Gå til innhold

Permanent hårfjerning hjemmelaser som fungerer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet du om en permanent hjemmelaser du har brukt og som du vil anbefaler med følgende:

Som man ikke må kjøpe lysimpulser til.

som faktisk er "permanent" altså ihvertfall lenger tid, og som ikke er slik som må brukes en gang i mnd, eller hver 6. mnd.

Som kan brukes flere steder på kroppen.

Anonymkode: 28aae...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vet du om en permanent hjemmelaser som faktisk er "permanent" altså ihvertfall lenger tid, og som ikke er slik som må brukes en gang i mnd, eller hver 6. mnd.

Som kan brukes flere steder på kroppen.

Det fins ikke. 

Anonymkode: dfa60...81e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det fins ikke. 

Sikker? Jeg brukte silk`n og den virket i mange år. Jeg lurte på om det er kommet i nyere versjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sikker? Jeg brukte silk`n og den virket i mange år. Jeg lurte på om det er kommet i nyere versjon. 

Silk'n? Mener du Silk expert fra Braun? Det er kommet nyere versjon men det finnes ingen hjemme IPL lasere som gir permanent hårfjerning. Ingen IPL lasere gjør det. Det er kun IPL som selges for hjemmebruk. I klinikk kan man få diodelaser som er noe annet og som gir noe mer permanent resultat etter 10-16 behandlinger. 

Du må nok bare akseptere at du ikke kan bli kvitt hårvekst hjemme permanent. Det er umulig. Bli heller glad i hårene dine, de er der for en grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Personlig synes jeg det fortsatt er en stor oppgradering fra alle de smertefulle metodene jeg har brukt de siste årene. Jeg hater til og med tanken på epilering eller voksing. Så å måtte bruke alvaskin eller en annen hjemmelaser annenhver måned i en halvtime - time er fortsatt MYYYE bedre enn alt annet som finnes 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...