Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså.. andre damer og «venninner» har fått tagge han på turer og alt mulig tidligere. Vi har vært sammen et år. Alle mine tagger fjernes. Han poster mye fra felles opplevelser vi har sammen men det er aldri et bilde eller info om at jeg er med. Er dette et rødt flagg??? Hører med til historien at han strør om seg med hjerter på andre damers profilbilder men mener han bare er hyggelig og at det er helt uskyldig. Drev en stund om kommenterte at de var vakre også men sluttet med det når jeg tok han for det. Sier han elsker meg og at jeg ikke må være usikker .. hva tenker dere der ute? ❤️

Anonymkode: 22fb0...1c7

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Troll

Anonymkode: 257df...c33

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Såklart et rødt flagg. Han vil fremstille seg singel for å fortsette å flørte med andre damer, er garantert fysisk utro når han får mulighet til det også. 

Han gaslighter deg når han sier at du ikke må være usikker fordi det er deg han elsker. Ikke tro på han. Hadde han virkelig elsket deg hadde han vært stolt over å vise deg frem og sluttet å flørte med de andre 

Anonymkode: 517a8...69a

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker han er utro. 

Anonymkode: eaa91...115

• Liker 9
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Rødt flagg! 

Men kan det hende det du poster er veldig ulikt han? Har vært vitne til flere jenter som poster aøt for mye kjærestebilder/private bilder og laaaaange tekster om sussebassen sin. Sånt synt menn er kleint. 

Spør han rett ut. Kanskje han ikke er fornøyd med seg selv på bildene? Har han ikke offentliggjort forholdet for venner og familie enda? 

Anonymkode: 97ec5...8e7

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sist gang jeg tok han for det sa han at han ikke skjønte hvorfor mine tagger forsvant .. gav meg mobilen og jeg kunne ikke se noe på innstillinger .. sa han aldri hadde nektet meg dette. Nå skal vi på et arrangement ikveld og jeg vurderer å prøve på nytt.. fjernes det blir det dårlig stemning herfra .. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rødt flagg! 

Men kan det hende det du poster er veldig ulikt han? Har vært vitne til flere jenter som poster aøt for mye kjærestebilder/private bilder og laaaaange tekster om sussebassen sin. Sånt synt menn er kleint. 

Spør han rett ut. Kanskje han ikke er fornøyd med seg selv på bildene? Har han ikke offentliggjort forholdet for venner og familie enda? 

Anonymkode: 97ec5...8e7

Familien har jeg møtt mye. Holder hender og kysser offentlig. Det virker som sosiale medier er problemet .. har lagt ut turbilder også uten han men tagget at han var med .. borte vekk fra hans vegg det også. Kjenner det sårer meg 😔

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tenker han er utro. 

Anonymkode: eaa91...115

100% 

Så han vil ikke tagge dama for at andre skal varsle henne og for å ikke skremme vekk damer han flørter med 

Been there. Var naiv i begynnelsen jeg også men utroskapen viste seg å nære notorisk 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Han bruker deg så lenge du holder ut. Hadde han vært 100% sikker på deres forhold ville han ikke strødd om seg med hjerter og likes til andre damer.

Jeg hadde lagt ut ett bilde av dere to hvor du tagger han. Skriv gjerne noe fint om han og at du er heldig som er kjæresten hans. Sletter han taggen, så spør hvorfor han gjorde det. Forlang ett ordentlig svar. Klarer han ikke gi en god forklaring, så avslutt forholdet.

Jeg trur han sender hjerter og liker andre damer for å se om noen av de liker han tilbake. Skjer det, så skal du ikke se bort fra at han hopper til neste dame.

Jeg hadde ikke akseptert dette.

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Familien har jeg møtt mye. Holder hender og kysser offentlig. Det virker som sosiale medier er problemet .. har lagt ut turbilder også uten han men tagget at han var med .. borte vekk fra hans vegg det også. Kjenner det sårer meg 😔

Jeg var også god inkludert i familien hans og holdt hender offentlig. Men han flørtet med damer på facebook hver gang han drakk og fjernet tagger av oss når han møtte nye damer på byen. Kom mange bortforklaringer, visste ikke hvordan bildene var borte, hadde tatt vekk bildene fordi han hadde dårlig selvbilde og syns han så stygg ut (bare på bilder med meg. Aldri på bilder med andre), fjernet i affekt pga krangel. Mange bortforklaringer. Sannheten var så enkel at han var utro og ville fremstille seg som singel på facebook. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Eva-Lena skrev (Akkurat nå):

Han bruker deg så lenge du holder ut. Hadde han vært 100% sikker på deres forhold ville han ikke strødd om seg med hjerter og likes til andre damer.

Jeg hadde lagt ut ett bilde av dere to hvor du tagger han. Skriv gjerne noe fint om han og at du er heldig som er kjæresten hans. Sletter han taggen, så spør hvorfor han gjorde det. Forlang ett ordentlig svar. Klarer han ikke gi en god forklaring, så avslutt forholdet.

Jeg trur han sender hjerter og liker andre damer for å se om noen av de liker han tilbake. Skjer det, så skal du ikke se bort fra at han hopper til neste dame.

Jeg hadde ikke akseptert dette.

Hva faen sier jeg da..? Han bedyrer at han elsker meg, kun meg han vil ha osv osv. Hver gang jeg har nevnt det sier han at jeg må godta at han ikke vet hvorfor det er sånn på hans mobil .. at jeg må stole på han. Noen gode svar jeg kan komme med ..?

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva faen sier jeg da..? Han bedyrer at han elsker meg, kun meg han vil ha osv osv. Hver gang jeg har nevnt det sier han at jeg må godta at han ikke vet hvorfor det er sånn på hans mobil .. at jeg må stole på han. Noen gode svar jeg kan komme med ..?

Han sier en ting, men gjør noe annet. Du skal alltid ta handling før ord.

Han fjerner taggenee selv, ikke noe mobilen hans gjør. Du kan ikke stole på han.

Gode svar? Farvel.

Anonymkode: e9761...028

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sist gang jeg tok han for det sa han at han ikke skjønte hvorfor mine tagger forsvant .. gav meg mobilen og jeg kunne ikke se noe på innstillinger .. sa han aldri hadde nektet meg dette. Nå skal vi på et arrangement ikveld og jeg vurderer å prøve på nytt.. fjernes det blir det dårlig stemning herfra .. 

Han løy deg rett opp i ansiktet. Rødt flagg rødt flagg rødt flagg. Man må gå aktivt inn for å fjerne tag med viten og vilje. 

Tag han igjen og omtale han som kjæresten din. Fjerner han den så gjør du det slutt. Vær obs på at det går an å ha en taginnstilling om at man kan være tagget men kun synlig for seg selv og den som har tagget deg, ikke for andre venner, så det beste er om du sjekker om bildet deres er synlig fra en annens profil som han ikke vet at du er venn med. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han manipulerer og lyver til deg. Du sier "Jeg er ikke dum. Det er slutt." 

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater å bli tagget i some.  Men kan fint gi noe en like eller hjerte her og der. Ligger faktisk ikke med absolutt alle jeg gir hjerte til heller......

Anonymkode: 05227...cc5

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hater å bli tagget i some.  Men kan fint gi noe en like eller hjerte her og der. Ligger faktisk ikke med absolutt alle jeg gir hjerte til heller......

Jeg har også fjernet muligheten for at andre kan tagge meg, men dette er snakk om en fyr som tagges støtt og stadig av andre kvinner. Men når kjærsten tagger han, så går han aktivt inn og fjerner det.

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

andre damer og «venninner» har fått tagge han på turer og alt mulig tidligere.

Anonymkode: e9761...028

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Si at det er veldig merkelig at dette skjer på hans profil hver eneste gang. Jeg har blitt tagget i noe spam/virus sammen med kanskje 80 andre. Da det skjer må jeg fysisk fjerne den taggen selv.

Jeg har aldri opplevd å tagge noen og plutselig er taggen borte på vedkommendes profil. Han lyver til deg og smører seg med «jeg elsker deg» og snnet svada.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tenker det er stor forskjell på i trykke hjerte og like på et bilde av f eks en barndomsvenn som er på påskefjellet, og det å kommentere med hjerte og utseende relaterte komplimenter om at de er vakre. 

Han lar seg tagge av alle andre enn kjæresten sin så det er ikke tagging han er i mot heller. Det er at han ikke vil vise at han er i et forhold 

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Han har sikkert på innstilling om at han må godkjenne ting han er tagget i før det vises på profilen hans, også velger han å ikke godkjenne det du har tagget han i. Jeg hadde ikke likt det og følt at han holdt døren oppe for andre.

Anonymkode: bb73b...73a

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært samboer i 25 år, og har slått av muligheten til å tagge meg. Liker ikke at det blir lagt ut bilder av meg av noen! Vet at min voksne sønn har gjort det samme.

Anonymkode: d6ef9...d3d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...