AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 Flyttet nylig inn med typen, han har bodd i leiligheten sin i 3 år og det er ting jeg tror han ALDRI har vasket. Tror faktisk aldri han har vasket gulvet skikkelig, han nøyer seg med støvsuging. Ironisk nok ingen annen form for støv tørking, da det er tykt lag med støv på alle overflater. Inni ovnen og kjøleskapet var det så jævlig ekkelt, og under do lokket var det gule flekker som har vært der så lenge at jeg måtte skrubbe i 20 minutter. Altså... jeg er ikke sånn sinnsykt renslig selv. Vasker bad ca 2 ganger i mnd, har aldri opplevd å måtte SKRUBBE vekk piss. Æsj. Det var også en brun-aktig ring rundt lysbryteren på badet som jeg tenkte var slitasje, men nei. Tror heller aldri han har vasket eller i det minste spylt søppeldunken. Jeg har nå vasket i 5 timer, og konstant brekt meg over hvor ille det er. Hvis noen lurer på hvorfor jeg ikke har merket det før nå, er det fordi vi alltid har vært hos meg. Han har hatt katt, som jeg er veldig allergisk mot. Også endte jeg opp med å flytte inn med ham fordi det var nærmere jobb og familie. Fikk litt sjokk. Er det virkelig vanlig for noen menn å bo sånn? Anonymkode: f59fc...afe
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #2 Skrevet 3. april 2023 Æsj.. Hadde revurdert forholdet. Det sier mye om hva du har i vente av hygiene og deltakelse i husstell... Anonymkode: 5d2de...797 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #3 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Inni ovnen og kjøleskapet var det så jævlig ekkelt, og under do lokket var det gule flekker som har vært der så lenge at jeg måtte skrubbe i 20 minutter. Altså... jeg er ikke sånn sinnsykt renslig selv. Vasker bad ca 2 ganger i mnd, har aldri opplevd å måtte SKRUBBE vekk piss. Æsj. Det var også en brun-aktig ring rundt lysbryteren på badet som jeg tenkte var slitasje, men nei. Tror heller aldri han har vasket eller i det minste spylt søppeldunken. Jeg har nå vasket i 5 timer, og konstant brekt meg over hvor ille det er. Han har fått hushjelpen han søkte... Gjør bedre valg i framtiden. Anonymkode: 6de4d...3dd 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #4 Skrevet 3. april 2023 Sånne menn forandrer seg aldri. Dette er livet ditt videre dersom du velger å fortsette å være sammen med han. Anonymkode: 4a098...dd1 1
Million Skrevet 3. april 2023 #5 Skrevet 3. april 2023 Denne tråden blir antageligvis stengt pga mangelfull overskrift. Du bør klekke ut en ny overskrift som beskriver innholdet litt bedre, og så rapportere ditt eget innlegg og sende inn ønsket om ny overskrift derfra. For eksempel "Æsj, urenslig og skittent hjemme hos kjæreste" eller noe lignende. Et eller annet som beskriver bedre enn bare "æsj". Men ja, jeg er enig med den ovenfor her som sier at du allerede nå vet hva du har i vente av renholdsoppgaver hjemme. Han kommer ikke til å gjøre noe mer nå etter at du har flyttet inn, for nå har han jo en gratis hushjelp... 1
_popcorn_ Skrevet 3. april 2023 #6 Skrevet 3. april 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, adm
_popcorn_ Skrevet 3. april 2023 #7 Skrevet 3. april 2023 Tråden er ryddet for avsporinger. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg