Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har følt meg så psykisk ustabil i det siste... kjefter på mannen og blir så lett lei meg og fortvilet.

I dag har jeg tryglet mannen om å være hjemme fra jobb. Føler meg elendig og har utrolig dårlig samvittighet for at jeg påfører andre oppførselen min. Hva gjør jeg nå?

Anonymkode: b7090...613

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok sliten og full av hormoner. Når fødte du?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk Graves, og det tok lang tid før jeg fikk diagnosen. Vi trodde det var hormoner og fødselsdepresjon.

Men det er visst ganske vanlig for oss som får Graves å få det i forbindelse med graviditet/fødsel.

Så det er veldig merkelig at det ikke automatisk testes med blodprøver ved symptomer på mental uhelse.

Anonymkode: f1d58...416

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har følt meg så psykisk ustabil i det siste... kjefter på mannen og blir så lett lei meg og fortvilet.

I dag har jeg tryglet mannen om å være hjemme fra jobb. Føler meg elendig og har utrolig dårlig samvittighet for at jeg påfører andre oppførselen min. Hva gjør jeg nå?

Anonymkode: b7090...613

Høres ut som at du bare er full av hormoner, prøv å ta det med ro å slapp av.

Anonymkode: f8174...28d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja enig med andre her, hormonene kan bølle veldig! Beste er om du kan få litt avlastning har noe besteforeldre i nærheten?

Anonymkode: a0af5...e1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Siden du føler på det, ville jeg gjort noe med det ❤️. Men helt vanlig å bli tullat i topplokket ved lite søvn, baby tid og ja, alt som fører med spedbarns tida.. heilt vanlig. Snakk med hs og noen med det og få familie til å avlaste eller venninner noen timer :). Så du får spist, sovet litt og tatt deg en god dusj. Mannen må holde tak over hodet og be han ta sin del når han kan. 

Anonymkode: 675fd...a8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...