AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 Dere menn her inne i forhold. Hva er det mest sexy din partner sier, gjør eller har på seg osv i hverdagen som gjør at du får full tenning? Kan du få full tenning av helt hverdagslige ting hun gjør eller sier f.eks? Anonymkode: d9f30...62f
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #2 Skrevet 3. april 2023 Det holder at hun spør om vi skal legge oss litt tidlig i kveld. Det ligger mye forventning og spenning i det. Ta initiativ betyr MYE bare det. Men jeg tenner VELDIG lett, har alltid lyst, har aldri avvist sex på 25år.(samme dama) Anonymkode: 265e1...f30 3 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #3 Skrevet 3. april 2023 Bare hun er seg selv,blid å snill så blir eg kåt på henne! Anonymkode: c5012...243 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #5 Skrevet 3. april 2023 For meg er det viktig å føle meg sett og satt pris på. Trenger ikke sprade rundt i noe raffinert, men de små tingene som hun vet jeg liker og som forteller meg at hun har en bra dag og føler seg sexy selv også. Anonymkode: 4d1ac...0c2 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #6 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere menn her inne i forhold. Hva er det mest sexy din partner sier, gjør eller har på seg osv i hverdagen som gjør at du får full tenning? Kan du få full tenning av helt hverdagslige ting hun gjør eller sier f.eks? Anonymkode: d9f30...62f Egentlig svært lite med min tenning som har med henne å gjøre. Min tenning kommer fra meg, og da er det henne jeg vil ha sex med. Hva hun evt sier, gjør, har på seg etc spiller svært liten rolle. Anonymkode: 15490...3f0
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #7 Skrevet 3. april 2023 At hun enten: - Ser på meg med det blikket som ikke kan misforstås - Stopper opp og viser at hun liker det når jeg kommer opp bak henne og klemmer henne og stryker på henne - Stryker meg på de rette plassene og kanskje hvisker meg noe deilig - Går uten bh så brystene får duve fritt, og vet jeg elsker det helt uavhengig av hva hun selv synes om dem - Har på seg noe som lar niplene synes godt gjennom tøyet - Kommer rett fra dusjen med bare et håndkle rundt seg og et rundt håret - The list goes on and on.. 😇 Anonymkode: 27e84...aed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå