Gå til innhold

Når noen plutselig viser interesse etter flere år..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en person for ca. 4 år siden uten at det førte noe særlig videre. Selv om jeg den gang ønske at det skulle fungere så virker ikke den andre særlig interessert. I ettertid så overså personen meg helt om vi f.eks passerte hverandre på gaten eller i andre sosiale sammenhenger. Vedkommende har brukt de siste årene utifra hva jeg har hørt fra bekjente på fest og og det gode liv om man kan si det sånn. Vi er nå begge begynnelsen av 30-årene nå og vedkommende har plutselig prøvd å ta kontakt igjen, og vist seg veldig interessert med åpen flørting og foreslått at vi skal møtes en dag.

Helt ærlig, så er jeg litt skeptisk. Får litt sånn plan b vibber av det. 
Selv om vi har felles bekjente så  kjenner ikke hen meg så godt, og vi har ikke hatt kontakt på flere år. Hvorfor nå?

Anonymkode: cd2dd...56e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En ting hadde vært om han var respektfull mot deg den gangen og sa at han beklageligvis ikke var klar for noe seriøst nå, men at han åpenbart virkelig lite interessert og behandlet deg så respektløst at han bare overså deg i sosiale sammenhenger etc det hadde jeg aldri tilgitt. Da er det ingenting som tyder på at han likte deg og respekterte deg den gang og skulle kjent på disse følelsene alle årene som har gått og endelig fått livet mer på stell og er klar til å ha dame. Da er det nok heller tilfelle at han bare føler seg desperat etter oppmerksomhet og bekreftelser nå, mulig etter å ha blitt ditchet av en annen og sliter i forbindelse med det så han forsøker å flørte med gamle flørter han tenker han ikke blir avvist av, sånn at han kan få bekreftelse på at noen fortsatt vil ha han. Meget useriøst. Jeg hadde ikke lagt noe i forsøket hans på å flørte og gjenopprette kontakt og hadde bare sendt en "Takk men nei takk" melding og brutt kontakten. 

Anonymkode: dae27...036

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med svaret over!

Ikke svar han. 

Anonymkode: a1bcd...425

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er jo mulig at du har følt deg mer oversett enn du egentlig var. Siden du tydelig håpet at det skulle bli noe dengang har du kanskje følt litt mer på dette enn han la i det. At han bare ikke tenkte så mye over det og droppet videre dating fordi han ikke ville ha et forhold da. 

Anonymkode: 3da8e...1c3

AnonymBruker
Skrevet

Det er tydelig at du er en plan B, eller C.. 

Han har nettopp blitt dumpet og søker en rebound.

Anonymkode: 8411d...fd3

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...