredd for å få sterkere følelser for han og det å bli avviklet. Men jeg forstår jo også at det er noe som kan skje og at man finner ut at man ikke passer sammen allikevel. Like gjerne kan det være jeg som finner ut at dette ikke er rett for meg. Akkurat har jeg jo det kjempefint sammen med han, blir glad av å være sammen med han, gleder meg til å se han osv. Jeg skulle ønske at jeg kunne nyte det da. Jeg tenker jo at jeg etter hvert ønsker å ta opp hva han ser for seg, men ønsker ikke å mase om det etter kun et par uker med dates. Tror jeg bare er redd for at dette vekker følelser hos meg og at det er skummelt å være sårbar, men jeg har prøvd å være det med han om andre ting. Jeg antar at jeg ikke er alene om å ha det sånn, men jeg føler meg litt teit kanskje. Anonymkode: 4ccc4...1be Men har du sagt at du nå ønsker å skrive på messenger? Når jeg har truffet en mann på Tinder jeg vil bli mer kjent med og liker godt, sier jeg noe lignende: Jeg synes det hadde vært fint å skrive mer med deg på messenger. Jeg Kommer til å gå ut av Tinder nå.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #9 Skrevet 3. april 2023 exictence skrev (55 minutter siden): Men har du sagt at du nå ønsker å skrive på messenger? Når jeg har truffet en mann på Tinder jeg vil bli mer kjent med og liker godt, sier jeg noe lignende: Jeg synes det hadde vært fint å skrive mer med deg på messenger. Jeg Kommer til å gå ut av Tinder nå. Kanskje jeg ikke var helt klar på det, men litt vag. Jeg kan si det neste gang og se om han da svarer det samme. Vet jo ikke om han er usikker for eksempel eller om han bare ikke vil ta det "videre". Anonymkode: 4ccc4...1be
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #10 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kanskje jeg ikke var helt klar på det, men litt vag. Jeg kan si det neste gang og se om han da svarer det samme. Vet jo ikke om han er usikker for eksempel eller om han bare ikke vil ta det "videre". Anonymkode: 4ccc4...1be Det naturlige er å utveksle telefonnummer før eller evn på første date om man vil møtes igjen, deretter ha kontakt på sms og telefon for videre avtaler og flørt. Anonymkode: 84111...aa8 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #11 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det naturlige er å utveksle telefonnummer før eller evn på første date om man vil møtes igjen, deretter ha kontakt på sms og telefon for videre avtaler og flørt. Anonymkode: 84111...aa8 Det føltes egentlig ikke naturlig for meg å gjøre det så tidlig siden jeg ikke var sikker på han da og vil ikke at alle og enhver skal ha mitt telefonnummer, men nå tenker jeg jo at det er naturlig å gjøre det. Anonymkode: 4ccc4...1be
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #12 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har vært singel i flere år og har nylig laget meg en profil på Tinder. Nå har jeg vært på noen dates med en mann, men sliter med at jeg stresser litt med hvordan det skal gå osv. Jeg opplever at han er seriøs og at han er interessert i meg utover det seksuelle, men jeg er allikevel redd for å bli dumpet. Vi har nå vært på flere dates og hatt sex, men allikevel ønsker han ikke å flytte samtalen bort fra Tinder og ha kontakt andre steder. Dette begynner jeg selvfølgelig å overtenke at sikkert betyr alt mulig 🙄 Samtidig så virker det som han er en litt privat person og han ønsker å treffe meg og sier og gjør ting som jeg opplever at viser at han er interessert i meg. Jeg er nok blitt litt betatt, men jeg er livredd for å få sterkere følelser for han og det å bli avviklet. Men jeg forstår jo også at det er noe som kan skje og at man finner ut at man ikke passer sammen allikevel. Like gjerne kan det være jeg som finner ut at dette ikke er rett for meg. Akkurat har jeg jo det kjempefint sammen med han, blir glad av å være sammen med han, gleder meg til å se han osv. Jeg skulle ønske at jeg kunne nyte det da. Jeg tenker jo at jeg etter hvert ønsker å ta opp hva han ser for seg, men ønsker ikke å mase om det etter kun et par uker med dates. Tror jeg bare er redd for at dette vekker følelser hos meg og at det er skummelt å være sårbar, men jeg har prøvd å være det med han om andre ting. Jeg antar at jeg ikke er alene om å ha det sånn, men jeg føler meg litt teit kanskje. Anonymkode: 4ccc4...1be Altså, hallo ? Han kan pule deg, det går bra, men han er litt for privat av seg til at han ønsker å snakke med deg på snap, sms, eller på mobilen hvis det ikke er på tinder... Bruk kondom i det minste. Anonymkode: c6dfd...f45 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #13 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Altså, hallo ? Han kan pule deg, det går bra, men han er litt for privat av seg til at han ønsker å snakke med deg på snap, sms, eller på mobilen hvis det ikke er på tinder... Bruk kondom i det minste. Anonymkode: c6dfd...f45 Ja, vi bruker kondom. Noe annet ville vært idiotisk. Gravid har jeg heller ikke lyst til å bli. Jeg bare synes det er rart når han deler endel personlige ting når vi er sammen og er tydelig interessert i meg, men jeg har ingen illusjon om at han kommer til å velge meg. Det tror jeg ikke på før vi prater om det, men får se hvordan det går fremover. Anonymkode: 4ccc4...1be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå