AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 Noen som har gjort det eller planlegger det? - Hvor finnes det norske barneskoler? - Hvordan får man jobb? - Hva bør man tenke på? - Får man barnetrygd fra Spania eller hvordan løses det? Og for dere som bor der. Trives dere eller er det store kulturforskjeller? Jeg er så lei av A4-livet i Norge, og jeg elsket mine år som student i utlandet da jeg var yngre. Jeg føler meg mer deppa her hjemme, enn i utlandet av en eller annen grunn. Anonymkode: 255d3...35f
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #2 Skrevet 3. april 2023 https://www.norway.no/no/spain/for-nordmenn/bor-flytte-spania/ Værsågo' Anonymkode: d08b9...eca 1 1 1
Mamajune11 Skrevet 3. april 2023 #3 Skrevet 3. april 2023 Det finnes skoler og barnehager. Den norske skolen i Malaga feks har fra 1 klasse til Vg3.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #4 Skrevet 4. april 2023 man burde vel ha en veldig god grunn til å rive barna ut av det miljøet de har nå, annet enn at en forelder "føler seg litt deppa" her i Norge? Anonymkode: e18a5...b78 1
Noramor Skrevet 4. april 2023 #5 Skrevet 4. april 2023 Hvorfor ikke ta et år å se hvordan dere trives? De barna jeg kjenner som har flyttet til utlandet, tatt ut av skolen for å seile eller oppleve noe annet har trives veldig godt. Også foreldre! En opplevelse for livet som ikke trenger å være permanent. Har du muligheten så kjør på! Norge er kun en flyreise unna. Om du har mulighet til bolig/hytte i Norge er det lettere å vende tilbake. 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #6 Skrevet 4. april 2023 Følger denne tråden. Drittlei av å være syk hele vinteren, det går utover den mammaen jeg vil være for barna. Idag er det åtte grader og jeg kjenner jeg allerede begynner å smile og smelte Anonymkode: b3c50...463
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå