AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 Min er ikke interessert i leker, har aldri vært det. Har prøvd mye forskjellig, men hun vil bare være med oss voksne og imitere ting vi gjør, bli bært rund og ute på tur. Noen med lignende barn som har forslag til leker som sysselsetter de litt på egenhånd? Hadde vært deilig når man smører brødskiver, lager middag osv. Anonymkode: 8b961...a31
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #2 Skrevet 3. april 2023 Mine likte gryter og sleiver😅 Altså alt som ikke var leketøy var morro. Anonymkode: 72b0e...837
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #3 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mine likte gryter og sleiver😅 Altså alt som ikke var leketøy var morro. Anonymkode: 72b0e...837 Takk for tips, det blir hun lei med en gang eller e Rikke interessert i det hele tatt😅 Anonymkode: 8b961...a31
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #4 Skrevet 3. april 2023 Vann. Alt med vann. Koster. Klatre på alt. Var ikke så veldig interessert i leker. Anonymkode: b7fe5...a1d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #5 Skrevet 3. april 2023 Nå for tida er min opptatt av å herme etter det vi voksne gjør, hjelpe til (les: rote ut alt jeg rydder), åpne og lukke skuffer og dører og å ta ting fra hverandre. Han får en klut som han "vasker" brettet til tripp trapp-stolen med mens jeg vasker bordet. Han får rive rent tøy ut av vaskemaskinen. Jeg har klem-sikret en kjøkkenskuff, som han får åpne, lukke og pelle ut av mens jeg lager mat. Flasker med en remse av sammenknytt tyll oppi er kjempegøy å "ta fra hverandre". Etter at han spente bein på meg med feiekosten har den blitt en superkul leke. Setter han oppi kleskurven og hiver rent tøy fra snora på han. Da er det julaften og bursdag på samme dag. 🤣 Hinderløype er også gøy. Da ruller jeg sammen håndklær og andre ting som kan brukes som humper, også får han slite seg over. I begynnelsen la vi en tynn matte/gulvteppe over for at humpene ikke skulle rulle så fælt. Han er også veldig glad i å finne tilsynelatende usynlige (i hvert fall så usynlige at jeg ikke oppdager dem før han ligger oppi dem) hauger med sand og smeltevann i gangen og rulle og gnikke seg i dem som en hund. Alt som griser og spruter er party. Anonymkode: 68c7b...ca5 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #6 Skrevet 3. april 2023 Hadde et sånt IKEA-lekekjøkken. Det var hun veldig ivrig med å bruke som klatrestativ i den alderen, flytta «vasken» og krabba oppi det hullet og satt der og hold på med det og gikk inn og ut, opp og ned. Og en gåbil vi hadde, der «setet» også var en lekekasse. Anonymkode: 5aaa5...5bf
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #7 Skrevet 3. april 2023 Favoritten er en v-tech sykebil med lyd og lys. Ellers er hun glad i biler og å lage lyd. Ting man kan slå på, riste på eller slå sammen for å få lyd er veldig fine. Hun liker også å bla i bøker. Anonymkode: 1c7b9...ac0
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #8 Skrevet 3. april 2023 Bøker og leker med musikk - han elsker musikk! Også elsker han å bidra på kjøkkenet - altså tømme tørrvarer, grytekluter, sleiver etc utover gulvet. Lekekjøkkenet er ganske populært til tider, men det ekte kjøkkenet er mye bedre. Også går det mye i ball. Kaste ball, sparke ball, gnage på ball, krabbe eller gå med ball i munnen 😅😂 Anonymkode: 03495...265
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #9 Skrevet 3. april 2023 Bøker, gåbil, alt som lager lyd, ta ut av skuffer Anonymkode: c9489...240
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #10 Skrevet 3. april 2023 Bøker med lyd og lys. Dra ut alt av kjøkkenskap og skuffer. Klatre opp på bord, stoler og finne måter å komme opp på kjøkkenbenken. Kaste alle leker ut av lekekassene og sitte oppi. Av leker som fenger så har det vært duplo og treklosser samt trekkopp leker som beveger på seg eller biler som kjører av seg selv. Anonymkode: 1675d...f3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå