Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i en liten blokk, seks leiligheter og postkassene står utenfor.

Jeg gikk nettopp ut for å hente posten og der står ei av de som bor her med hånda dypt nede i min postkasse.

Jeg spør hun hva hun driver med! Hun ser litt overrasket ut og svarer at hun bare måtte skjekke om jeg hadde fått innbydelsen  til Generalforsamlingen i borettslaget!?!

Eh,, ja, den fikk jeg for tre uker siden! Hun er ikke i styret i borettslaget i det hele tatt!

Jeg er satt ut. Hva skal hun å grave i min postkasse å gjøre?

Anonymkode: 03885...93f

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun snoker på hvem du får post fra, eventuelt stjeler?

Anonymkode: 17fe8...344

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Lås på postkassa!

Anonymkode: b3deb...826

• Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal vi vite det? Det blir jo bare spekulasjoner. 

Jeg hadde valgt å godta naboens forklaring, fått meg lås på postkassen og ellers fulgt litt med på naboen. Er hun bare rar, mistenksom eller er det noe annet? 

Anonymkode: c6eab...783

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun har bestilt noe på nett, men var for flau til å motta tingen i sin egen postkasse?

Men ja - lås på postkassen må man ha

Anonymkode: 0d544...b04

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Stjeler. 

Anonymkode: 24eec...918

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville varslet styret om denne episoden. Det er neppe første eller siste gangen hun gjør sånt.

Anonymkode: 36b0c...faf

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter på ett viktig brev.

Noe hun ikke kan vite. Altså det er ikke viktig for henne, hun kan ikke få noe ut av det brevet, men det er viktig for meg.

Jeg er bare satt ut. Jeg er oppdratt til at post er personlig og at det er ulovlig å stjele post fra andre. Om det faktisk er ulovlig vet jeg ikke, men det var noe mine foreldre fortalte meg og det sitter inne.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg venter på ett viktig brev.

Noe hun ikke kan vite. Altså det er ikke viktig for henne, hun kan ikke få noe ut av det brevet, men det er viktig for meg.

Jeg er bare satt ut. Jeg er oppdratt til at post er personlig og at det er ulovlig å stjele post fra andre. Om det faktisk er ulovlig vet jeg ikke, men det var noe mine foreldre fortalte meg og det sitter inne.

Det er klart det er ulovlig! 

Anonymkode: d04e7...b60

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det i Norge? Over dammen er posten føderalt ansvar, og fbi kommer og tar de som kødder med posten.

Anonymkode: 1d63f...a66

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som bestiller narkotika og andre ulovlige stoffer til noen andres postkasse.

Anonymkode: a150f...855

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg «snek» litt i naboen sin postkasse en gang. Vi hadde en periode hvor vi hele tiden mottok naboers post, og andre mottok vår post (dette til tross for riktig markering av postkassene). Ventet på ei bankbrikke som aldri dukket opp, før jeg til slutt fant den hos naboen som aldri sjekker posten selv. 

Anonymkode: b238c...b91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forklaringen hennes er en åpenbar løgn. Varsle styret om dette mennesket og advar naboene.

Anonymkode: 9c178...90c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...