AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 Mannen min kan (litt overdrevet selvsagt) sammenlignes med karakteren «Kjell Simen» i parterapi🥲 Altså, han er en kjempe sensitiv, omsorgsfull og god elsker som alltid setter min nytelse fremst. Men kjære gud i himmelen, er det for mye å be om å bli skikkelig knulla, å bli tatt litt hardt i en gang i blant?🥺 Jeg begynner å bli redd han ikke har det i seg i det hele tatt. Han er jo så overdrevet hensynsfull og livredd for at jeg skal få vondt på noe vis at alt blir helt halvhjertet om han en sjelden gang prøver. Er det håp om å trene han opp i å være litt mer dominant? Eller er en sub for alltid en sub? Anonymkode: 40c6c...a6d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #2 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mannen min kan (litt overdrevet selvsagt) sammenlignes med karakteren «Kjell Simen» i parterapi🥲 Altså, han er en kjempe sensitiv, omsorgsfull og god elsker som alltid setter min nytelse fremst. Men kjære gud i himmelen, er det for mye å be om å bli skikkelig knulla, å bli tatt litt hardt i en gang i blant?🥺 Jeg begynner å bli redd han ikke har det i seg i det hele tatt. Han er jo så overdrevet hensynsfull og livredd for at jeg skal få vondt på noe vis at alt blir helt halvhjertet om han en sjelden gang prøver. Er det håp om å trene han opp i å være litt mer dominant? Eller er en sub for alltid en sub? Anonymkode: 40c6c...a6d Skjønte ikke helt hva dom/sub har med saken å gjøre. Man kan fint være dom, og samtidig ekstremt hensynsfull og forsiktig, og ikke like «røff» sex. Anonymkode: 781c6...c14
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #3 Skrevet 3. april 2023 Hadde min frue bedt om å bli knulla, tatt hardt og jeg som dominant, so hadde hun blitt det. Enklere når hun ber om det, eller sier ja fordi jeg spør. Når ho ber om det tar jeg det for et sterkt ønske. Men du verden, det hadde vært deilig å fått den uventet. Anonymkode: e7046...23c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #4 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønte ikke helt hva dom/sub har med saken å gjøre. Man kan fint være dom, og samtidig ekstremt hensynsfull og forsiktig, og ikke like «røff» sex. Anonymkode: 781c6...c14 Poenget var vel at han ikke finnes dominant i det hele tatt. Klart en som er dominant kan være god og hensynsfull! Anonymkode: 40c6c...a6d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #5 Skrevet 3. april 2023 Send han til meg ❤️ Jeg orker ikke menn som skal være hardhendte i senga Anonymkode: 83178...195
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #6 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Send han til meg ❤️ Jeg orker ikke menn som skal være hardhendte i senga Anonymkode: 83178...195 Ikke en gang en gang i blant??🥺 Jeg elsker mannen min jeg altså og han er en god elsker, men baaaare vaniljesex blir jo litt kjedelig i lengden🥱 Anonymkode: 40c6c...a6d
Master1 Skrevet 3. april 2023 #7 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Mannen min kan (litt overdrevet selvsagt) sammenlignes med karakteren «Kjell Simen» i parterapi🥲 Altså, han er en kjempe sensitiv, omsorgsfull og god elsker som alltid setter min nytelse fremst. Men kjære gud i himmelen, er det for mye å be om å bli skikkelig knulla, å bli tatt litt hardt i en gang i blant?🥺 Jeg begynner å bli redd han ikke har det i seg i det hele tatt. Han er jo så overdrevet hensynsfull og livredd for at jeg skal få vondt på noe vis at alt blir helt halvhjertet om han en sjelden gang prøver. Er det håp om å trene han opp i å være litt mer dominant? Eller er en sub for alltid en sub? Anonymkode: 40c6c...a6d Trene opp noen til å bli mer dominante .. skal visst være veldig vanskelig om det ikke bare skal være ett rollespill da.. Men, ingenting er umulig vettu ,det vet en ikke før en har prøvd M@ster.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #8 Skrevet 3. april 2023 Du skriver at du har snakket med han om det, men har du egentlig vært helt tydelig? Er jo ikke nok å bare si at du vil ha litt røff sex. Når han i utgangspunktet ikke er slik, men om han likevel er villig til å forsøke, så må du nesten være mer konkret med hva du faktisk ønsker. Om du vil bli spanket underveis, må du faktisk vise han og fortelle hvor hardt og hvor mye du vil ha det. Er ikke rart han er redd for å gå for langt og bli oppfattet som en "voldsmann" om ikke alt er lagt på bordet. Da sitter han sannsynligvis bare igjen med dårlig samvittighet. Anonymkode: 09c27...617 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #9 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du skriver at du har snakket med han om det, men har du egentlig vært helt tydelig? Er jo ikke nok å bare si at du vil ha litt røff sex. Når han i utgangspunktet ikke er slik, men om han likevel er villig til å forsøke, så må du nesten være mer konkret med hva du faktisk ønsker. Om du vil bli spanket underveis, må du faktisk vise han og fortelle hvor hardt og hvor mye du vil ha det. Er ikke rart han er redd for å gå for langt og bli oppfattet som en "voldsmann" om ikke alt er lagt på bordet. Da sitter han sannsynligvis bare igjen med dårlig samvittighet. Anonymkode: 09c27...617 Ja, jeg må jo bare være mer konkret. Å kanskje bare også godta han som han er og la resten bli med fantasi. Er jo ikke snakk om å bli banket gul eller blå. Er jo som du beskriver et klaps på rumpa, at han lugger meg litt i hestehalen, tør å dunke på litt hardere og ikke minst bare kaste meg litt rundt i flere stillinger🥵 Liker myk og god sex jeg altså, men ja, fantaserer også om andre ting i blant. Anonymkode: 40c6c...a6d
SlemUlv Skrevet 3. april 2023 #10 Skrevet 3. april 2023 Har han det ikke i seg, som det virker som han ikke har, så har han ikke det. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #11 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ikke en gang en gang i blant??🥺 Jeg elsker mannen min jeg altså og han er en god elsker, men baaaare vaniljesex blir jo litt kjedelig i lengden🥱 Anonymkode: 40c6c...a6d Jeg ønsker rett frem vanilje. Alt av eksperimentering er prøvd ut. Er ikke mange varianter innen sex som er uprøvd😅 Det jeg sitter igjen med som det suverent beste for meg, er heeeelt vanlig og rolig vanilje. Anonymkode: 781c6...c14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå