Gå til innhold

Fyr som blir sur, fordi jeg ikke vil være dom😤

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fyr jeg har datet. Har blitt sur pga jeg ikke er med på å være dominant.... han sier til meg: du får passe på at jeg er snill, hvis jeg er slem må du gi meg ris på rumpa med hårbørste og stekespade og vi skal plukke bjørkeris sammen ute i skogen. Jeg sa: er ikke med på slikt, og jeg er ikke moren din!. Da var han sånn: pysete jente og sendte denne emojien:😪. Jeg sa meld deg på Bdsm klubb; da sa han: er ikke interessert i det.  Nå har han mast lenge om at jeg må gi han ris på rumpa osv og at jeg må sette han på plass. men har bare ignorert. Men hvorfor skal han bli sur og kalle meg pysete? Tidligere har han vært dominant. Men jeg syns hele opplegget er helt dritt, fordi han ble sint for små ting. Hvis jeg sa noe rart, så ble han dritsint. Eller hvis jeg klemte han for mye. Så jeg stoler ikke på han i det hele tatt. For veit at han er en som blir sint. Så derfor vil jeg ikke være dominant

Anonymkode: 80280...dbd

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor fortsetter du å snakke med han da? Han er tydelig kun ute etter en ting, og du er ikke villig til å gjøre det.

Han blir sur fordi han er emosjonelt umoden. Bare la han bli sint. Det er faktisk kun hans problem, aboslutt ikke ditt.

Anonymkode: f55c2...256

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Han prøver å manipulere deg. Hvis du ikke er interessert i det er det nok like greit å la han gå. Han kommer neppe til å gi seg med maset.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er dette samme mannen som ble sur for at du ikke tørket hendene godt nok før du tok på han. Hvorpå han gikk ikke på badet, fuktet hendene og sprutet vann på deg. For å nevne noen av de syke tingene han har gjort mot deg?

AnonymBruker
Skrevet
Troyamin skrev (49 minutter siden):

Er dette samme mannen som ble sur for at du ikke tørket hendene godt nok før du tok på han. Hvorpå han gikk ikke på badet, fuktet hendene og sprutet vann på deg. For å nevne noen av de syke tingene han har gjort mot deg?

Ja det er han. Er traumebånd! Jeg sa ifra til han sist: aldri mer ta kontakt med meg igjen! Så blokka han meg  fra alt, og plutselig etter 2 mnd så tar han kontakt igjen.... og vi hadde påå en måte åpent forhold.  Nå syns jeg synd på han. Fordi han sier: skal bli bedre og har vært fæl. Men nå begynner han med de seksuelle samtalene. Jeg har ikke svart han mere da.  Får ikke hjelp fra et krisesenter eller Politiet heller. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja det er han. Er traumebånd! Jeg sa ifra til han sist: aldri mer ta kontakt med meg igjen! Så blokka han meg  fra alt, og plutselig etter 2 mnd så tar han kontakt igjen.... og vi hadde påå en måte åpent forhold.  Nå syns jeg synd på han. Fordi han sier: skal bli bedre og har vært fæl. Men nå begynner han med de seksuelle samtalene. Jeg har ikke svart han mere da.  Får ikke hjelp fra et krisesenter eller Politiet heller. 

Du får ikke hjelp fordi du ikke tar til deg rådene du får. Blokkér og ikke ta kontakt med han igjen! 

Ta kontakt med fastlegen og be om time hos psykiatrisk sykepleier i kommunen din, i første omgang. Da vil du få bedre hjelp enn å poste innlegg på KG. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 3.4.2023 den 13.22):

En fyr jeg har datet. Har blitt sur pga jeg ikke er med på å være dominant.... han sier til meg: du får passe på at jeg er snill, hvis jeg er slem må du gi meg ris på rumpa med hårbørste og stekespade og vi skal plukke bjørkeris sammen ute i skogen. Jeg sa: er ikke med på slikt, og jeg er ikke moren din!. Da var han sånn: pysete jente og sendte denne emojien:😪. Jeg sa meld deg på Bdsm klubb; da sa han: er ikke interessert i det.  Nå har han mast lenge om at jeg må gi han ris på rumpa osv og at jeg må sette han på plass. men har bare ignorert. Men hvorfor skal han bli sur og kalle meg pysete? Tidligere har han vært dominant. Men jeg syns hele opplegget er helt dritt, fordi han ble sint for små ting. Hvis jeg sa noe rart, så ble han dritsint. Eller hvis jeg klemte han for mye. Så jeg stoler ikke på han i det hele tatt. For veit at han er en som blir sint. Så derfor vil jeg ikke være dominant

Håper du dumpa han! For han virker psykopatisk og ustabil. 

Jeg liker selv at Dama(Kona) mi er den dominante. Så jeg skjønner det behovet.

Men det betyr at jeg må godta det hun bestemmer og det betyr at jeg må godta hva HUN ønsker og at det ofte ikke er etter hva jeg kan tenke meg og fantaserer om!!!

Det er altså jeg som den Submissive som må føye meg etter slik hun vil ha det.

Når det betyr at hun vil jeg skal være dominant i senga så er jeg det eller at hun vil at jeg slikker henne nedentil i 30 minutter uten selv å få komme så gjør jeg det. 

Slik får jeg jo også tilfredstilt behovet av å være henne submissive Mann. 

Jeg er dominant av natur men skulle ønske hun også disiplinerte meg fysisk. Men det gjør hun ikke så det er jo en straff i seg selv. 🤣

Men hun vet hun bestemmer og har omfavnet det å være Sjefen i forholdet. Noe jeg er overlykkelig for.🥰 

Endret av Mountain Man
Korrigerte mer utfyllende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...