AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Del Skrevet 3. april 2023 Boikotter du det merket? Jeg har ikke kjøpt noe derfra siden det kom ut i fjor at hun holder med Putin. Vel og merke var vel det før krigen om jeg husker rett og hun har siden sagt at hun støtter Ukraina og at hun ikke støtter krigen. Vet om mange som boikotter merket, men ser ingen youtubere som boikotter, selv ikke de som tilhører "cancel-kulturen") og boikotter "alt" annet for små filleting. Og det å støtte Putin er ingen filleting, for å si det sånn, syns derfor det er litt rart at Anastasia slipper unna. Mange boikotter Morphe av grunner jeg ikke har fått med meg (noe influenserbråk, tror jeg), men Anastasia ser jeg ingen som boikotter, hverken av små youbere med 100 følgere eller store med flere hundre tusen. Jeg bruker det jeg har derfra, jeg kaster ikke dyre, brukbare ting og produktene er jo bra, men har ikke kjøpt noe nytt etter at det kom ut at hun holder med den gærne mannen. Anonymkode: 30f46...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 3. april 2023 #2 Del Skrevet 3. april 2023 Aldri har jeg kjøpt sminke hos dette merke. Foretrekker mer de mer tradisjonelle merker som er lett tilgjengelig hos de norske butikkene, mest europeiske som ikke tester på dyr enn celebrities / kjente influenserens sine merkene, som ofte produserer sine sminkeprodukter i Kina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #3 Del Skrevet 3. april 2023 kaledonia skrev (10 minutter siden): Aldri har jeg kjøpt sminke hos dette merke. Foretrekker mer de mer tradisjonelle merker som er lett tilgjengelig hos de norske butikkene, mest europeiske som ikke tester på dyr enn celebrities / kjente influenserens sine merkene, som ofte produserer sine sminkeprodukter i Kina. Jeg kjøper også kun dyrevennlige merker, det har jeg gjort i alle år. Anastasia tester ikke på dyr, det skal de ha for. De er også lett tilgjengelige. Både Lyko, Kicks og bangerhead har, sikkert flere og. Anastasia er ingen influenser, hun er bryndesigner eller noe sånt opprinnelig. Likte merket godt før, men å holde med Putin er ikke bra. Anonymkode: 30f46...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #4 Del Skrevet 3. april 2023 Har ikke fått med meg saken, men hvilken kontekst var det hun sa hun støttet putin? Hvis det var før krigen, hadde det med at han ønsket å gå til krig, eller hadde det med helt andre ting å gjøre? For det er et faktum at putin har fått til veldig mye bra for folk i Russland og mange russere har likt han pga det, men samtidig vært overrasket over at han gikk til krig og støtter ikke krigen. Anonymkode: 9fca1...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #5 Del Skrevet 4. april 2023 Hun har blitt beskyldt ofr å støtte Putin. Jeg vet ikke om det er noe i det, siden jeg ikke har fått med meg saken, men ABH sier jo på in Twitter at de støtter Ukraina. Anonymkode: 2cbb6...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 5. april 2023 #6 Del Skrevet 5. april 2023 Jeg boikotter Anastasia som følge av støtte til Putininfluenser ja. Har en palett som jeg forsøker bruke opp, og brukte fast dip brow. Har begynt å kjøpe den fra KVD istedet, ikke at jeg synes KAT Von D sin elsk på Marilyn Manson er super - men hun solgte seg jo ut heldigvis i 2020. Men ja: er endel produkter som liplinere/leppestifter og diverse fra Anastasia som ikke er aktuelle nå. AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hun har blitt beskyldt ofr å støtte Putin. Jeg vet ikke om det er noe i det, siden jeg ikke har fått med meg saken, men ABH sier jo på in Twitter at de støtter Ukraina. Anonymkode: 2cbb6...45f Jepp, denne ble tatt opp etter JÆVLIG mye bråk i kommentarfeltene. Hun kunne jo ikke gjøre annet. Bortsett fra at hun kunne droppet å støtte på «bestevenninnevis» en influenser som er kjent støttespiller av Putin. Penger er makt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 5. april 2023 #7 Del Skrevet 5. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.4.2023 den 12.58): Har ikke fått med meg saken, men hvilken kontekst var det hun sa hun støttet putin? Hvis det var før krigen, hadde det med at han ønsket å gå til krig, eller hadde det med helt andre ting å gjøre? For det er et faktum at putin har fått til veldig mye bra for folk i Russland og mange russere har likt han pga det, men samtidig vært overrasket over at han gikk til krig og støtter ikke krigen. Anonymkode: 9fca1...bda Det var etter Putin slaktet ned mennesker i Ukraina ja. Konteksten var at Anastasia har tjent seg søkkrik, så viste støtte til denne influenseren i kommentarfeltet hennes. Etter drap av mennesker i Ukraina var godt igang. Denne influenceren er kjent for: Sterk tilhenger/bånd til Putin. Anastasia hadde et svært vennskapelig og støttende tone. Noe som bare er uhørt. Og, på gjentatte spørsmål nektet hun svare på om hun var mot krigføringen og Putin. Litt etter kommer selve merket på banen og bare «❤️Ukraina». Men de, eller Anastasia, fordømte aldri Putin. Endret 5. april 2023 av AprilLudgate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå