Gå til innhold

Omsatt.no ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal legge ut huset til salgs etter påske. Fikk nettopp opp reklame for noe som heter omsatt.no. Vet noen hva dette er? Eller har noen erfaringer? De lover å kjøpe boliger slik de er. Ingen rydding, vasking. Ingen megler eller visninger. Det høres jo ut som det er for godt til å være sant.. noen som vet?

Anonymkode: dc1be...18a

Videoannonse
Annonse
Gjest takinova
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg skal legge ut huset til salgs etter påske. Fikk nettopp opp reklame for noe som heter omsatt.no. Vet noen hva dette er? Eller har noen erfaringer? De lover å kjøpe boliger slik de er. Ingen rydding, vasking. Ingen megler eller visninger. Det høres jo ut som det er for godt til å være sant.. noen som vet?

Anonymkode: dc1be...18a

Er det solgt.no?

Edit: Nei, et annet firma ser jeg. Trodde ikke det var flere av dem.

Solgt.no har generelt fått gode tilbakemeldinger vet jeg. Har ikke hørt om omsatt.no.

Endret av takinova
AnonymBruker
Skrevet

Ja men lite sannsynlig at du får markedspris. De skal jo tjene på å selge den videre igjen. 

Anonymkode: 1662f...cdc

• Liker 1
Gjest takinova
Skrevet
takinova skrev (Akkurat nå):

Er det solgt.no?

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja men lite sannsynlig at du får markedspris. De skal jo tjene på å selge den videre igjen. 

Anonymkode: 1662f...cdc

Med mindre de ser flippemuligheter i den, dvs billige endringer som gir kraftig prisøkning. F.eks. bygge et soverom ekstra i stua.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...