AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 Jeg skal legge ut huset til salgs etter påske. Fikk nettopp opp reklame for noe som heter omsatt.no. Vet noen hva dette er? Eller har noen erfaringer? De lover å kjøpe boliger slik de er. Ingen rydding, vasking. Ingen megler eller visninger. Det høres jo ut som det er for godt til å være sant.. noen som vet? Anonymkode: dc1be...18a
Gjest takinova Skrevet 3. april 2023 #2 Skrevet 3. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg skal legge ut huset til salgs etter påske. Fikk nettopp opp reklame for noe som heter omsatt.no. Vet noen hva dette er? Eller har noen erfaringer? De lover å kjøpe boliger slik de er. Ingen rydding, vasking. Ingen megler eller visninger. Det høres jo ut som det er for godt til å være sant.. noen som vet? Anonymkode: dc1be...18a Er det solgt.no? Edit: Nei, et annet firma ser jeg. Trodde ikke det var flere av dem. Solgt.no har generelt fått gode tilbakemeldinger vet jeg. Har ikke hørt om omsatt.no. Endret 3. april 2023 av takinova
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #3 Skrevet 3. april 2023 Ja men lite sannsynlig at du får markedspris. De skal jo tjene på å selge den videre igjen. Anonymkode: 1662f...cdc 1
Gjest takinova Skrevet 3. april 2023 #4 Skrevet 3. april 2023 takinova skrev (Akkurat nå): Er det solgt.no? AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja men lite sannsynlig at du får markedspris. De skal jo tjene på å selge den videre igjen. Anonymkode: 1662f...cdc Med mindre de ser flippemuligheter i den, dvs billige endringer som gir kraftig prisøkning. F.eks. bygge et soverom ekstra i stua.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå